Hoi,
ff serieus vraagje (expres niet op vrijdag gesteld)
als ik een motor wil slepen met een andere motor, waar bevestig je dan best het lint of koord, dingen waar ik op moet letten? gaat over een r1200gsa en een 650gs (welke combinatie weten we nog niet, maar stel dat).
Ik dacht bij mijn r1200 om hem gewoon aan het bagage rek vast te maken en bedacht toen "zet dat niet teveel stres op het frame?) misschien is het beter om het lint aan de crashbars vast te maken om te trekken?
en om getrokken te worden? voorvork lijkt mee een coctail voor een ramp , misschien de paralever?
ff serieus vraagje (expres niet op vrijdag gesteld)
als ik een motor wil slepen met een andere motor, waar bevestig je dan best het lint of koord, dingen waar ik op moet letten? gaat over een r1200gsa en een 650gs (welke combinatie weten we nog niet, maar stel dat).
Ik dacht bij mijn r1200 om hem gewoon aan het bagage rek vast te maken en bedacht toen "zet dat niet teveel stres op het frame?) misschien is het beter om het lint aan de crashbars vast te maken om te trekken?
en om getrokken te worden? voorvork lijkt mee een coctail voor een ramp , misschien de paralever?