Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.
Dat zijn de regels die ik zou doorvoeren.
Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.
Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!
[Heel wat punten...]
10.zware boetes op bijv.niet dragen van autogordels, rijden met alcohol ( NUL NORM ) fietsers zonder licht;als er wat gebeurt zijn de gevolgen groot en dan draait samenleving hier voor op
Fuck off jij man! Bumperkleven is een gevolg! En iedereen weet dat je de oorzaak moet aanpakken ipv het gevolg.Ik ben nog wat vergeten
11.boetes relateren aan ergenis top tien en flink verhogen bij bijv. links rijden en bumper kleven
Fuck off jij man! Bumperkleven is een gevolg! En iedereen weet dat je de oorzaak moet aanpakken ipv het gevolg.
M.a.w. zwaardere boetes voor onnodig linksrijden!
Heb jij wel eens een auto achter je gehad op zo\'n drie meter met 160 km/u die het nog niet hard genoeg vond gaan? Bumper kleven is net zo fout als onnodig links rijden, waar IK me ook kapot aan erger.Ik bepaal zelf wel hoe snel ik iemand inhaal en doe dat zeker niet met 1 km/u snelheids verschil.Inhalen met mijn slome golf 2 diesel doe ik ook vlot of staat er een maximum aan tijd voor om iemand in te halen.Ik ben zeker geen gefrustreerde linksrijder in een lease-bak van de zaak.Dus laat me effe lekker inhalen en houd afstand aub JA ! Als je haast hebt dan ga je maar eerder van huis want dat doe ik ook!
Al rijd je 300 km/h! als er iemand achter je rijd die sneller wil moet je hem voorbij laten.Heb jij wel eens een auto achter je gehad op zo\'n drie meter met 160 km/u die het nog niet hard genoeg vond gaan? Bumper kleven is net zo fout als onnodig links rijden, waar IK me ook kapot aan erger.Ik bepaal zelf wel hoe snel ik iemand inhaal en doe dat zeker niet met 1 km/u snelheids verschil.Inhalen met mijn slome golf 2 diesel doe ik ook vlot of staat er een maximum aan tijd voor om iemand in te halen.Ik ben zeker geen gefrustreerde linksrijder in een lease-bak van de zaak.Dus laat me effe lekker inhalen en houd afstand aub JA ! Als je haast hebt dan ga je maar eerder van huis want dat doe ik ook!
Al rijd je 300 km/h! als er iemand achter je rijd die sneller wil moet je hem voorbij laten.
De gene die achter het stuur zit bepaald hoe snel die rijd, en niet zijn voorganger, die denkt ik rijd al 160km/h dus blijf jij maar lekker achter me.![]()
alle linksrijders...Bumperkleven is ALLEEN fout is je voorganger nog een voorganger heeft...voor de rest is het ten alle tijden de fout van de linksrijder....
1.kwartje van kok teruggeven aan burgers
2.Accijnsverlaging op brandstof
3.Prijsafspraken brandstoffabrikanten aanpakken en met terugwerkende kracht verrekenen met belastingaangifte.
4.Belastingvoordeel op scooters en motoren, en flink ook omdat ze NIET bijdragen aan files en parkeerproblemen
5.Bpm afschaffen
6.Betere infrastructuur
7.Gratis openbaar vervoer
8.verplichte opfriscursus om 5 jaar met proefexamen MET behoud van rijbewijs,bij slagen een korting op verzekeringspremie
9.instantie als MAG die gevaarlijke verkeerssituaties direkt mag aanpakken en die toestemming verleent op nieuwe voorstellen voordat ze al worden uitgevoerd
10.zware boetes op bijv.niet dragen van autogordels, rijden met alcohol ( NUL NORM ) fietsers zonder licht;als er wat gebeurt zijn de gevolgen groot en dan draait samenleving hier voor op