Als je NU uit het raam kijkt....

Rijden

  • Helaas, winterstop

    Stemmen: 16 8,3%
  • Geen stop, niet rijden :(

    Stemmen: 48 25,0%
  • Jazeker :}

    Stemmen: 108 56,3%
  • Hij Weer?

    Stemmen: 20 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    192
Zo`www ff lekker over de dijk geknald vanaf Kesteren naar Utrecht, dat kan ik iedereen aanbevelen! })
 
Volgens mij heeft iedereen vakantie en is het vandaag lekker weer om te rijden want ik kwam de een na de andere groep motorrijders tegen :?

Kon me ogen er niet vanaf houden, mooi gezicht *D
 
Dit weekend, zondag, volgens weer-online 19 graden en droog :X

.....hopen dat ze gelijk hebben...

s4s

edit: zit gvd met koorts binnen B| maar iedereen die gereden heeft/ gaat rijden....rij ook ff een stukkie voor mij :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik nu uit het raam kijk zie ik de Oslo fjord, mooi uitzicht op de hele baai dus.

Nog eventjes geen 'winterstop' hier hoor... :} :} :} :} :}
 
Als ik iets om naar te kijken wil in mijn huis koop ik wel kunst of neem een spannende foto van mijn ex-verloofde* of zo.

Mijn :] motor is toch gemaakt om te rijden? Nou dan!








*We zijn getrouwd, al eventjes. O-) O-)
 
ik moet mijn vrouw na het werk ophalen dus heb voor een dagje de auto mee....


wel wennen zo weinig uitzicht.. zo laag ook.. Geen rijwind...

brrr bijna eng
 
Jajaaaa ben net ff geinspireedr door een gast op een gixxer750 die de stadsring hier over kwam knallen op z`n achterwiel. Ik gaat maar ff dan, ben toch vrij :]
 
Hier op het terrein staat een vierkant gebouw met een puntdak. Ik keek net en het dak ervan zit helemaal vol met duiven :?
 
Bah vind ik gemeen van je :( ik houdt uiteraard GEEN winterstop gewoon doorrijden, winter kent genoeg mooie dagen! :) :} maaaar mijn motor staat nu bij de dealer voor Arrow pijp !! :9
 
Als ik hier(Amsterdam) uit het raam kijk dan begint het aardig zwart te worden.

Ik rijd als het kan het hele jaar door. Tenzij er pekel :( op de weg ligt dan spaar ik mijn Bonfire. ;)

Mzzl
 
Hier in Groningen is het inderdaad super lekker weer.....maar helaas, afgelopen maandag is de winterstop in gegaan, dus de SV staat lekker naast motor van vriend lief in de tuin kamer.........volgend jaar de winterstop er maar uit slopen, hebben toch geen winter meer in Nederland |(
 
Hier in Groningen is het inderdaad super lekker weer.....maar helaas, afgelopen maandag is de winterstop in gegaan, dus de SV staat lekker naast motor van vriend lief in de tuin kamer.........volgend jaar de winterstop er maar uit slopen, hebben toch geen winter meer in Nederland |(


zonde, net nu ik mn vfr op heb gehaald!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan