Als je geen garage hebt, dan...

The Zoo

MF veteraan
8 jan 2003
2.745
0
Etten-Leur
..... ga je gewoon in je huiskamer sleutelen!! 8-)
Spullen aan de kant, wat platen op de vloer en gaan :P
vfrbinnen001.jpg

vfrbinnen002.jpg

vfrbinnen003.jpg


Pa aan het werk en het bewijs dattie niet alleen even binnen heeft gestaan :o
vfrbinnen004.jpg

vfrbinnen005.jpg


De inwendige mens moet ook verzorgd worden
vfrbinnen006.jpg


Even proberen hoe dat zit :9
vfrbinnen007.jpg
 
Damned had ik maar zo'n pa. Ik woon op 2 hoog dus fiets in de woonkamer zal niet zo makkelijk gaan. Hoewel ik ga het binnekort proberen voor mijn huisgenoot als welkomstgeschenk als hij thuis komt na 2 maanden afwezigheid. ben benieuwd naar zijn gezicht.
De mijne zal zoiets zijn als:

full
 
Fantastisch !!!!!!!

Super gewoon, lekker droog en warm en de koelkast lekker dichtbij. Kijk, zo word sleutelen wel heel erg leuk!!!

Groetjes,

** Maar idd.... Die sticker met 'Lady'....... **
 
Fantastisch !!!!!!!

Super gewoon, lekker droog en warm en de koelkast lekker dichtbij. Kijk, zo word sleutelen wel heel erg leuk!!!

Groetjes,

** Maar idd.... Die sticker met 'Lady'....... **

Hee, hee! Da's mijn sticker ja! :+ Is mijn vorige fiets en mijn nick stond erop, maar the Zoo heeft de 'M' er alvast afgehaald blijkbaar })
Wel leuk om mijn fiets zo weer terug te zien. Blij dat ze een goed baasje heeft gevonden :o
 
Hmm, ik geloof niet dat ik mijn motor naar binnen krijg. :?

En ik geloof ook niet dat ik het wil. :P
 
Leuk zo'n plaatje,roeien met de riemen die je hebt.Heb zelf genoeg sleutelruimte,maar anders ging ie wel naar binnen toe.(lekker warm) :) :)
 
Die fiets ziet er nog goed uit, '86 of '87??


Wel een geklooi he om een paar bougies te vervangen.
Tis idd een goed uitziende fiets uit '86, en die bougies zijn een eitje vergeleken met de kleppendeksels, en dan vooral de achterste :(
Maar ik begrijp nu wel, waarom werkzaamheden als kleppenstellen, zo duur is.


ow man, die "Lady" sticker...........


** Maar idd.... Die sticker met 'Lady'....... **

Hee, hee! Da's mijn sticker ja! :+ Is mijn vorige fiets en mijn nick stond erop, maar the Zoo heeft de 'M' er alvast afgehaald blijkbaar })
Wel leuk om mijn fiets zo weer terug te zien. Blij dat ze een goed baasje heeft gevonden :o
Zo is het maar net, tis de fiets van Lady-M geweest. Ik heb wel aan beide kanten de -M afgepeuterd, maar dingen die geen noodzaak zijn, willen bij mij nog wel eens wat lang duren O-)

Ze heeft een flinke verwenbeurt gehad:
- olie en oliefilter (was hoognodig)
- rem en koppelingsvloeistoffen (stalen remleidingen zijn nu niet meer nodig, met schone olie ;) )
- voelkloeistof (die was ook bruin)
- bougies (die zagen er nog goed uit trouwens)
- luchtfilter zag er nog goed uit, niet vervangen
- klepspeling gecontroleerd, stellen niet nodig

't ging niet helemaal van een leien dakje: kleppendekselpakking om zeep geholpen :( , heel Brabant afgebeld voor een nieuwe, en natuurlijk hebben ze die nergens op voorraad. Met uitzondering van één zaak dan :o
En het oliefilter kregen we in eerste instantie niet lekdicht. Uiteindelijk bleek de rubberen ring van een voormalig oliefilter in de spoelkamer te zitten |(
We vragen ons nog steeds af, hoe ze dat ooit voor elkaar hebben gekregen.

Maar ze spint nu weer lekker, gisteren lekker een tank leeggereden :] :] :]
 
Oh ja, niet vergeten, der is vorige week ook nog een nieuw achterbandje op gegaan.

Laat de winter maar komen 8-)
 
Oh ja, niet vergeten, der is vorige week ook nog een nieuw achterbandje op gegaan.

Laat de winter maar komen 8-)


Mooi bandje ja, ik zag het al :) Hoor je de kleppen nu niet meer tikken dan? Of waren dat niet de kleppen die je hoorde? Ga je ooit nog op die Shadow rijden? })
 
Mooi bandje ja, ik zag het al :) Hoor je de kleppen nu niet meer tikken dan? Of waren dat niet de kleppen die je hoorde? Ga je ooit nog op die Shadow rijden? })
Klepspeling opgemeten, was gewoon goed, niks aan gesteld. En ik moet nog eens luisteren, maar volgens mij hoor ik ze idd niet meer als ze koud is.

En ja, die Shadow daar ga ik zeker nog op rijden. Anderhalve week geleden nog met de Shadow weggeweest :] Tis gewoon een hele andere ride, maar daarom niet minder lekker 8-)
 
Klepspeling opgemeten, was gewoon goed, niks aan gesteld. En ik moet nog eens luisteren, maar volgens mij hoor ik ze idd niet meer als ze koud is.

En ja, die Shadow daar ga ik zeker nog op rijden. Anderhalve week geleden nog met de Shadow weggeweest :] Tis gewoon een hele andere ride, maar daarom niet minder lekker 8-)

Ach ja, ik weet wat je bedoelt. Soms heb ik ook nog wel zin in een ritje op de Magna, maar de VFR is het voor mij helemaal. Ik heb gewoon geen tijd genoeg om er twee motoren op na te houden :)
 
Ben ik niet met je eens. Denk dat als je het doet in combi met stalen remleidingen dat je het zeker nog merkt.

Zo absoluut was het ook niet bedoeld hoor ;)
Maar de vooruitgang die úberhaupt geboekt is, door het vervangen en ontluchten is behoorlijk groot. Uiteraard zullen stallen remleidingen nog betere resultaten geven, maar vooralsnog vind ik dat voor mezelf niet nodig.
 
Ze heeft een flinke verwenbeurt gehad:
- olie en oliefilter (was hoognodig)
- rem en koppelingsvloeistoffen (stalen remleidingen zijn nu niet meer nodig, met schone olie ;) )
- voelkloeistof (die was ook bruin)
- bougies (die zagen er nog goed uit trouwens)
- luchtfilter zag er nog goed uit, niet vervangen
- klepspeling gecontroleerd, stellen niet nodig

't ging niet helemaal van een leien dakje: kleppendekselpakking om zeep geholpen :( , heel Brabant afgebeld voor een nieuwe, en natuurlijk hebben ze die nergens op voorraad. Met uitzondering van één zaak dan :o
En het oliefilter kregen we in eerste instantie niet lekdicht. Uiteindelijk bleek de rubberen ring van een voormalig oliefilter in de spoelkamer te zitten |(
We vragen ons nog steeds af, hoe ze dat ooit voor elkaar hebben gekregen.

Maar ze spint nu weer lekker, gisteren lekker een tank leeggereden :] :] :]
voelkloeistof!? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan