Als Arnold Swarzenegger op de motor!

Tering zeg, als je zo bang bent om op een motor te stappen doe het dan gewoon niet!
:N kortom niet janken maar :]

Als de TS zich veiliger voelt met die spullen, waarom niet?

Wie ben jij om dat te bepalen? :')

ik zou 't zelf ook niet doen, maar 't is zijn keus.
 
mijn overall zit zo strak dat d'r geen rug protector meer onder past :/

Aan de andere kant... als je met 120(of meer) over t asfalt glijd heb je kans dat je gewoon weer opstaat met wat kneuzingen, kom je met 20 met je kop tegen een paaltje kan je voor goed uitslapen
 
Ik heb dit altijd aan

speler_uitrusting.gif
 
Is de kans dat je je rug ofzo breekt echt zo veel kleiner met zo'n harnas aan? of scheelt et nie zo veel, volgens mij kan je wel zo'n harnas aan doen maar als je met iets van 80 tegen een vangrail knalt is het volgens mij evegoed nog een enkeltje naar de hemel ( of hel )
 
ik heb ook zo 1tje maar dan van alpinestars en die kostte me 130 euries en moet zeggen dat het wel wennen is want de bandjes snijden in me schouders voor en het is ff wennen met pak aan maar ja safety for all toch
:? Comfort for all toch? Ik zou toch iets gekocht hebben waar ik niet teveel last van ga hebben.
 
Ik zie alleen maar plaatjes van aparte bescherming, zelf ben ik opzoek naar bescherming die in mn pak past ipv dat stuk foam ?
 
De Icon Field armor vest blijkt ook heel goed te zijn.

aa90f5b375c0eb9066c05cdfe15b62ec_rough.jpg



En anders neem je zoiets...

harnas.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb voor mijn alpinestars combi zo'n inschuifprotector aangeschaft

klein beetje meer zekerheid en minder belasting voor mijn rug tijdens het rijden
 
Zit zelf ook te denken om een rug bescherming aan te schaffen.
Ben zelf 1.88 veel rugbeschermers passen mij niet, omdat ze te kort zijn van onderen.

Iemand die wel een goedpassende gevonden heeft, die ook vrij lang is.


zo hee, dan ben je wel 2 cm langer dan mij, zijn echt wel protectors te krijgen voor je hoor.
 
Het verhaal achter Forcefield is niet eens zo slecht, en ik geloof het ook wel.. Het gaat om het abosrberen van energie. Je zorgt ervoor dat die rugbeschermer (of welk deel van je lijf je ook wil beschermen) zoveel moge;lijk energie absorbeerd.. (en zij halen de hoogste scores in de meeste testen)
Daarnaast is het lekker dat je hem niet hoeft weg te gooien als je er een keer op gevallen bent. Zeker voor mensen die bijvoorbeeld crossen of Supermotard rijden is dat interessant.
 
Ik heb deze (dainese wave)
[afbeelding]

Heb allleen nog geen motor en er dus nog niet meer gereden, maar heb hem al aangeschaft omdat ik een 2e handspak kon kopen.

Ik heb voor de wave gekozen na zoeken en lezen hier op MF. Hij zit volgens meerdere mensen hier op MF super en je merkt bijna niet dat je hem aan hebt tijdens het rijden.

Er staan ook meerder tests hier op MF waarin hij ook al goed naar voren komt en niet onbelangrijk, hij is 140 euro dus redelijk betaalbaar.

Zoals ik al zei heb ik hem zelf nog niet gebruikt, maar even de zoek functie gebruiken op rug protectors of dainese wave en je vind een hoop.

Heb ook een Wave, Heb hem (als ik voor de fun rij) altijd om (woon-werk niet.. vraag me niet waarom :+ ).. Zit perfect!
 
Terug
Bovenaan Onderaan