Als iemand onderweg is naar z'n eigen begrafenis?

Duidelijk een motorrijder die er zin in heeft en zichzelf overschat. Maar daarom kan het nog een beste kerel zijn.
 
Iedereen is toch onderweg naar z'n eigen begrafenis ? Je wordt geboren om te sterven.

Hij had vast de zomer in z'n bol. Ach ik heb vorige week ook nog een gevaarlijk stuntje uitgehaald, maar dat was er maar eentje en vaak doe ik dat ook maar 1x en verder nooit meer :)

Als hij structureel zo rijd, ligt ie wel eerder in z'n kistje dan iemand die zich netjes aan de regeltjes houd. Live fast, die young... :P
Enige wat jammer is, is dat elke motorrijder er op wordt aangekeken, terwijl er zat automobilisten zijn die ook heel asociaal rijden, maar die gaat gewoon op in de grote massa.... er moeten dus meer motorrijders komen om dit soort gedrag waar de TS het over heeft te 'maskeren', dat het niet meer opvalt.
 
En met dit soort kamikazes gebeurt er nooit iets.
Jongens als je gaat dan ga je, of dat op de motor is of toevallig omdat je door
een bus aangereden wordt op een rustige zondag in nooitgedacht.

Ik ken jongens die op hun achterwiel met 100 km/h door de drukke kruispunt knallen en nooit iets mee gebeurt.

Mijn eerdere uitspraak niet gelezen zeker?

Heb ik ook wel eens meegemaakt, met het verschil dat zijn bijrijder bij mij ook echt 2km verder dood op het asfalt lag....... en hij ernaast met z'n handen in de lucht.

Het gebeurt dus toch wel eens helaas.... En dit was inderdaad op een kruispunt. Hij had 100% voorrang, helaas heeft z'n maat daar niet zoveel meer aan. En hij was inderdaad als een gek bezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan