Als de drank is in de man....

Niet rijden na avond heftig zuipen?

  • Nee, ik hou van m'n leven

    Stemmen: 64 68,8%
  • Nog nooit over nagedacht

    Stemmen: 3 3,2%
  • Ben je gek? Gaaass!!

    Stemmen: 26 28,0%

  • Totaal aantal stemmers
    93

Mr t

MF'er
10 jun 2003
84
0
volgende situatie: ben gisteravond even lekker te stappen geweest
na een gezellig avondje BBQ. En als je op stap bent dan neem je
uiteraard ook zo'n heerlijk bij voorkeur koud biertje. Meestal
blijft het niet bij een en in mijn geval zuip je tot je er bijna
bij neervalt. Word je vandaag wakker met die kater en zie je dat
het mooi weer is. Lekker motorrijden!! Toch blijf ik met m'n vingers
van m'n meisje af, omdat ik me voor mijn gevoel veel te duf voel om
te rijden. Zijn er meer mensen die dit doen of ben ik vandaag een
aansteller? Your opinions please.
 
volgende situatie: ben gisteravond even lekker te stappen geweest
na een gezellig avondje BBQ. En als je op stap bent dan neem je
uiteraard ook zo'n heerlijk bij voorkeur koud biertje. Meestal
blijft het niet bij een en in mijn geval zuip je tot je er bijna
bij neervalt. Word je vandaag wakker met die kater en zie je dat
het mooi weer is. Lekker motorrijden!! Toch blijf ik met m'n vingers
van m'n meisje af, omdat ik me voor mijn gevoel veel te duf voel om
te rijden. Zijn er meer mensen die dit doen of ben ik vandaag een
aansteller? Your opinions please.

Aansteller natuurlijk ;)
 
als je opnions wilt kan je er beter een poll van maken :+
maar ik geef je gelijk. Je kan het zelf een beetje uitrekenen als je ervan uit gaat dat 1 drankje in ongeveer 1 uur wordt afgebroken (dit klopt niet helemaal maar komt redelijk in de buurt) dan kan je ongeveer uitrekenen hoeveel alcohol je nog in je bloed hebt en of je wat alcohol betreft weer zou kunnen rijden.
Wat trouwens helpt tegen een kater is veel (niet-alcholisch) drinken. Een kater wordt met name veroorzaakt door een vocht tekort in je hoofd waardoor je hersens door elkaar geschud worden
 
Ik laat mijn motor meestal staan na een avondje goed stappen. Zelfs met mijn rustige rijstijl moet je tòch heel alert zijn op je omgeving, en ik voel er soms niet veel voor om met mijn "duffe kop" dan op de motor te stappen. Motorrijden is tevens een kwestie van evenwicht, en dáár ontbreekt het mij óók nog wel eens aan met een enorme kater. Meestal heb ik dus twee dagen pech als ik ga stappen; de dag zèlf omdat ik nooit rij als ik drink, en de volgende dag als ik eindelijk wèl eens een keertje "vol gas" ben gegaan (maar dan aan de bar). Conclusie; ik ga maar wat minder stappen nu het weer zo mooi is .... *D
 
ik vind je eerlijk gezegd een beetje chicken

nu zeg ik dit niet om te stangen of zo....maar als je op die motor stapt en je rijd rustig...en je neemt je tijd voor alles...en je rijd niet gehaast..dan kan er niks gebeuren...nuchter of niet nuchter, kater of geen kater.
 
ik vind je eerlijk gezegd een beetje chicken

nu zeg ik dit niet om te stangen of zo....maar als je op die motor stapt en je rijd rustig...en je neemt je tijd voor alles...en je rijd niet gehaast..dan kan er niks gebeuren...nuchter of niet nuchter, kater of geen kater.

:?

't zal wel 'n Belg wezen
 
als je opnions wilt kan je er beter een poll van maken :+
maar ik geef je gelijk. Je kan het zelf een beetje uitrekenen als je ervan uit gaat dat 1 drankje in ongeveer 1 uur wordt afgebroken (dit klopt niet helemaal maar komt redelijk in de buurt) dan kan je ongeveer uitrekenen hoeveel alcohol je nog in je bloed hebt en of je wat alcohol betreft weer zou kunnen rijden.
Wat trouwens helpt tegen een kater is veel (niet-alcholisch) drinken. Een kater wordt met name veroorzaakt door een vocht tekort in je hoofd waardoor je hersens door elkaar geschud worden


... euh ... hèrsens?? ... euh ... oeps !!

[me]Hewi rent gelijk naar de slijter om een vat bier te kopen ....
[/me]


:}
 
Na een avond stevig zuipen is motorrijden (voor mij) de manier om weer fit te worden! Je moet nl. geconcentreerd rijden en je 'vergeet' dat je slecht ben... als ik vervolgens van de motor afstap voel ik meestal wel weer heel snel lam...
 
Verstandig :}

Dit "kost" je maar 1 dag rijden; gaat het wel goed mis, rij je misschien nooit meer en heb je nog jaren spijt.
 
ik vind je eerlijk gezegd een beetje chicken

nu zeg ik dit niet om te stangen of zo....maar als je op die motor stapt en je rijd rustig...en je neemt je tijd voor alles...en je rijd niet gehaast..dan kan er niks gebeuren...nuchter of niet nuchter, kater of geen kater.

No offense maar dit is reinste onzin zeker het gedeelte 'nuchter of niet'.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen die met nog een beetje promilage in zijn bloed die in de auto of op de motert stapt... zijn laatste rit heeft gemaakt.

Praktijk wijst echter uit dat vaak diegene die nog alcohol in zijn bloed heeft het ongeluk overleven maar wel iemand dood rijden.
 
No offense maar dit is reinste onzin zeker het gedeelte 'nuchter of niet'.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen die met nog een beetje promilage in zijn bloed die in de auto of op de motert stapt... zijn laatste rit heeft gemaakt.

Praktijk wijst echter uit dat vaak diegene die nog alcohol in zijn bloed heeft het ongeluk overleven maar wel iemand dood rijden.
:^ :( moet je toch wel een behoorlijke imbeciel zijn ( hoewel ik dat dan nóg een belediging vind voor een echte imbeciel ! )
 
in mijn vriendenkring gebeurt het vaker dat we niet rijden omdat we een "F" zouden krijgen met een blaastest s'ochtends. met een alcohol kegel van hier tot tokio, en dus rijden we niet, of de minst brakke persoon rijdt.
 
Ik ga ook niet rijden als ik te brak ben. Je bent niet scherp en rijd een beetje achter de feiten aan. Naast dat het best gevaarlijk kan zijn (als je niet als oma rijd) is de lol er ook snel af omdat je gewoon niet lekker kan sporten. Pak wel een poetslap en wat wd40. Kan ik de dag erop lekker rijden en POSEN 8-)
 
Ik drink niet echt veel, maar als ik drink.......................... ;) nee, dan ben ik de dag erna toch echt niet instaat om te gaan rijden.

Kan me er dan net toe zetten om mezelf onder de douche te zetten en op de bank te hangen........... that's it.
 
volgende situatie: ben gisteravond even lekker te stappen geweest
na een gezellig avondje BBQ. En als je op stap bent dan neem je
uiteraard ook zo'n heerlijk bij voorkeur koud biertje. Meestal
blijft het niet bij een en in mijn geval zuip je tot je er bijna
bij neervalt. Word je vandaag wakker met die kater en zie je dat
het mooi weer is. Lekker motorrijden!! Toch blijf ik met m'n vingers
van m'n meisje af, omdat ik me voor mijn gevoel veel te duf voel om
te rijden. Zijn er meer mensen die dit doen of ben ik vandaag een
aansteller? Your opinions please.

verstandig :}
 
en ik een hollander :?

hij zit gewoon te stangen...en anders is ie gewoon te dom om woorden aan vuil te maken B|
Idd, of hij weet nog hoe wat ECHT brak zijn voelt. Zoals Biker Girl al zegt... je kunt je net onder een douche manouvreren en that's it. Op de knietjes voor het porcelein denk je echt niet aan motorrijden :r
 
Weet je wat ik een afknapper vind? Weerbericht zegt dat het zondag's kloteweer word, dus ga je gezellig aan de zuip zaterdag's om vervolgens die zondag te constateren dat het weerbericht het weer eens mis had en het prachtig motorweer blijkt te zijn :X
 
Weet je wat ik een afknapper vind? Weerbericht zegt dat het zondag's kloteweer word, dus ga je gezellig aan de zuip zaterdag's om vervolgens die zondag te constateren dat het weerbericht het weer eens mis had en het prachtig motorweer blijkt te zijn :X
:^ Zooooooooooo herkenbaar!!!!! B|


btw.. dit is ook andersom "Nee ik drink ff niet, morgen lekker gummen" Blijkt het de dag erop grafweer te zijn B|
 
Een stuk motorrijden is voor mij het enige middel tegen een
stevige kater.

uiteraard rij ik wel heel anders ;)

En ben ook uitgeslapen, zodat de alcohol in het bloed wel meevalt.
 
Definieer kater...

Voor mij is een kater kotsen tot 2 uur in de namiddag. Dus weinig dilemma
Ook daarna heb ik weinig zin om wat uit te vreten.

Maar je hebt ook van die pisnichten die bij een klein beetje hoofdpijn al kater schreeuwen (ja dat is erg frustrerend als je zelf meer dood dan levend bent)
Dus waarom die zouden thuisblijven :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan