Als je dat tóch gebannen bent....

Ik lees techniek nog wel maar vind het er maar een vervelend stelletje,een jonge van 15 jaar die lol heb in sleutelen wordt daar afgebrand op alle mogelijke manieren.
De jong begrijpt het niet,maar wil het wel allemaal proberen,help zo,n jong dan een beetje in plaats van hem af te zeiken
 
Ik denk dat je ook een @eenzekeremoderator had moeten toevoegen aan je vraag zodat de betreffende moderator een notificatie had gekregen.

En wat die Jasper betreft, vind zelf ook dat hij geholpen moet worden maar er zit wel een eigenwijze ondertoon aan zijn berichten.
 
Ik denk dat je ook een @eenzekeremoderator had moeten toevoegen aan je vraag zodat de betreffende moderator een notificatie had gekregen.

En wat die Jasper betreft, vind zelf ook dat hij geholpen moet worden maar er zit wel een eigenwijze ondertoon aan zijn berichten.
15 jaar he,toch prachtig wat hij probeert .
Dat worden de beste monteurs met scha en schande leren,en doorzetten
ik had vroeger een harley ( liberattor) en dat was ook niks toen ik hem kocht,maar was wel wat geworden.
ik heb indertijd vier keer de bak uit elkaar gehaalt ik kreeg het niet voor elkaar,uitendelijk naar Maaskant gebracht,bleek dat de schakelvorken te veel waren afgesleten,wist ik veel,maar wel van alles zelf doen veel geleerd.
Daardoor heb ik respect voor zo,n jong
 
Terug
Bovenaan Onderaan