Als Arnold Swarzenegger op de motor!

Tering zeg, als je zo bang bent om op een motor te stappen doe het dan gewoon niet!
:N kortom niet janken maar :]

zeker nog nooit (goed) op je plaat gegaan? :W

mocht ik een keer een combi kopen, dan gaat er een rugprotectortje bij...
heb nu een leuk segurajack, heeft me goed beschermd
al zit ik nu wel bij de fysio omdat mn ruggewervel toch een klapper heeft gekregen
 
Hebben jullie Arnold gezien zoals die er nu bij loopt op z'n oude dag :+

full
 
Ik heb de rugprotector van Büse. Is als beste uit een test van een aantal (bekende)rugprotectoren gekomen. Is wel info op MF te vinden.

[afbeelding][afbeelding]

Bedekt de hele rug, stuitje en heeft een niergordel. Zit erg relaxed.


Ik heb een paar vraagjes over je protector: Is die büse rugprotector ook gemaakt van dat absorptiemateriaal zoals die van forcefield? En aan de voorkant zit geen bescherming toch? En is het allemaal nog een beetje ademend tijdens het rijden of voelt het aan als een bodywarmer ;)
 
ik wacht wel op de lidl aanbieding...rug protector voor 40 tientjes en opvallend goed uit de tests gekomen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een paar vraagjes over je protector: Is die büse rugprotector ook gemaakt van dat absorptiemateriaal zoals die van forcefield? En aan de voorkant zit geen bescherming toch? En is het allemaal nog een beetje ademend tijdens het rijden of voelt het aan als een bodywarmer ;)

De voorkant/zijkant is geperforeerd, daar zit geen protectie. Lekker ademend dus. Aan de zijkant zit ter hoogte van de ribben 'protectie'. Nouja, een enkele laag semi-stug schuim. De rugprotectie bestaat uit een aantal lagen (ik geloof 5-6) van datzelfde soort schuim. Je kan dus (als je dit uberhaubt al wilt) de dikte van de protector zelf aanpassen.

De Forcefield ken ik niet. In hoeverre het schuim van Büse absorbeert, geen idee. In de warmte heb ook ik gewoon een plakrug.
Als je in de warmte rijd is zweten volgens mij onontkomelijk. Ik heb persoonlijk liever geen spons op m´n rug...
Ik kan je wel vertellen dat ik wat warmte betreft tussen met óf zonder rugprotectie nauwelijks verschil merk.
 
Laatst bewerkt:
De voorkant/zijkant is geperforeerd, daar zit geen protectie. Lekker ademend dus. Aan de zijkant zit ter hoogte van de ribben 'protectie'. Nouja, een enkele laag semi-stug schuim. De rugprotectie bestaat uit een aantal lagen (ik geloof 5-6) van datzelfde soort schuim. Je kan dus (als je dit uberhaubt al wilt) de dikte van de protector zelf aanpassen.

De Forcefield ken ik niet. In hoeverre het schuim van Büse absorbeert, geen idee. In de warmte heb ook ik gewoon een plakrug.
Als je in de warmte rijd is zweten volgens mij onontkomelijk. Ik heb persoonlijk liever geen spons op m´n rug...
Ik kan je wel vertellen dat ik wat warmte betreft tussen met óf zonder rugprotectie nauwelijks verschil merk.

Hey Rutgert,

Bedankt voor je reactie! Klinkt allemaal wel goed. :) En wat je zegt, zweten doe je met warm weer toch al. Dus als je weinig verschil merkt met of zonder protector dan is de Büse misschien wel een optie voor mij :Y
 
Ik had te snel aangenomen dat het absorptiemateriaal betrekking had op vocht. Maar je bedoelde natuurlijk de energie die vrijkomt bij een val. Ik ben ook veel te hard aan het werk hier. :+

Annyweej, wat energie-absorptie betreft zit het wel goed als je van die test uitgaat... Zelf heb ik het gelukkig nog niet getest.
Ik heb die van mij een dik jaar geleden bij louis.de gekocht. Mogelijk is het nog steeds een 'koopje' daar ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan