Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als je van een Duc afkomt zijn de clipons van een daytona toch niet zon heel groot probleem? maar je hebt gelijk. voor fun op lagere snelheden is zon Street triple net zo goed, zo niet beter.Heb je wel eens op een Daytona 675 gereden? Je houdt het er alleen maar op uit als je gas geeft.
De Superduke, en SM zijn 1ste klas ragbakken, daar is niet rustig mee te rijden. Denk dat de Street en Speed Triple het dichtst in de buurt komen. Mijn voorkeur zou zeker naar de Street uitgaan, veel speelser dan de Speed Triple.
Fun *Check!
Eifel en Oosterijk*Double Check!
Circuit *Triple Check!
And we've got a winner
Hup, naar de Triumph dealer en proefrijden maar.
je wilt minder vermogen maar je verkiest de speed triple boven de street triple?
Ik heb een proefrit gemaakt op op de Street triple, Superduke en de Corsaro.
De Street Triple rijd fantastisch, lekkere koppel en heel soepel.
De triple mist alleen de power van de twins.
De Superduke loopt hard en stuurt als de beste absoluut een van de fijnste fietsen waar ik op heb gereden.
En dan de Corsaro!! Als je deze eenmaal hebt geprobeerd ben je verkocht.
Stuurt fantastisch, heeft enorm veel vermogen en het geluid uit de airbox en de termignoni's is absoluut kicken.
Hier een test van de Duke en de Corsaro:
http://www.motorfreaks.nl/2009/test-moto-morini-corsaro-vs.-ktm-superduke-9.html
Maar ga ze gewoon proberen zou ik zeggen!
Heb je wel eens op een Daytona 675 gereden? Je houdt het er alleen maar op uit als je gas geeft.
De Superduke, en SM zijn 1ste klas ragbakken, daar is niet rustig mee te rijden. Denk dat de Street en Speed Triple het dichtst in de buurt komen. Mijn voorkeur zou zeker naar de Street uitgaan, veel speelser dan de Speed Triple.
Fun *Check!
Eifel en Oosterijk*Double Check!
Circuit *Triple Check!
And we've got a winner
Hup, naar de Triumph dealer en proefrijden maar.
Qua vermogen scheelt het niet eens zo veel hoor....
Zelf ben ik een grote fan van de speed triple. Street is in mijn ogen een te kleine brommer geworden. Te weinig motorrem, te weinig trekkracht en te weinig ruimte op het zadel.
Om eerlijk te zijn vind ik de street geeneens lekker rijden. De speed daarentegen
Ik heb alle ophef over de street nooit zo begrepen en zou veel liever een 2e hands speed (bijv. de 955i) kiezen.
Nogal persoonlijk misschien....
Heb net het stuk van motorfreaks gelezen met veel genoegen, komt de Morini wel als een echte hooligan... Wellicht dan iets teveel met temmen bezig.
Ben bang dat de onderhoudskosten dan aardig uit de hand lopen....
Zit misschien te denken aan
KTM superduke 990
KTM 950 SM
Trumph speedtriple
Triumph 675
Ducati 848 (past wat minder in het budget)
Moto morini corsaro (onderhoud wel nadelig denk ik)
kim holland