Als je schade hebt gereden....

Mr Ed

Die hard MF'er
29 jul 2004
293
0
Almere
Heb zelf ook al (2 keer) schade gereden. Kuip naar de hell, uitlaatje ingedeukt enz.

IPV alles nieuw aan te schaffen heb ik gewoon kuipje ont-stickerd, vetvrij gemaakt, geschuurd en gespoten.
Tis natuurlijk niet hetzelfde als dat je hem in een spuitcabine laat spuiten door een gast die het dagelijks doet maar ja, tis natuurlijk wel goedkoper dan een hele motor met nieuwe kuip te laten spuiten.

Het volgende wil ik voorstellen (voor diegene die interesse hebben).
Mocht je kuipschade hebben en wilt dit fixen + spuiten dan wil ik best helpen. Het enige wat het je kost is wat motor kennis aan mij overdragen daar ik de ballen niet verstand heb van motoren e.d. Ik zal je dan vertellen/ helpen met het repareren en spuiten van je motort (zodat je dit evt in de toekomst zelf kunt doen).

Mocht je interesse hebben, laat 't me weten, kun je een keer langskomen (heb mijn zzr600 zelf gedaan) om te zien of het resultaat je bevalt.
Weinig zinvol om foto's te plaatsen omdat je evt schuurkrasjes en spuit foutjes dan niet zou zien.

Ter info, ben nu 72 euro kwijt voor 5x lak, 5x blanke lak, 2x filler (excl plamuur). En ja, het zijn spuitbusjes :P
 
niet om bijdehand te doen, maar je kan hem dan beter naar de spuiter brengen. Kost je hooguit 25 euries meer dan je nu kwijt bent.

Althans hier in enschede wel.
 
Tis al weer een tijdje geleden dat ik bij een spuiterij werkte, maar toen redde je het niet met 100 euro.

voorbewerken (plamuren/schuren) + spuiten is tijdrovend dus duur.
en dan hebben we het over het fixen van een beschadigde kuip.

Nwe kuipjes zijn ook niet de goedkoopste en die moeten vaak nog worden geschuurd + gespoten.

Maar als je het voor 100 euro kunt laten doen, laat 't me weten :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan