Als JIJ nou in Den Haag minister van verkeer was.

Wat hij deed was eigenrechterspelen en deden dat terug om hem weer te dissen.
dus wat hij deed kon niet, en wat jullie deden was zwaar oké...

zo lust ik er nog een paar...

volgende keer diss jij iemand die nog veeeeel harder terug kan dissen.... hopenlijk stop jij er dan ook mee.
 
dus wat hij deed kon niet, en wat jullie deden was zwaar oké...

zo lust ik er nog een paar...

volgende keer diss jij iemand die nog veeeeel harder terug kan dissen.... hopenlijk stop jij er dan ook mee.


Ik zeg ook niet wat wij deden door de beugel was. Dat is het niet namelijk. Het was eigenlijk gewoon dom. Straks is het zo\'n gestoorde met een Gun of eentje die je achterna komt enz. Maar ik d8 niet echt na en d8 pak hem ff terug.

Ik heb het ook nooit meer gedaan daarna en zal zoiets ook nooit meer doen.
 
Ohw, maar dat bedoelde ik ook niet. Kvind alleen de stelling dat een bumperklever ALTIJD fout zit een beetje te sterk. Tis allebij fout, de klever EN de onnodig linksrijder. Tis beide niet goed te praten, ik kan ook niet gaan zeggen welke van de twee het meest fout is.

Daar ging het mij ook om, er namen eerder een paar mensen de stelling aan dat bij onnodig linksrijders bumperkleven in feite geoorloofd is. Onnodig linksplakkers moeten ook hard worden aangepakt.

Overigens ga ik er pas rechts voorbij als andere, vriendelijke methoden gefaald hebben.
 
Op maandag 07 januari 2002 17:52 schreef jackass het volgende:Hij zag dat we zo hard aankwamen rijden daarom gooide die hem ervoor en stak zijn middelvinger op. Knipperlicht naar links zegt genoeg
dat je hard aan komt rijden.

Zou je zo vriendelijk willen zijn ons aan te wijzen waar we dit in de theorieboeken kunnen vinden?

Daarbij, Denk jij echt dat het knipperlicht pitje door het licht van je koplampen heen zichtbaar is? Ik denk eerder dat \'ie pas later jullie snelheid zag (aan jullie remacties), en daar op reageerde...
 
Zou je zo vriendelijk willen zijn ons aan te wijzen waar we dit in de theorieboeken kunnen vinden?

Daarbij, Denk jij echt dat het knipperlicht pitje door het licht van je koplampen heen zichtbaar is? Ik denk eerder dat \'ie pas later jullie snelheid zag (aan jullie remacties), en daar op reageerde...

Zeker dat je dat wel zie. Ga regelmatig ook uit in duitsland en zie ze van verte al aankomen met knipperlicht naar links.

Als jij een auto aan ziet komen op de linker rijdbaan en komt best snel naar je toen en heeft zijn knipperlicht naar links wat denk je dan dat die bedoelt....

een vraagje :?
 
Zeker dat je dat wel zie. Ga regelmatig ook uit in duitsland en zie ze van verte al aankomen met knipperlicht naar links.

Als jij een auto aan ziet komen op de linker rijdbaan en komt best snel naar je toen en heeft zijn knipperlicht naar links wat denk je dan dat die bedoelt....

een vraagje :?

Feit blijft dat Duitsers er rekening mee houden dat er harder wordt gereden. Zij beschouwen een linker richtingaanwijzer of seinen met grootlicht als een waarschuwing dat je er aan komt.

In Nederland houdt 80% er geen rekening mee dat er hard kan worden gereden. Vindt zelfs dat het asociaal is :? En dan raakt men snel geirriteerd over de richtingaanwijzer of over seinen.
 
Hallo...

Dit alles neemt niet weg dat de bestuurder die wisselt van baan (en dit gebeurt dus bij inhalen) voorrang moet geven aan iedereen die al op deze baan rijd.

En dat is in dit geval ik dus, al rijd ik 100, 120, 160 of 200+...

Lang links rijden is niet zo irritant, en hoeft ook niet zwaar gestraft te worden, bumberkleven is het zelfde. Je gaat er maar rechts voorbij (met een motor dan). Mensen die hun auto naar links gooien vlak voor mij gebeurt veel te veel, erg irritant. En meestal rijd ik rond de 140, dus dit betekend dat ik ik met 120 ook had moeten inhouden voor hen, wat dus geen voorrang is... (voorrang = iemand ongehinderd laten passeren).
 
Automobilisten kijken niet goed in de spiegels. Als je 1x in de spiegel kijkt, ook voor langere tijd, kun je geen snelheid inschatten. Je moet 2x kort achter elkaar kijken, dan pas kun je snelheid inschatten.
En natuurlijk vind ik het niet kunnen dat mensen recht voor je neus de deur dicht gooien. Maar ik houd er wel rekening mee dat het kan gebeuren.
 
Automobilisten kijken niet goed in de spiegels. Als je 1x in de spiegel kijkt, ook voor langere tijd, kun je geen snelheid inschatten. Je moet 2x kort achter elkaar kijken, dan pas kun je snelheid inschatten.
En natuurlijk vind ik het niet kunnen dat mensen recht voor je neus de deur dicht gooien. Maar ik houd er wel rekening mee dat het kan gebeuren.

Dat is zeker zo, al rijdt iemand nog zo voorbeeldig, altijd rekening houden met iets. Iemand kan ook iets per ongeluk iets verkeerds doen... (zelfs ik)
 
Is waar. Ik zeg ook niet dat dat goed van mij was zo hard aankomen rijden en in willen halen maar zag ons echt wel van te voren aankomen, want hij reed in de verte al achter die auto namate we dichterbij kwamen bleef die nog steeds erachter en hij hiled flink ruimte en toen we hem bijna inhaalde gooid die hem ervoor en dan moest nog zeker 20 meter voordat die zijn voorganger inhaalde. EN HIJ GEBRUIKTE ZIJN KNIPPERLICHT NIET GING GEWOON NAAR LINKS dat vergat ik erbij te zetten en is toch heel belangrijk bij mijn verhaal

Dus als dat niet expres is weet ik het niet meer
 
Is waar. Ik zeg ook niet dat dat goed van mij was zo hard aankomen rijden en in willen halen maar zag ons echt wel van te voren aankomen, want hij reed in de verte al achter die auto namate we dichterbij kwamen bleef die nog steeds erachter en hij hiled flink ruimte en toen we hem bijna inhaalde gooid die hem ervoor en dan moest nog zeker 20 meter voordat die zijn voorganger inhaalde. EN HIJ GEBRUIKTE ZIJN KNIPPERLICHT NIET GING GEWOON NAAR LINKS dat vergat ik erbij te zetten en is toch heel belangrijk bij mijn verhaal

Dus als dat niet expres is weet ik het niet meer

oh.., dus je had ruimte genoeg om af te remmen...
maar jij moet op het laatste moment hem de sluipen op het lijf jagen.., nogal wiedus dat hij zo reageert...
 
oh.., dus je had ruimte genoeg om af te remmen...
maar jij moet op het laatste moment hem de sluipen op het lijf jagen.., nogal wiedus dat hij zo reageert...

Helemaal geen ruimte genoeg. Hij had nog ruimte voorzich dus als die echt wou inhalen had die dichter op de auto gereden. En als die zijn KNIPPERLICHT NIET UIT DOET kan je niet weten dat die inhaalt als je dan wil inhalen en hij gooit hem ervoor.. heb ik niet echt veel ruimte om te remmen of zie ik dat fout.. :?
 
[nog ff offtopic]

wat voor auto heb jij dan dat je 220+ rijden kan?

[/nog ff offtopic]
 
90 is geen \'afstelling\', die wordt gebruikt voor bepaalde omstandigheden als werkzaamheden waarbij 70 niet nodig is. De 70 en 50 worden automatisch getriggered door de gemiddelde snelheid van het verkeer. Ik ben wel eens benieuwd wat er zou gebeuren als iedereen zich aan die snelheid zou houden ipv 120 te blijven rijden tot er geankerd moet worden...

:? 90 toch ook in de spits als het druk is? Wordt dat dan niet getriggerd?

Ja, inderdaad, maar dat zal dan ook de reden zijn dat bij 50 de boel stilstaat, terwijl er bij 90 nog 120 wordt gereden. Maar zeg nou zelf, als ik die borden 90 zie en ik zit op de linkerbaan op mijn motortje en ik rij 150, dan knijp ik ook niet hard in de rem, ik kijk wat de rest doet. Maar goed, ik ga dan duidelijk wel langzamer rijden, maar niet ineens 90.
 
:? 90 toch ook in de spits als het druk is? Wordt dat dan niet getriggerd?

Ja, inderdaad, maar dat zal dan ook de reden zijn dat bij 50 de boel stilstaat, terwijl er bij 90 nog 120 wordt gereden. Maar zeg nou zelf, als ik die borden 90 zie en ik zit op de linkerbaan op mijn motortje en ik rij 150, dan knijp ik ook niet hard in de rem, ik kijk wat de rest doet. Maar goed, ik ga dan duidelijk wel langzamer rijden, maar niet ineens 90.

Toch wel leuk om te lezen dat iedereen vindt dat iedereen de regels moet kennen, maar de betekenis van de borden boven de weg kennen we niet.

De matrix borden zijn een max. snelheid, natuurlijk kan je harder, dat kan ook als er een bord staat met 120.

Als iedereen de aangegeven snelheid zou aanhouden, dan loop je niet te hard in op de verderop drukkere weggedeelte.

Als er op een gegeven moment 90 staat, kan je vaak al zien dat er verder op 70 brandt, kortom, misschien handig om alvast snelheid te minderen zodat je niet 500 meter verder boven op je rem moet hangen zodat er meteen een file achter je ontstaat, of erger, de eikels knallen weer eens op elkaar, want verder kijken dan de achterlichten van je voorganger is zo verschrikkelijk moeilijk.
En dan sta ikke weer natuurlijk weer in zo`n ellelange file.
Ja, helaas moet ik met de leasebak naar me werkt, ik heb hem nu eenmaal nodig.

Dat er op een gegeven moment 50 staat terwijl iedereen stilstaat, komt nu juist door boven gegeven uitleg, en op een gegeven moment helpt natuurlijk niets meer, wil je dan dat ze een grote NUL neerzetten.
Mag je een keer harder dan je kan, is het weer niet goed.

Nog 1 puntje, elke klootzak die achterop zijn voorligger klapt om de snelweg mogen ze van mij een dikke boete geven, bijv 1000 Euro. Leer je eens opletten en verder kijke dan je neus lang is.
 
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef Gizzmo13 het volgende:
...
Nog 1 puntje, elke klootzak die achterop zijn voorligger klapt om de snelweg mogen ze van mij een dikke boete geven, bijv 1000 Euro. Leer je eens opletten en verder kijke dan je neus lang is.

amen
 
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef Gizzmo13 het volgende:Nog 1 puntje, elke klootzak die achterop zijn voorligger klapt om de snelweg mogen ze van mij een dikke boete geven, bijv 1000 Euro. Leer je eens opletten en verder kijke dan je neus lang is.

1000 euro? Daar leren ze niets van, gewoon rijbewijs afnemen voor 3 maanden.
 
ja maar wat ik vaak doe is inlopen op de inhalende auto en dan terug laten zakken (is dit duidelijk???).

bij een momentopname zou dit dus bumperkleven zijn, wat ik dus niet vind.

ik zie meer iets bij herhaaldelijk bumperkleven hoge boetes, iedereen hangt toch wel eens achter iemand??? al is het maar als die persoon dus vlak voor je \'de deur dicht gooit\'...
 
ja maar wat ik vaak doe is inlopen op de inhalende auto en dan terug laten zakken (is dit duidelijk???).

bij een momentopname zou dit dus bumperkleven zijn, wat ik dus niet vind.

ik zie meer iets bij herhaaldelijk bumperkleven hoge boetes, iedereen hangt toch wel eens achter iemand??? al is het maar als die persoon dus vlak voor je \'de deur dicht gooit\'...

Jij je goed recht, de persoon die op de linkerbaan rijd moet gewoon in z\'n spiegels kijken of er niet wat snellers aan komt. En als ie toch niet zo snel rijd moet ie gewoon ophoeren naar de rechterbaan.
Als je maar niet loopt te douwen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan