Jeremy Freestyle
MF veteraan
- 20 dec 2001
- 2.732
- 0
Op maandag 07 januari 2002 21:42 schreef www.desmoquattro.nl het volgende:amen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op maandag 07 januari 2002 21:42 schreef www.desmoquattro.nl het volgende:amen
gewoon ophoeren naar de rechterbaan.
ja maar wat ik vaak doe is inlopen op de inhalende auto en dan terug laten zakken (is dit duidelijk???).
Toch wel leuk om te lezen dat iedereen vindt dat iedereen de regels moet kennen, maar de betekenis van de borden boven de weg kennen we niet.
De matrix borden zijn een max. snelheid, natuurlijk kan je harder, dat kan ook als er een bord staat met 120.
Als iedereen de aangegeven snelheid zou aanhouden, dan loop je niet te hard in op de verderop drukkere weggedeelte.
Als er op een gegeven moment 90 staat, kan je vaak al zien dat er verder op 70 brandt, kortom, misschien handig om alvast snelheid te minderen zodat je niet 500 meter verder boven op je rem moet hangen zodat er meteen een file achter je ontstaat, of erger, de eikels knallen weer eens op elkaar, want verder kijken dan de achterlichten van je voorganger is zo verschrikkelijk moeilijk.
:
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef Gizzmo13 het volgende:En dan sta ikke weer natuurlijk weer in zo`n ellelange file.
Ja, helaas moet ik met de leasebak naar me werkt, ik heb hem nu eenmaal nodig.
Dat er op een gegeven moment 50 staat terwijl iedereen stilstaat, komt nu juist door boven gegeven uitleg, en op een gegeven moment helpt natuurlijk niets meer, wil je dan dat ze een grote NUL neerzetten.
Mag je een keer harder dan je kan, is het weer niet goed.
Ja, inderdaad, maar dat zal dan ook de reden zijn dat bij 50 de boel stilstaat, terwijl er bij 90 nog 120 wordt gereden.
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef Gizzmo13 het volgende:Nog 1 puntje, elke klootzak die achterop zijn voorligger klapt om de snelweg mogen ze van mij een dikke boete geven, bijv 1000 Euro. Leer je eens opletten en verder kijke dan je neus lang is.
jackass schreef:
Ik heb mijn ABS toen echt moeten testen de rook kwam van mijn banden...
Op maandag 07 januari 2002 19:52 schreef jackass het volgende:
... dan moest nog zeker 20 meter voordat die zijn voorganger inhaalde....
Ik hield het niet meer... belde me vriend en ging toen voor die auot rijden vriend van mij er schijn achter en we dwingde hem de vluchtstrook op. Die gast werd echt bang stonde we stil op de vluchtstrook reden we weer weg.) Dat zal die niet snel meer doen:J
Volgens mij zorgt ABS ervoor dat je banden niet blokkeren...dus hoe kunnen die nou roken? [/b]
dat vroeg ik me ook al af
Denk effe na. Hoe werkt ABS
Je wielen staan geen half uur meer stil als je op het rempedaal gaat staan nee, maar natuurlijk wel steeds effe heel kort ( dat is dat getril en of gerammel wat je hebt bij vol ABSsen.)
ABS = remmen op de grens van blokkeren met de banden. En dus JA! je banden roken als je goed hard geremd hebt OOK met ABS.
vreemd dat ik dan nog nooit rook heb gezien...
Nog nooit echt geremd dus
Op dinsdag 08 januari 2002 09:52 schreef www.desmoquattro.nl het volgende:
dat zal \'t zijn.., ik zal \'ns proberen boven de 80 te komen, mischien moet ik dan wel \'ns remmen op de (bv) duitse autobahn...
Denk effe na. Hoe werkt ABS
Je wielen staan geen half uur meer stil als je op het rempedaal gaat staan nee, maar natuurlijk wel steeds effe heel kort ( dat is dat getril en of gerammel wat je hebt bij vol ABSsen.)
ABS = remmen op de grens van blokkeren met de banden. En dus JA! je banden roken als je goed hard geremd hebt OOK met ABS.
Op dinsdag 08 januari 2002 09:45 schreef HELLdesker het volgende:ABS = remmen op de grens van blokkeren met de banden. En dus JA! je banden roken als je goed hard geremd hebt OOK met ABS.
Precies zo werkt ABS vandaar zo vaag gevoel van je rem pedaal.
Ik remde van +220 naar 110 dus mijn bande rookte wel en stonken ook lekker naar verbrand rubberlucht
ook bijzonder dat je dat ruikt bij 110...
We dwingde die auto de vluchtstrook op toen rook je het verbrande rubber door het ventilatie systeem..
dwingdeWe dwingde die auto de vluchtstrook op toen rook je het verbrande rubber door het ventilatie systeem..
trots?
trots?
LOLtrots?