Als JIJ nou in Den Haag minister van verkeer was.

Hmm, aangezien je alle opbrengsten nu zo ongeveer weghaald; Waarwil je die verbeteringen van gaan betalen dan?

Betaal gvd 50 cent op iedere gulde die ik verdien...en daarna betaal ik nog es 19% belasting op iedere cent die ik uitgeef....laat ze dan maar geen gouden en marmeren schijthuizen in het binnenhof zetten....laat ze het DAAR maar van betalen...

edit: is tegenwoordig 19%...
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 07 januari 2002 10:02 schreef Maximum het volgende:Betaal gvd 50 cent op iedere gulde die ik verdien...en daarna betaal ik nog es 17% belasting op iedere cent die ik uitgeef....laat ze dan maar geen gouden en marmeren schijthuizen in het binnenhof zetten....laat ze het DAAR maar van betalen...

[off-topic] \'k zou maar oppassen Max, straks pakken ze je op voor belastingontduiking!! Wij betalen 19% !![/off-topic]
:} :P
[edit] Te laat [/edit]
 
Laatst bewerkt:
geen maximum snelheid en de flitsers eruit kiepen of zeker de drempel hoger leggen dan

refresh cursus is niet verkeerd, haal je het niet , kan je ook niet de regels toepassen lijkt me
 
buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.

Fout man!!! Maximum snelheid moet helemaal niet omhoog naar 160, daar krijg je de grootste ongelukken van. Zie je al een oud ventje van 70 op de snelweg rijden met 160km/u ? Ze voegen al in met 50km/u, dat is al gevaarlijk. Bovendien, als ze met zo\'n 90km/u een auto in gaan halen, en jij komt er net aan met 160, dan klap je er wel met 70km/u op...

Gewoon maximum snelheid 130 a 140 ofzo (waar mogelijk), flitspalen op onveilige plekken, scholen en grote speeltuinen en VEEL drempels weg. Drempels zijn niet alleen milieu-onvriendelijk, maar ook nog eens slecht voor auto/motor (denk aan je remmen en schokbrekers enz.) Verder als iemand een jaar geen snelheidsboetes of andere verkeersboetes heeft gehad, krijgt men een 5 vrijbriefjes om een keer lekker aan het gas te hangen zonder snelheidslimiet :}
Wordt je dan geflitst, dan stuur je zo\'n vrijbriefje op.
 
Betaal gvd 50 cent op iedere gulde die ik verdien...en daarna betaal ik nog es 19% belasting op iedere cent die ik uitgeef....laat ze dan maar geen gouden en marmeren schijthuizen in het binnenhof zetten....laat ze het DAAR maar van betalen...

edit: is tegenwoordig 19%...

Ja, maar dat heeft nix te maken met het ministerie van V&W.....

Dusss...

Maar zonder dollen; als er geen geld binnen komt bij V&W, kunnen ze ook de wegen niet onderhouden. En dan hebben we straks net zulke k*t wegen als alles ten zuiden van NL ( ;) )

Iedereen vindt het duur, maar daar worden ook de wegen van onderhouden... En dat is ook wel wat waard. Xeg niet dat ze het goed doen, maar toch..
 
worstje een beetje frusti? ;)
1: koop een snellere auto...
2: haal niet in ...als je een vette lease bak achter je ziet rijden..
3: pak de motor...dan heb je dat gezeik niet..
4: bumper kleven heb je geen last van als je snel genoeg naar rechts gaat...

(zo...ik rijd altijd links...en altijd te hard...
160 met de auto waar ik 120 mag...liefst nog ff harder...

en met de motor nog harder...

allemaal aan de kant stelletje koekblikken :) :) :) (dus niet de motor-forum dudez :) hehehee...

Heb jij wel eens een auto achter je gehad op zo\'n drie meter met 160 km/u die het nog niet hard genoeg vond gaan? Bumper kleven is net zo fout als onnodig links rijden, waar IK me ook kapot aan erger.Ik bepaal zelf wel hoe snel ik iemand inhaal en doe dat zeker niet met 1 km/u snelheids verschil.Inhalen met mijn slome golf 2 diesel doe ik ook vlot of staat er een maximum aan tijd voor om iemand in te halen.Ik ben zeker geen gefrustreerde linksrijder in een lease-bak van de zaak.Dus laat me effe lekker inhalen en houd afstand aub JA ! Als je haast hebt dan ga je maar eerder van huis want dat doe ik ook!
 
worstje een beetje frusti? ;)
1: koop een snellere auto...
2: haal niet in ...als je een vette lease bak achter je ziet rijden..
3: pak de motor...dan heb je dat gezeik niet..
4: bumper kleven heb je geen last van als je snel genoeg naar rechts gaat...

(zo...ik rijd altijd links...en altijd te hard...
160 met de auto waar ik 120 mag...liefst nog ff harder...

en met de motor nog harder...

allemaal aan de kant stelletje koekblikken :) :) :) (dus niet de motor-forum dudez :) hehehee...
:} meer gelijk als dit kan ik iemand niet geven...
 
Fuck off jij man! Bumperkleven is een gevolg!

Da\'s typisch een klevers excuus. Zij verwachten immers wel dat iemand in een gat van 25 meter kruipt, zodat zij weer bij de volgende auto kunnen gaan kleven.

Ik zie opvallend vaak mensen kleven waar de auto voor ze ook niet redelijkerwijs naar rechts kan, of rechts inhalen waar dat niet kan (en de auto voor ze redelijkerwijs dus ook niet rechts kan rijden; ze snijden dus bij het naar rechts gaan de auto op de rechterbaan, en bij het weer naar links gaan de auto die ze zo nodig voorbij moesten). Onnodig links komt minder vaak voor als sommige beroepsklevers willen doen geloven.

Kleven is altijd de schuld van de klever. Er structureel te kort opzitten heeft geen enkele zin, iemand die werkelijk onnodig links rijdt zal er geen seconde eerder door naar rechts gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie opvallend vaak mensen kleven waar de auto voor ze ook niet redelijkerwijs naar rechts kan

Tis gewoonte geworden bij velen! Ik kan me er niet druk om maken. Bumperklevers... Ik denk dat we het allemaal wel eens doen.....

Maar goed weer de eindeloze discussie gestart... Hier kom je nooit uit.

suuk6
 
En die borden die we nu hebben (die soms 90/70/50 aangeven) beter afstellen, want meestal kun je bij 90 nog wel 120 en sta je bij 50 al stil.

90 is geen \'afstelling\', die wordt gebruikt voor bepaalde omstandigheden als werkzaamheden waarbij 70 niet nodig is. De 70 en 50 worden automatisch getriggered door de gemiddelde snelheid van het verkeer. Ik ben wel eens benieuwd wat er zou gebeuren als iedereen zich aan die snelheid zou houden ipv 120 te blijven rijden tot er geankerd moet worden...
 
Op maandag 07 januari 2002 15:22 schreef ijdod het volgende:
Kleven is altijd de schuld van de klever. Er structureel te kort opzitten heeft geen enkele zin, iemand die werkelijk onnodig links rijdt zal er geen seconde eerder door naar rechts gaan.

Da\'s wel erg stellig niet :?

Geweldig, tis OF een gevolg OF het is de fout van de klever...
Tsss, zou de waarheid niet gewoon in het midden liggen :? oftewel de ene keer is het een gefrusteerde duwer en de andere keer een gefrustreerde moraalridder die eigen rechtertje speelt en alle mogelijkheden er tussenin :?
 
Da\'s wel erg stellig niet :?

Geweldig, tis OF een gevolg OF het is de fout van de klever...
Tsss, zou de waarheid niet gewoon in het midden liggen :? oftewel de ene keer is het een gefrusteerde duwer en de andere keer een gefrustreerde moraalridder die eigen rechtertje speelt en alle mogelijkheden er tussenin :?

Niet echt. Structureel te weinig afstand houden kan ik eigenlijk geen goed excuus voor verzinnen. Ik heb nog steeds geen goede verklaring gehoord waarom kleven bij een echte onnodig linksrijder op wat voor wijze dan ook nuttig of verdedigbaar is.

Als iemand werkelijk hardnekkig onnodig links zit kan je er rechts makkelijk voorbij, kan je dat niet (< pak-em-beet 200 m) dan zou je jezelf af kunnen vragen of het linksrijden van je voorganger wel zo onnodig is. Maar goed, stel je voor dat je zelf fout zou zitten... |(
 
Ik rijd ook altijd te hard (gemiddeld zit ik op de snelweg rond de 160)Ik vind het dan ook zeer irri als iemand niet goed kijkt en jij komt er met +160 aanrijden en hij rijd zelf 110 en hem er dan zo voor gooit omdat die een auto inhaalt die 100 rijd.

Ik had dat een keer van uitgaan naar huis. Reed van Bunnik naar Ede reden met 2 auto\'s met 200+
de hele snelweg leeg haalde een vriend van me in reed op dat moment 220 zie ik in de verte 2 auto\'s rijden doe ik alvast mijn linker knipperlicht uit zodat ze kunnen zien dat we hard aankomen rijden. Halen we ze bijna gaat die klote mongool in een keer naar links om een auto in te halen. Ik heb mijn ABS toen echt moeten testen de rook kwam van mijn banden... Ik was toen echt helemaal pist. halen we de auto in die hem ervoor zette steekt die de middelvinger op. Ik hield het niet meer... :( belde me vriend en ging toen voor die auot rijden vriend van mij er schijn achter en we dwingde hem de vluchtstrook op. Die gast werd echt bang stonde we stil op de vluchtstrook reden we weer weg.) Dat zal die niet snel meer doen:J
 
Ik rijd ook altijd te hard (gemiddeld zit ik op de snelweg rond de 160)Ik vind het dan ook zeer irri als iemand niet goed kijkt en jij komt er met +160 aanrijden en hij rijd zelf 110 en hem er dan zo voor gooit omdat die een auto inhaalt die 100 rijd.

Ik had dat een keer van uitgaan naar huis. Reed van Bunnik naar Ede reden met 2 auto\'s met 200+
de hele snelweg leeg haalde een vriend van me in reed op dat moment 220 zie ik in de verte 2 auto\'s rijden doe ik alvast mijn linker knipperlicht uit zodat ze kunnen zien dat we hard aankomen rijden. Halen we ze bijna gaat die klote mongool in een keer naar links om een auto in te halen. Ik heb mijn ABS toen echt moeten testen de rook kwam van mijn banden... Ik was toen echt helemaal pist. halen we de auto in die hem ervoor zette steekt die de middelvinger op. Ik hield het niet meer... :( belde me vriend en ging toen voor die auot rijden vriend van mij er schijn achter en we dwingde hem de vluchtstrook op. Die gast werd echt bang stonde we stil op de vluchtstrook reden we weer weg.) Dat zal die niet snel meer doen:J

Ik had \'m uit de auto gesleurd en \'m eens flink op z\'n bek geslagen. Wat hij deed was gewoon poging tot moord !!! Als je \'m toch al aan de kant had gezet, had je \'m meteen goed moeten pakken.
 
Ik had dat een keer van uitgaan naar huis. Reed van Bunnik naar Ede reden met 2 auto\'s met 200+
de hele snelweg leeg haalde een vriend van me in reed op dat moment 220 zie ik in de verte 2 auto\'s rijden doe ik alvast mijn linker knipperlicht uit zodat ze kunnen zien dat we hard aankomen rijden. Halen we ze bijna gaat die klote mongool in een keer naar links om een auto in te halen. Ik heb mijn ABS toen echt moeten testen de rook kwam van mijn banden... Ik was toen echt helemaal pist. halen we de auto in die hem ervoor zette steekt die de middelvinger op. Ik hield het niet meer... :( belde me vriend en ging toen voor die auot rijden vriend van mij er schijn achter en we dwingde hem de vluchtstrook op. Die gast werd echt bang stonde we stil op de vluchtstrook reden we weer weg.) Dat zal die niet snel meer doen:J


Agressie is ook een van de grootste ergenissen..... :j
Denk jij nou echt dat iemand verwacht dat jij met 220 aankomt vliegen??? De persoon ziet misschien wel dat je flink hard gaat, maar 220? Een verschil van 100 km/h, dat verwacht iemand niet. Ik rij zelf ook best graag hard, maar met 220 inhalen in misschien wel een beetje dom.....

Overigens ben ik ook wel voor afschaffen van de maximumsnelheid tussen 22:00 en 06:00 ofzo. Maar je moet natuurlijk wel je bolletje erbij houden heh....
 
Laatst bewerkt:
Ik had dat een keer van uitgaan naar huis. Reed van Bunnik naar Ede reden met 2 auto\'s met 200+
de hele snelweg leeg haalde een vriend van me in reed op dat moment 220 zie ik in de verte 2 auto\'s rijden doe ik alvast mijn linker knipperlicht uit zodat ze kunnen zien dat we hard aankomen rijden. Halen we ze bijna gaat die klote mongool in een keer naar links om een auto in te halen. Ik heb mijn ABS toen echt moeten testen de rook kwam van mijn banden... Ik was toen echt helemaal pist. halen we de auto in die hem ervoor zette steekt die de middelvinger op. Ik hield het niet meer... :( belde me vriend en ging toen voor die auot rijden vriend van mij er schijn achter en we dwingde hem de vluchtstrook op. Die gast werd echt bang stonde we stil op de vluchtstrook reden we weer weg.) Dat zal die niet snel meer doen:J
wat een enorme eikels benne jullie zeg....
wordt lekker op de weg met die eigenrechterspellertjes...
laat de lul zijn middelvinger opsteken... boeie...
Weet ik wat ik moet doen voor een gesprek op nivo als ik twee eikels aan zie stuiven....
 
Ik had \'m uit de auto gesleurd en \'m eens flink op z\'n bek geslagen. Wat hij deed was gewoon poging tot moord !!! Als je \'m toch al aan de kant had gezet, had je \'m meteen goed moeten pakken.
tsssss tssss tsssss
je bent weer een schande voor monomanen...

je kan alleen maar goed hard rijden als je je kop erbij houdt....
potentaatjes
 
wat een enorme eikels benne jullie zeg....
wordt lekker op de weg met die eigenrechterspellertjes...
laat de lul zijn middelvinger opsteken... boeie...
Weet ik wat ik moet doen voor een gesprek op nivo als ik twee eikels aan zie stuiven....

Ik heb ook zoiets van laat maar gaan.

Meestal probeer ik iemand wel duidelijk te maken dat ze iets (vlak voor me sm**l naar links gaan op de snelweg met aanzienlijk snelheidsverschil bijvoorbeeld) beter niet hadden kunnen doen door aanwijzing, claxon of seinen.

Meestal wordt dit negatief opgevat en krijg je middelvinger of iets dergelijks terug. Soms een vriendelijke verontschuldiging (zie je steeds meer!!!). In beide gevallen zwaai ik vriendelijk, of steek ik mijn duim op en knik ik even.

Het enige waar ik boos om kan worden is als mensen op mij reageren terwijl ze niks met mij te maken hebben... (voetganger op de stoep die te vind dat ik te hard rijd of zo), deze groep kan een minder vriendelijke reactie verwachten. Al is het altijd geweldloos en niet bedreigend, daar heb ik een hekel aan.
 
Niet echt. Structureel te weinig afstand houden kan ik eigenlijk geen goed excuus voor verzinnen. Ik heb nog steeds geen goede verklaring gehoord waarom kleven bij een echte onnodig linksrijder op wat voor wijze dan ook nuttig of verdedigbaar is.

Als iemand werkelijk hardnekkig onnodig links zit kan je er rechts makkelijk voorbij, kan je dat niet (< pak-em-beet 200 m) dan zou je jezelf af kunnen vragen of het linksrijden van je voorganger wel zo onnodig is. Maar goed, stel je voor dat je zelf fout zou zitten... |(
Ohw, maar dat bedoelde ik ook niet. Kvind alleen de stelling dat een bumperklever ALTIJD fout zit een beetje te sterk. Tis allebij fout, de klever EN de onnodig linksrijder. Tis beide niet goed te praten, ik kan ook niet gaan zeggen welke van de twee het meest fout is. ( Jaha, je krijgt voor beide een fikse boete, dus wellus nietus over fouten ga ik effe niet voeren.)

Trouwens ik ben het niet met je eens dat je er dan maar rechts voorbij moet. ( of het kan of niet, laat ik in het midden.)

Ohw ennuh voor onze coureurs hierboven. Jij rijdt te hard dus jij moet je aanpassen ( dat diegene die naar links komt uit zijn doppen moet kijken staat buiten kijf.)
Hard rijden betekent dat je ook hard moet kunnen remmen })
Sinds wanneer kunnen we niet meer anticiperen :?
 
Wanneer je hier in NL echt hard rijdt zul je ZELF goed moeten anticiperen, is wel zo gezond voor eenieder. 90% van de rijders hier houdt er gewoon GÉÉN rekening mee (zou idd wél moeten) dát er óók lui zijn die beperkingen aan hun laars lappen! Ga maar eens \"oefenen\" in Duitsland, pas wel op voor gele platen én ga naar rechts als er lampen aan komen vliegen.
 
Op maandag 07 januari 2002 17:13 schreef Mar1tin het volgende::^

Hij zag dat we zo hard aankwamen rijden daarom gooide die hem ervoor en stak zijn middelvinger op. Knipperlicht naar links zegt genoeg
dat je hard aan komt rijden. Wat hij deed was eigenrechterspelen en deden dat terug om hem weer te dissen. (Het was om 4uur s\'nachts en de gozer die erachter zat was van onze leeftijd) Of een auto nou met 160/180 met linker knipperlicht of met 200/220 aan komt rijden ik zelf zou hem er niet voorgooien al is het alleen maar vanwege die linkerknipperlicht die die dan aan heeft staan. WAT MIJ al genoeg zegt.

Jij zal ook weleens auto rechts inhalen of met hoge snelheid langs een auto knallen bvooral op de motor dat verw8en ze ook niet. Anticiperen is niet alleen hoe je zelf rijd of denkt ow dat kan wel ook dat je de andere weggerbuikers niet laat schrikken. Dus als jij met de motor met hoge snelheid rijd en je knalt langs een auto schrikken ze toch echt wel omdat ze je gewoon dom weg vaag niet hebben gezien. Dus jij valt ook onder die 90% mar1tin.

Ach is maar een keer gebeurt hoor heb het daarna ook niet meer gedaan...en het is alweer een jaar geleden (ook vanwege solicictatie bij de KLPD 8-) . Ik kan me dat soort geintjes dan niet meer veroorloven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan