Alpinestarsoveral (zwart maat 52) Arlen ness combi (maat 54)

pjee

MF veteraan
23 sep 2007
3.770
38
Ik heb een Arlen ness combi (zwart/wit) broek maat 52, jas maat 54 liggen. Deze mag ook weg voor 256,75 incl. verzendkosten.

Arlen ness combi 2 seizoenen maar ziet er goed uit!
Altijd vochtregulerende kleding eronder.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een geel Alpinestars eendelig overall hangen die mij nu veel te groot is geworden sinds ik meer dan 10 kg afgevallen ben.
Ik wil wel ruilen tegen die maat 52.

Mijn pak is in uitstekende staat; veel gedragen.
De kneesliders zijn van WIZ; de originele zijn allang weg.

alpstar001.jpg


alpstar002.jpg
 
Ik heb een geel Alpinestars eendelig overall hangen die mij nu veel te groot is geworden sinds ik meer dan 10 kg afgevallen ben.
Ik wil wel ruilen tegen die maat 52.

Mijn pak is in uitstekende staat; veel gedragen.
De kneesliders zijn van WIZ; de originele zijn allang weg.

[afbeelding]

[afbeelding]

dank je voor het aanbod, maar moet echt zwart zijn (of ducati)
 
Ik bied 200 voor de alpinestars.
Ik woon in de buurt van Amsterdam, dus ik weet niet hoe we het eventueel gaan regelen met passen enzo. Ik ben zelf 1.72 en 81 kilo, wat breed gebouwd. Gaat het passen denk je?
Gr. Robin
 
Ik bied 200 voor de alpinestars.
Ik woon in de buurt van Amsterdam, dus ik weet niet hoe we het eventueel gaan regelen met passen enzo. Ik ben zelf 1.72 en 81 kilo, wat breed gebouwd. Gaat het passen denk je?
Gr. Robin

ik denk dat het gaat passen, maar ik heb een meerdere boden gehad op mp. een van 250 en een van 270, eerst ff kijken hoe dat afloopt..

Hij gaat in ieder geval niet weg voor 200
 
250 eu, mag het alpinestarspak weg..wie o wie
 
hey ik heb opzich wel intresse in de alpinestar.
1 vraagje ivm met de maat,

ik ben 1,92 lang en weeg ong 78 kilo...zou die mij goed passen,,? als ik naar de foto kijk ben je namelijk ong,. ook die lengte lijkt t wel,.
 
Terug
Bovenaan Onderaan