Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden !!

Vehikel

Die hard MF'er
3 mei 2005
252
1
Serskamp
In het topic over Beerens motoren schreef ik dat ik op zoek was naar een klassieke BMW. Bedankt iedereen met goeie raad en adviezen. Ik ben net bij H-D point of Leeuwarden geweest en iets heeeeel leuks gevonden. Een 60/7 van 1978, met 72 000 op de teller en in heel mooie staat.
Prima service, alle tijd, neem hem rustig mee voor een proefrit en bovendien een hele nette prijs. Kijk, ze zijn er nog wel, de dealers met een hart voor de motorrijders en niet alleen voor hun portemonnee.
 
yes, yes, yes :) :) :)
Volgende week ophalen, beetje poetsen, nieuwe sapjes en een nieuw voorrubbertje en laat het dan a.u.b. vlug lente worden *D
 
Gefeliciteerd!! Het geweldige van die BMW's is dat het net meccanodozen zijn. Je kunt werkelijk álles makkelijk zelf doen (wel boekje erbij). *O*
 
De motor stond er een paar weken en was ingeruild door een klant die een Harley gekocht had. Wanneer ik wilde kon ik naar de vorige eigenaar bellen, moest ik iets willen vragen. Maar ik denk dat de motor echt wel in orde is ;)
Net genoeg gebruikerssporen om zeker te zijn dat ie niet herspoten is. Vuil genoeg om zeker te zijn dat niet alle olielekkages gewist zijn. De motor start koud heel goed en loopt als een zonnetje, zonder bijgeluiden. Wanneer hij stationair draaide en ik hield mijn hand langere tijd ( meer dan 2 minuten) achter de uitlaten niets van olienevel, dus geen versleten kleppen, balhoofd okay, frame op zicht recht, koppelingsplaten on orde, geen verdoken roest, wiellagers in orde, chroom nog heel mooi, vering voor en achter nog goed, vrijwel nieuwe achterband, geen olielekkage langs de kardanmof, wat kan een mens zich nog meer wensen....... ;) ;) Behalve dat het nu maar vlug goed weer moet worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan