Als JIJ nou in Den Haag minister van verkeer was.

Rage

MF veteraan
23 dec 2001
4.808
1
Emmen
Wat moet er dan veranderen op de weg om alles veiliger te maken en om het aantal files te verminderen?








? --> tijdens spits en vrachtauto\'s hoort bij elkaar...
 
Laatst bewerkt:
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.

Dat zijn de regels die ik zou doorvoeren.

Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!
 
wat kan ons het schelen waar die vrachtwagens rijden?

we gaan er toch wel tussen door :j
 
rechts inhalen toestaan en ipv een max snelheid een vaste snelheid.

Dus waar 120 is toegestaan iedereen 120, langzamer rijden is ook verboden.
 
Zal niet erg populair zijn, maar iedere tien jaar een opfriscursus zou geen kwaad kunnen. Met minder sufkutten op de weg wordt het een stuk veiliger. De helft van autorijdend Nederland heeft geen idee wat al die borden betekenen.
 
Met die vrachtauto\'s bedoelde ik:
Als je een zesbaanssnelweg hebt, dan rijden de vrachtauto\'s rechts, en auto\'s op de middenbaan en motoren links haha. Neej, dat scheelt onnodig wisselen, waardoor er te veel geremd wordt; dit is ook een oorzaak van files.
 
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.

Dat zijn de regels die ik zou doorvoeren.

Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!

2e stem voor Rev. :}
 
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.

Dat zijn de regels die ik zou doorvoeren.

Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!

hier heb jij over nagedacht!!! :+ nee is goed, dat is alles eigenlijk, wanneer kan ik op je stemmen???
 
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.

Dat zijn de regels die ik zou doorvoeren.

Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!

En stem nummero3 is hierbij een feit! :]
 
1.kwartje van kok teruggeven aan burgers
2.Accijnsverlaging op brandstof
3.Prijsafspraken brandstoffabrikanten aanpakken en met terugwerkende kracht verrekenen met belastingaangifte.
4.Belastingvoordeel op scooters en motoren, en flink ook omdat ze NIET bijdragen aan files en parkeerproblemen
5.Bpm afschaffen
6.Betere infrastructuur
7.Gratis openbaar vervoer
8.verplichte opfriscursus om 5 jaar met proefexamen MET behoud van rijbewijs,bij slagen een korting op verzekeringspremie
9.instantie als MAG die gevaarlijke verkeerssituaties direkt mag aanpakken en die toestemming verleent op nieuwe voorstellen voordat ze al worden uitgevoerd
10.zware boetes op bijv.niet dragen van autogordels, rijden met alcohol ( NUL NORM ) fietsers zonder licht;als er wat gebeurt zijn de gevolgen groot en dan draait samenleving hier voor op
 
[Heel wat punten...]

10.zware boetes op bijv.niet dragen van autogordels, rijden met alcohol ( NUL NORM ) fietsers zonder licht;als er wat gebeurt zijn de gevolgen groot en dan draait samenleving hier voor op

Hmm... heel wat punten die jij aanvoert, zullen de schatkist minder of nix meer gaan opleveren...
Alleen dat geld wordt nu ook al voor allerlei dingen gebruikt en dat zal in de toekomst ook nodig zijn...

Punten van verkeersveiligheid ben ik VOLLEDIG met jou eens (overigens ook met Revolution; stem nr4)
 
Ik ben nog wat vergeten
11.boetes relateren aan ergenis top tien en flink verhogen bij bijv. links rijden en bumper kleven
12.flitskasten weghalen en neerzetten bij echt gevaarlijke punten zoals scholen, ziekenhuizen en natuurlijk het binnenhof
13.onzinboetes van 0-10 km/u schrappen richten niets uit, is verkapte belastingheffing
14.PAK DE ECHTE CRIMINELEN EN LAAT DE MODALE BURGER MET RUST AUB
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j DEN HAAG
 
Ik ben nog wat vergeten
11.boetes relateren aan ergenis top tien en flink verhogen bij bijv. links rijden en bumper kleven
Fuck off jij man! Bumperkleven is een gevolg! En iedereen weet dat je de oorzaak moet aanpakken ipv het gevolg.
M.a.w. zwaardere boetes voor onnodig linksrijden!

RagingR6: geen komma\'s gebruiken in polls ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb jij wel eens een auto achter je gehad op zo\'n drie meter met 160 km/u die het nog niet hard genoeg vond gaan? Bumper kleven is net zo fout als onnodig links rijden, waar IK me ook kapot aan erger.Ik bepaal zelf wel hoe snel ik iemand inhaal en doe dat zeker niet met 1 km/u snelheids verschil.Inhalen met mijn slome golf 2 diesel doe ik ook vlot of staat er een maximum aan tijd voor om iemand in te halen.Ik ben zeker geen gefrustreerde linksrijder in een lease-bak van de zaak.Dus laat me effe lekker inhalen en houd afstand aub JA ! Als je haast hebt dan ga je maar eerder van huis want dat doe ik ook!
 
Bestaande wegen verbreden, de NS en busmaatschappijen nationaliseren (privatiseren van zulke diensten is mijns inziens compleet idioot) en openbaar vervoer gratis maken, het motorgebruik en scootergebruik promoten (minder plaats nodig op weg), buiten de spits de maximum snelheden omhoog naar 160 km/h en \'s nachts geen snelheidslimiet op de snelwegen.

Dat zijn de regels die ik zou doorvoeren.

Mee eens? Stem dan op Revolution als minister van Verkeer, ik ben lid van de PPMF (Politieke Partij Motor Forum), zorg dat deze partij aan de macht komt!!

Mijn stem heb je!
 
Heb jij wel eens een auto achter je gehad op zo\'n drie meter met 160 km/u die het nog niet hard genoeg vond gaan? Bumper kleven is net zo fout als onnodig links rijden, waar IK me ook kapot aan erger.Ik bepaal zelf wel hoe snel ik iemand inhaal en doe dat zeker niet met 1 km/u snelheids verschil.Inhalen met mijn slome golf 2 diesel doe ik ook vlot of staat er een maximum aan tijd voor om iemand in te halen.Ik ben zeker geen gefrustreerde linksrijder in een lease-bak van de zaak.Dus laat me effe lekker inhalen en houd afstand aub JA ! Als je haast hebt dan ga je maar eerder van huis want dat doe ik ook!

Up yours, rijd toevallig ook met golf 2 1600 dieseltje maar als je je ogen gebruikt kan jij bijna altijd op tijd weer naar rechts.
Dat er iemand 2 seconden effe opgehouden wordt en in je kont plakt heeft niemand hinder van. Als jij dan nog 10 seconden links blijft rijden, DAN laaien de frustraties pas op!
 
Een heleboel van de dingen die al gezegd zijn, maar vooral:

Flexibel snelheidslimiet. Oftewel er moet eens uitgevonden worden hoe je kunt meten hoe hard je op een bepaalde plaats kunt rijden. Als het niet te druk is op de snelweg kan er harder gereden worden. Er moeten dan dus dynamische snelheidsborden langs de weg komen, die aangeven dat je bijvoorbeeld \'s nachts zo hard mag rijden als je wilt, omdat er de komende 3 km niemand in de buurt rijd. Dit wel ism een min. limiet (zoals iemand al opmerkte), want niks zo gevaarlijk als iemand die 80 rijdt waar je 120 mag en waar je het niet van verwacht, de vrachtwagens mogen dan ook wel weer harder rijden trouwens.
En die borden die we nu hebben (die soms 90/70/50 aangeven) beter afstellen, want meestal kun je bij 90 nog wel 120 en sta je bij 50 al stil.
En dat opnieuw examen doen vind ik ook wel een goede, alhoewel ik dan waarschijnlijk steeds weer de 1ste keer zak omdat ik toch te zenuwachtig ben (terwijl ik dat anders -als ik in mijn 1tje rij- absoluut niet ben, maar ik hou niet van iemand die me op de vinders kijkt).
 
Laatst bewerkt:
Heb jij wel eens een auto achter je gehad op zo\'n drie meter met 160 km/u die het nog niet hard genoeg vond gaan? Bumper kleven is net zo fout als onnodig links rijden, waar IK me ook kapot aan erger.Ik bepaal zelf wel hoe snel ik iemand inhaal en doe dat zeker niet met 1 km/u snelheids verschil.Inhalen met mijn slome golf 2 diesel doe ik ook vlot of staat er een maximum aan tijd voor om iemand in te halen.Ik ben zeker geen gefrustreerde linksrijder in een lease-bak van de zaak.Dus laat me effe lekker inhalen en houd afstand aub JA ! Als je haast hebt dan ga je maar eerder van huis want dat doe ik ook!
Al rijd je 300 km/h! als er iemand achter je rijd die sneller wil moet je hem voorbij laten.
De gene die achter het stuur zit bepaald hoe snel die rijd, en niet zijn voorganger, die denkt ik rijd al 160km/h dus blijf jij maar lekker achter me. |(
 
Al rijd je 300 km/h! als er iemand achter je rijd die sneller wil moet je hem voorbij laten.
De gene die achter het stuur zit bepaald hoe snel die rijd, en niet zijn voorganger, die denkt ik rijd al 160km/h dus blijf jij maar lekker achter me. |(
:^
:j alle linksrijders...Bumperkleven is ALLEEN fout is je voorganger nog een voorganger heeft...voor de rest is het ten alle tijden de fout van de linksrijder....
 
1.kwartje van kok teruggeven aan burgers
2.Accijnsverlaging op brandstof
3.Prijsafspraken brandstoffabrikanten aanpakken en met terugwerkende kracht verrekenen met belastingaangifte.
4.Belastingvoordeel op scooters en motoren, en flink ook omdat ze NIET bijdragen aan files en parkeerproblemen
5.Bpm afschaffen
6.Betere infrastructuur
7.Gratis openbaar vervoer
8.verplichte opfriscursus om 5 jaar met proefexamen MET behoud van rijbewijs,bij slagen een korting op verzekeringspremie
9.instantie als MAG die gevaarlijke verkeerssituaties direkt mag aanpakken en die toestemming verleent op nieuwe voorstellen voordat ze al worden uitgevoerd
10.zware boetes op bijv.niet dragen van autogordels, rijden met alcohol ( NUL NORM ) fietsers zonder licht;als er wat gebeurt zijn de gevolgen groot en dan draait samenleving hier voor op

Hmm, aangezien je alle opbrengsten nu zo ongeveer weghaald; Waarwil je die verbeteringen van gaan betalen dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan