als je 1 keer zonder pak rijd en letsel op loopt

Kheb het in Italie gedaan toen ik naar het moto-guzzi museum reed...mijn god wat was het warm, en je past je ook een beetje aan mss...ze doen het daar uiteraard vaker als hier.
 
Ik rij meestal met pak aan, maar inderdaad als het erg warm is... Maar goed dat is een ander punt dan ik wou maken. Als je in de zomer wat uit wil trekken- doe dan je jas uit en niet je broek. In dit artikel: Riding motorcycles: is it a lower limb hazard? blijkt het volgende:
Of the 1,809 motorcyclists studied, 1,056 (58.3%) sustained lower limb injuries, 328 (18.1%) had head injuries and 256 (14.2%), sustained facial injuries.
Voor de geinteresseerden is het te vinden op: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=12680525&dopt=Abstract
Het blijkt dus dat bijna 60% van de schade bij ongevallen aan de benen optreedt. Dus geen motorjas en korte broek, hetgeen ik vaak zie in de zomer maanden maar een motorbroek en laarsen en een T-shirt als er wat uit moet!
 
niet zeuren over zoiets het heelt vanzelf en anders lappen ze je in het ziekenhuis weer helemaal op,en het klinkt misschien gek maar als je als een dolledries en met weinig kleding een motor bestuurd val je dubbel op ja je word zelfs nagekeken :P
 
Ik reed vandaag 'ff snel' van Leusden naar Nijkerk om mijn voorband bij Profile te laten checken.. 'ff snel' dus niet mijn broek/laarzen aan, gewoon in normale broek en schoenen (brogues - ik had een vergadering dus moest er een beetje normaal uitzien ;-)) over de A28.

Eerste wat ik bij Profile heb gedaan is mijn motorbroek en mijn laarzen uit mijn zijkoffers gehaald; doe ik nooit meer zonder... Voelde me echt onprettig.
 
ja.

ik ga overigens niet lekker bochtjes pakken als ik in mn spijkerbroek rij.
met leer aan durf ik dat dan weer wel...
 
De echte boodschap van dit topic is:

"Zwaai jij naar motorrijders als je een stukje gaat rijden zonder beschermende kleding?" ;)
 
De echte boodschap van dit topic is:

"Zwaai jij naar motorrijders als je een stukje gaat rijden zonder beschermende kleding?" ;)
ja alleen ze geven dan altijd zo'n middelvinger terug slaat echt nergens op B|

Motorrijders zijn loosers en vooral die rood wit blauwe dat zijn nog mietjes ook B|
 
Stel je rijd een keer zonder pak en je dacht aaahhh toch maar een klein stukje en je krijgt een ongeluk met blijvend zichbaar letsel zal je jezelf dan kunnen vergeven?????????????????????????
Nee, je blijft dan de rest van je leven een verbitterd man/vrouw :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan