Als ik zelf moet kopen wordt het een CBR1000F ui 9

Barry!

Ongekend! Nou wil ie weer een CBR1000....
Jij weet ook niet wat je wilt he! Je bent net een wijf... Die weten ook nooit wat ze willen! Ongekend!
Wacht nou toch gewoon op je lease akkoord een koop een nieuwe!

Groeten,

Rutger
 
Nee Lullo je moet lezen :9 Als ik hem niet krijg dan denk ik een CBR1000 Te nemen dit ivm kosten! Maar wou gewoon ff weten waar op te letten bij deze oudere motoren slimpie :9~ . Ik wacht nog lekker af deze week. En nee Leon die van jouw hoef ik niet :9 Weet dat die nu helemaal goed is :j Maar ff serieus ik wacht uiteraard eerst af dan zie ik wel alleen vergaar nu informatie.
 
hehehe...ik had het ook wel goed gelezen hoor...we zaten je alleen een beetje op de kast te jagen...

zorg maar ff snel dat je een bike ken kopuh...want dan kennen we met zijn vieren rijden...

jij
ik
landsaru
en daantje...
 
:9 Dat weet ik ook wel hoor mannetje even als old buddy's onder mekaar :} Je weet toch hoe we zijn en ik weet dat ook wel maar had wel vorige week landsaru te pakken.... Maar ik ga maar weer eens even werken ;)

[ Dit Bericht is bewerkt door: BaCo_CBR600 op 2001-07-23 13:19 ]
 
Maar mannetjes heb net een CBR1000 gevonden uit 1990 met 50.000Km op de teller achterband is nog geen week oud, ketting en tandwielen zijn 1000km oud. Even synchroon afstellen en deze kost fl.6400,= moet ik dit nu meteen doen of moet ik op nog andere punten letten???? :9



[ Dit Bericht is bewerkt door: BaCo_CBR600 op 2001-07-23 20:12 ]
 
Ik heb hem gezien.
Hij ziet er zo nog best goed uit maar ik vind hem echt niet mooi.
Het is zo'n rood met witte Hurricane. Erug lelijk!!!! :r

Dus mijn advies. Niet kopen!!!!
 
cbr1000.JPG


bedoel zo een???? ,maar dan met een goede achterband??
 
Terug
Bovenaan Onderaan