Als je nu wilt rijden, maar geen motor hebt..

MelMic

Die hard MF'er
28 apr 2004
630
0
-
Hoi!

Beetje frustrerend: mijn broer en ik hebben onlangs ons rijbewijs behaald, en willen nu dus wel een keer gaan rijden... Maar:

- HUREN is geen optie, omdat dat pas vanaf maart kan (en DUUR is).
- PROEFRIT bij een motorzaak is maar kort...

Iemand tips?

;)

/edit: kopen is helaas nog effe geen optie ;)
 
als je huren al duur vind......vergeet het motorrijden dan maar


ga gewoon werken en dan heb je halverwege de zomer wel een bike verdiend
 
meerdere afspraken op een dag maken ;)
Kopen :+
stelen :X (doe maar niet, maak je geen vrienden hier)
Ik waarschijnlijk ook niet met het voorstel :+
Hopen op winst van de loterij.
Hopen dat er een rijk familie lid wat voor je heeft achtergelaten na haar/zijn overlijden en daar NU achter komen.
enz. enz. enz. :z
 
:) als ik nou zeg dat huren 'duur' is, denk je dat ik dan geld heb voor een motor? :+ :+ :+ :+ :+

Volgens mij he, als je geen geld hebt he, dan wordt het denk ik, nou ehhh, ik weet wel zeker, niet rijden :)

Of je moet nog ergens familie of vrienden hebben met motoren en die gek genoeg zijn om die aan jullie te lenen. Verder is de enige andere optie blijven dromen van het bezit van een motor tot je er eentje kan betalen ;)
 
als je huren al duur vind......vergeet het motorrijden dan maar


ga gewoon werken en dan heb je halverwege de zomer wel een bike verdiend
:) grappig...

Huren: een weekend kost al gauw 200-250 euro met relatief weinig vrije km's. En ja, dat vind ik duur.

Werken: ik doe niet anders... :)
 
Gewoon sparen. Ik heb ook 3 jaar voor mijn motor moeten sparen. Het duurt lang maar dan heb je uiteindelijk ook een reden om trots te zijn.

succes :]
 
als je dat al duur vindt,wat denk je dan dat het kost als je een eigen motor hebt?
dan ben je dat bedrag al kwijt bij een onderhoudsbeurtje,bij een grote beurt soms nog wel meer,en dan moet er niet eens wat vervangen worden.
motorrijden is nu eenmaal duur,niks aan te doen
(maar wat is tegenwoordig nog wel goedkoop he?)

succes iig
 
Makkelijk hoor:
- Gap de DE zegels van je moeder en wissel ze in voor cash
- Zelfde maar dan met de Shell zegels
- Ga de misdaad in; misdaad loont
- Win de loterij
- Zorg dat je een moordenaar kent, geef hem aan bij de juut en strijk het tipgeld op
- Schrijf een internationale bestseller

nou ja, mogelijkheden te over!

Maar als je een beetje zoekt tik je al een lopende fiets op de kop voor 500 piekies (of minder)! Doe dat samen, kunnen jullie om de beurt rijden :9
 
gewoon eentje stelen man. Staan er hier zat op het forum, met een beetje zoeken moet je wel een mooie kunnen vinden :9
 
gewoon eentje stelen man. Staan er hier zat op het forum, met een beetje zoeken moet je wel een mooie kunnen vinden :9

Er schijnt regelmatig een Thundercat bij de universiteit in :? te staan....

Als een motor huren zo duur is (200 euro per weekend) dan zou ik een paar weekendjes sparen en ergens een een of ander hok kopen dat rijd, en dan, RIJDEN

edit:
damn, nou wilde ik een grap maken, weet ik niet meer waar viccie nou op school zit :?

is het eindhoven (reclame voor ESMC de asfalthappers) of wat het nou tilburg (staat me iets van bij.....)
 
Er schijnt hier ook iemand rond te lopen die motoren weggeeft, misschien heeft ie er ook nog een voor jou staan.

Denk dat je het niet erg moet vinden om wat aan "bukwerk" te doen. Als dat geen probleem is zou ik zeggen, spreek m eens aan :X


:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan