Als je het even niet meer weet neem je een...

JAN-FIETS

MF'er
20 aug 2008
236
0
Weet op het moment even niet meer wat voor brommert er moet komen :N ...
Rijd op dit moment een duc 749, een mooie smalle-ranke fiets met een super sound.

Alleen wil een fiets met iets meer vermogen en minder onderhoud maar wel een 2 of 3 cilinder. Liefst een fiets die bij minder hoge snelheden ook nog leuk te rijden is. Waar zal ik hem voor gebruiken, voornamelijk fun, waaronder ritjes eifel, oostenrijk e.d. en incidenteel circuit. Zit misschien te denken aan

KTM superduke 990
KTM 950 SM
Trumph speedtriple
Triumph 675
Ducati 848 (past wat minder in het budget)
Moto morini corsaro (onderhoud wel nadelig denk ik)

Een hoop verschillende motoren dus, wil hoe dan ook proefrijden op de KTM superduke.
Misschien kan iemand mij nog meer helpen in deze keuzes of nog aanvullen met een goede suggestie...
:] :]
 
Weet op het moment even niet meer wat voor brommert er moet komen :N ...
Rijd op dit moment een duc 749, een mooie smalle-ranke fiets met een super sound.

Alleen wil een fiets met iets meer vermogen en minder onderhoud maar wel een 2 of 3 cilinder. Liefst een fiets die bij minder hoge snelheden ook nog leuk te rijden is. Waar zal ik hem voor gebruiken, voornamelijk fun, waaronder ritjes eifel, oostenrijk e.d. en incidenteel circuit. Zit misschien te denken aan

KTM superduke 990
KTM 950 SM
Trumph speedtriple
Triumph 675
Ducati 848 (past wat minder in het budget)
Moto morini corsaro (onderhoud wel nadelig denk ik)

Een hoop verschillende motoren dus, wil hoe dan ook proefrijden op de KTM superduke.
Misschien kan iemand mij nog meer helpen in deze keuzes of nog aanvullen met een goede suggestie...
:] :]
triumph daytona 675,

vrijwel net zo smal als een 749, meer vermogen, geweldige en betrouwbare 3 cilinder en goeie looks.

keus is vrij simpel :P
 
Laatst bewerkt:
Je zegt zelf al denk ik...>> dat je iig op de KTM wil proefrijden.

zelf nooit gehad...maar als ik alles weg zou moeten doen...en 1 motor er voor terug...zou ik voor een 950 sm gaan
 
Laatst bewerkt:
Weet op het moment even niet meer wat voor brommert er moet komen :N ...
Rijd op dit moment een duc 749, een mooie smalle-ranke fiets met een super sound.

Alleen wil een fiets met iets meer vermogen en minder onderhoud maar wel een 2 of 3 cilinder. Liefst een fiets die bij minder hoge snelheden ook nog leuk te rijden is. Waar zal ik hem voor gebruiken, voornamelijk fun, waaronder ritjes eifel, oostenrijk e.d. en incidenteel circuit. Zit misschien te denken aan

KTM superduke 990
KTM 950 SM
Trumph speedtriple
Triumph 675
Ducati 848 (past wat minder in het budget)
Moto morini corsaro (onderhoud wel nadelig denk ik)

Een hoop verschillende motoren dus, wil hoe dan ook proefrijden op de KTM superduke.
Misschien kan iemand mij nog meer helpen in deze keuzes of nog aanvullen met een goede suggestie...
:] :]
triumph daytona 675,

vrijwel net zo smal als een 749, meer vermogen, geweldige en betrouwbare 3 cilinder en goeie looks.

keus is vrij simpel :P

Heb je wel eens op een Daytona 675 gereden? Je houdt het er alleen maar op uit als je gas geeft. :+

De Superduke, en SM zijn 1ste klas ragbakken, daar is niet rustig mee te rijden. Denk dat de Street en Speed Triple het dichtst in de buurt komen. Mijn voorkeur zou zeker naar de Street uitgaan, veel speelser dan de Speed Triple.

Fun *Check!
Eifel en Oosterijk*Double Check!
Circuit *Triple Check!

And we've got a winner :}

Hup, naar de Triumph dealer en proefrijden maar. :]
 
triumph daytona 675,

vrijwel net zo smal als een 749, meer vermogen, geweldige en betrouwbare 3 cilinder en goeie looks.

keus is vrij simpel :P

Je hebt zelf ook zo'n fiets toevallig??? Vindt hem in het zwart geweldig mooi met een arrow demper er onder, moet alleen altijd wat wennen aan de lange kopruit van die fiets.
Wel een fiets voor het betere gooi en smijtwerk.
 
@ losbol
Streettripple speelser dan speed, vanwege gewicht bedoel je.
Lijkt mij ook wel fijn om een power wheelie te kunnen maken...
 
Zeker een Triumph 3 cylinder nemen,street triple bijvoorbeeld.
Zowel bij lage als hoge snelheden een ideale fiets met veel koppel!
En heerlijk sturen :Y
 
Laatst bewerkt:
@ losbol
Streettripple speelser dan speed, vanwege gewicht bedoel je.
Lijkt mij ook wel fijn om een power wheelie te kunnen maken...


Test ze maar eens naast elkaar, als je toch de Trump dealer opzoekt, kan je net zo goed het hele gamma uitproberen :]
Naast elkaar getest zal je begrijpen wat ik bedoel, en die powerwheelie gaat je ook wel lukken. ;)
 
Een KTM SM-T... de nieuwe Ducati Multistrada 1200...
Prima gooi en smijt dingen en je kan er zelfs mee spelen op het circuit, zeker met de Duc... en die heeft een onderhoudsinterval van 24.000 km... ;)
 
Daytona 675 is een geweldige fijne fiets fijn koppel,goed vermogen,stuurt als boter,hangen op de clipons valt best mee,betrouwbaar.
Al met al een goede,stijlvolle en betrouwbare opvolger van een 749. :Y

Ik heb hem in het geel :P

full
 
Laatst bewerkt:
Nog een voordeel vd street triple is dat het een echte allrounder is.
50 kmpu in z,n 2e of 6e versnelling... geen enkel probleem.
Dijkjes,snelweg,bebouwde kom,30 zone,s alles is gewoon goed te doen ermee.

Dus zoals losbol al aangaf,gewoon een proefrit maken ;)
 
Ik heb een proefrit gemaakt op op de Street triple, Superduke en de Corsaro.

De Street Triple rijd fantastisch, lekkere koppel en heel soepel.
De triple mist alleen de power van de twins.

De Superduke loopt hard en stuurt als de beste absoluut een van de fijnste fietsen waar ik op heb gereden.

En dan de Corsaro!! Als je deze eenmaal hebt geprobeerd ben je verkocht.
Stuurt fantastisch, heeft enorm veel vermogen en het geluid uit de airbox en de termignoni's is absoluut kicken.

Hier een test van de Duke en de Corsaro:

http://www.motorfreaks.nl/2009/test-moto-morini-corsaro-vs.-ktm-superduke-9.html


Maar ga ze gewoon proberen zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan