Als je teveel lachgas in je motor injecteerd ligt

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1

MF'er
3 apr 2003
79
7
aalsmeer
Als je teveel lachgas in je motor injecteerd ligt je motor in een DEUK.


BMW
Bayerische Motorwerken
kortom
Boecht Met Wielen

Iemand krijgt een bekeuring omdat ie 170 km per uur rijdt. Zegt ie tegen de agent dat kan niet want ik heb mijn motor pas een half uur.

Jantje zat op school en zij broem broem broem Zegt de meester kan het wat stiller je heb nog 3 kansen broem broem zegt ie weer nog 2 kansen zegt de meester broem broem nog 1 kans zegt de meester broem broem Ga nou maar de klas uit kan niet mijn bezine is op
_O-
 
Als je teveel lachgas in je motor injecteerd ligt je motor in een DEUK.


BMW
Bayerische Motorwerken
kortom
Boecht Met Wielen

Iemand krijgt een bekeuring omdat ie 170 km per uur rijdt. Zegt ie tegen de agent dat kan niet want ik heb mijn motor pas een half uur.

Jantje zat op school en zij broem broem broem Zegt de meester kan het wat stiller je heb nog 3 kansen broem broem zegt ie weer nog 2 kansen zegt de meester broem broem nog 1 kans zegt de meester broem broem Ga nou maar de klas uit kan niet mijn bezine is op
_O-
_O-
 
ja ik heb er ook 1 ! *O*

wat doe je als je je grootmoeder in de tuin ziet kruipen ......












nog een x schieten :+




(geen grootmoeders zijn gewond geraakt tijdens het typen van dit bericht)
 
Een jongen vroeg aan zijn vriendin of zij het misschien leuk zou vinden om eens mee te rijden achterop de motor.
Nu waren ze al een eindje onderweg toen de dame achterop vroeg of hij even wilde stoppen. Mevr. had het koud gekregen en vroeg wat ze hier aan kon doen. De jongen antwoorde heel slim: "draai je jas om, dan zit je kraag hoger in je nek van voren".
Zo gezegt zo gedaan en het werkte ook nog!!

Helaas niet lang daarna klappen ze VOL op een tractor. De boer schrikt zich het apenlazer en belt onmiddelijk een ambulance. Via de telefoon wordt gevraagd hoe het met de slachtoffers is. De boer antwoord: Die ene, die redt het wel, maar van die ander zat het hoofd verkeerd om. Toen ik het terugdraaide ging ze dood!
 
Een jongen vroeg aan zijn vriendin of zij het misschien leuk zou vinden om eens mee te rijden achterop de motor.
Nu waren ze al een eindje onderweg toen de dame achterop vroeg of hij even wilde stoppen. Mevr. had het koud gekregen en vroeg wat ze hier aan kon doen. De jongen antwoorde heel slim: "draai je jas om, dan zit je kraag hoger in je nek van voren".
Zo gezegt zo gedaan en het werkte ook nog!!

Helaas niet lang daarna klappen ze VOL op een tractor. De boer schrikt zich het apenlazer en belt onmiddelijk een ambulance. Via de telefoon wordt gevraagd hoe het met de slachtoffers is. De boer antwoord: Die ene, die redt het wel, maar van die ander zat het hoofd verkeerd om. Toen ik het terugdraaide ging ze dood!


_O- _O-
 
Komt een konijn bij de bakker.
Zegt het konijn van: Ik wil graag 1 brood.
Vraagt de bakker; Wit of bruin.
Waarop het konijn zegt, maakt niet uit, ik ben toch op de motor


O-) :o :9
 
Komt een man bij de dokter. "Dokter" zegt de man...."ik heb mijn glazen oog ingeslikt en nu ben ik hem kwijt"!
Nou zegt de dokter: "Broek uit en bukken"!
De dokter kijkt uitvoerig bij de patient van achter naar binnen maar moet tot de conclusie komen dat ie niks kan zien!!
Hierop antwoord de patient: "Dokter....dan moet u toch echt beter kijken, want ik zie u wel"!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan