Als je NU uit het raam kijkt....

Rijden

  • Helaas, winterstop

    Stemmen: 16 8,3%
  • Geen stop, niet rijden :(

    Stemmen: 48 25,0%
  • Jazeker :}

    Stemmen: 108 56,3%
  • Hij Weer?

    Stemmen: 20 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    192

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
....weet je ineens weer waarom je geen winterstop in moet lassen.

Waar zijn de doorrijders vandaag heen geweest?

[me] Rob RD gaat met zoonlief voor een lekker ritje in de omgeving[/me]


:) :}
 

:P :9
yaummie.gif
 
Gisteren al 120 km gan rijden, buiten 2 waarschuwinkjes van mijn achterband dat het nog geen zomer is en een druipneus was het :} :}
 
Gisteren al 120 km gan rijden, buiten 2 waarschuwinkjes van mijn achterband dat het nog geen zomer is en een druipneus was het :} :}
Is het in België beter geweest dan hier; volop regen. Maar gelukkig mocht ik gisteren werken!
 
Dan zie ik allemaal zout op straat en dus ik ga niet rijden, dus een beetje drammen hiero....
 
Ik heb vanmorgen vroeg heerlijk een stukkie gereden vanaf ijsselstijn naar Zoetermeer en zojuist nog een mooi stukkie door de omgeving. Het is heerlijk weer vandaag.

[me]RFerko600R heeft zojuist besloten lekker buiten in het zonnetje te gaan zitten en te gaan genieten van een lekker drankje[/me]
 
...dan ben ik jaloers op de mensen die ik hier voorbij hoor en zie rijden...
Ach ooit gaat het wel goed weer worden :z
 
Als je nu uit het raam kijkt, ben ik erg gefrustreerd
dat ik geen eigen motor heb daar ik het tot nu toe
met 2 proefritjes heb gedaan. En dat als ik een proefrit wilde
maken het steeds regende. Ga mijn broertje zo even lief aankijken
of ik z'n R6 weer mag lenen, gna, gna....maar hij zal zelf wel
de hort op zijn. Groot gelijk heeft ie.
Mijn vriend is wel op z'n choppert weg, maar die motor is mij wat
te zwaar (dragstar 1100cc).
Goed, mijn tijd komt nog wel.
Veel plezier vandaag beste motorrijders!
 
Hij weer :P

In Koekblik naar de markt in Vleuten geweest.
Ben bij dat we niet naar de Jaarbeurs gingen... tjeemig wat een file!
 
Ik ben net terug.Ik heb mijn nieuwe helm geprobeert en ik kan zeggen;hij ventileert goed....
Eerst over de dijk van Kuinre naar Vollenhove toen in de omgeving van Ossenzijl nog wat gereden.Lekker weer,goede grip en tintelende vingers en tenen...
 
Ik heb verdomme geen pak :( (wordt op het moment gerepareerd) anders was ik naar zee gereden :] ... Hoop toch echt dat ik dinsdag een belletje krijg dat het gemaakt is..
 
Net terug van een ritje van 70 km; door 't platteland naar en langs de IJssel, lekker genieten van 't zonnetje. :] Wel frisjes :)
 
Helaas heb ik volgende week pas weer een motor, maar toen ik naar buiten keek was inderdaad het eerste wat ik dacht: "Zo, lekker weer om een stukkie te rijden!" B|
 
Ritje omgeving, eerst effe door het centrum van DenBosch (dvdtje terugbrengen) dan lekker de 'polder' in, effe door wat randgemeentes dan via de snel weg weer terug naar mijn stekkie. Lekker effe uitwaaien, wakker worden, douchen, rijden!!!! hoppa :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan