Alpinestars Thermo onderkleding broek/shirt zwart Z.G.A.N.!!

R1RS64

MF veteraan
22 jun 2010
2.879
0
Ergens in de Achterhoek
Te koop aangeboden:

Een Z.G.A.N. combi set Alpinestars Thermo onderkleding in de kleur zwart bestaande uit een broek en een shirt. Ideaal voor het dragen onder uw motorkleding/pak.
De perfecte basis laag die ervoor zorg dat je koel en comfortabel blijft in warme omstandigheden.
De stof is vochtregulerend materiaal en elastisch (stretch) en anti-statisch.
Ik heb de Thermo onderkleding slechts 1x een uurtje gedragen.

Het is een combi set van de Alpinestars Summer Tech Performance Short Sleeve (shirt) en de Alpinestars Summer Tech Performance long pants (broek)

Maat broek : XL-XXL 54 / 58
Maat shirt : M-L 48 / 52

Nieuwprijs was 99,90 euro.

De vraagprijs is 40 euro

Reden van verkoop, te klein gekocht. De Italiaanse maatvoering valt met mijn lichaamslengte toch nog net iets te klein uit.

Gezien hoe de Italiaanse maatvoering uit valt denk ik dat iemand die 1.80 mtr lang is
en ± 80 kg weegt of kleding maten 50/50 (jack of shirt / broek) draagt deze Thermo onderkleding perfect zou moeten passen.

Heeft u interesse in deze mooie Thermo onderkleding?
Doe een redelijk bod, en je hebt een mooie combi set Thermo onderkleding waar je nog jaren lang plezier mee kunt beleven.
Reacties of info zijn ook via PM of e-mail welkom. Ik zal ze spoedig beantwoorden!
Wilt u nog meer foto’s of grote foto’s? Ik mail ze graag voor u door.

U mag de Thermo onderkleding ophalen, maar kan ook verzonden worden k.k. € 6,95 (binnen NED) (zending met Track & Trace)

262u0rn.jpg

29wjyg4.jpg

2nqhcsn.jpg

2j5nslk.jpg

kd0uhk.jpg

9isfhj.jpg

2mrb5zr.jpg

2di5a15.jpg

w2orxk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn jouw maten? Mocht het overeen komen misschien wel interessant! :)
Bedankt voor je belangstelling!

Ik zal je een toelichting geven wat mijn maten zijn....

Ik ben zelf 185 cm en weeg 82 kilo.
Bij het motorrijden draag ik een leren combipak van Revit, de Revit Stellar.
Zowel het jack als de broek is maat 52

Mocht je nog meer vragen hebben..... stel ze gerust. Ik hoor graag je reactie! ;)
 
Laatst bewerkt:
Zonde, ik heb ongeveer dezelfde maten dus verwacht dat dit mij dan ook net niet gaat lukken.. En "ergens in de achterhoek" is net even te ver om even te komen passen vanuit Amsterdam. Ik laat hem schieten.

Succes met de verkoop! :)
 
Laatst bewerkt:
Zonde, ik heb ongeveer dezelfde maten dus verwacht dat dit mij dan ook net niet gaat lukken..
Ja, dat ligt eraan....als jij ook 52/52 heb dan word het niet wat denk ik.
Stel dat jij 50/50 draagt dan zou het maar zo wel eens kunnen passen.
Het is puur de lengtemaat waar ik niet mee weg kom. (italianen zijn immers ook vaak kleiner dan wij noordelingen :) )


En "ergens in de achterhoek" is net even te ver om even te komen passen vanuit Amsterdam. Ik laat hem schieten.

Succes met de verkoop! :)
Ach ben je gek, als je op de motor springt ben je zo hier.
Kom je ook nog eens in een mooie omgeving om te rijden ;)
 
Bedankt voor je belangstelling!

Ik zal je een toelichting geven wat mijn maten zijn....

Ik ben zelf 185 cm en weeg 82 kilo.
Bij het motorrijden draag ik een leren combipak van Revit, de Revit Stellar.
Zowel het jack als de broek is maat 52

Mocht je nog meer vragen hebben..... stel ze gerust. Ik hoor graag je reactie! ;)

Ik ben 1,98 meter en 93 kg, welke maat heb ik dan? XXXXXL? 6XL? :?

Bestaan er wel Italianen boven de 1,85m? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan