Als je een logo'tje zoekt......

*GSX-R600*

Die hard MF'er
10 mrt 2002
713
0
Rotterdam
Ik kwam deze site tegen: http://www.logo.nino.ru/ (www.logo.nino.ru/)

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks met deze site te maken, wil hem ook niet promoten en nee ik ben niet speciaal geregistreerd om te spammen ofzo :+

De logo's zijn in EPS formaat, dus voor de mensen die zelf ergens stickertjes willen/kunnen laten maken kan je hier je lol op! Van elk merk wel wat !
 
Erg leuk, nu moet iemand die nog onthouden voor als'k er nog eens eentje nodig heb!
 
Erg leuk, nu moet iemand die nog onthouden voor als'k er nog eens eentje nodig heb!

In Internet-Explorer heb je van die tabjes bovenaan, File, Edit etc...
Dan moet je de 4e hebben... "Favorites" heet die...
Als je daarop klikt komt er een pulldownmenuutje en als je dan Add to Favorites klikt terwijl je op die site zit, wordt die onthouden door je computer... Makkelijk he!

Jaja, zo leer je elke dag wat bij!



:P :P :P
 
Why...? Does the word backup say a thing to you? :P

Zeker wel, daarom staat al de belangrijke data op andere schijven, favorieten horen NIET bij belangrijke data aangezien ik ze nooit gebruik.


Krijgt iemand die eps files open eigenlijk? M'n acdsee zou eps supprt hebben, maar ik krijg niks dan een hoop zwart te zien.. versie 4 en 3 van acdsee. Nog niet met photoshop geprobeerd.
 
Ik kan me geen wegwijs maken met die site. Kan iemand me helpen zoek een Aprilia logo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan