Als JIJ nou in Den Haag minister van verkeer was.

Personelijk zou ik de 25 KW regel afschaffen !!!!!!!

:^

Inderdaad die heeft ook helemaal geen zin. Want wat er best veel doen is ze halen hun rijbewijs w8en 2 jaar (dus rijden 2 jaar niet) en kopen dan een motor met veel vermogen en dat is dus echt wel gevaarlijker.
 
Ja waarom mij omdat ik bgij Safe heb gewerkt :P

IK hoorde bij de paar coole gasten die daar WERKTE.

Ik kijk voortaan wel uit wat ik op het forum neerzet\ '(

ik heb nix tegen SAFE. Wel tegen de manier van hoe je , voor mijn gevoel een beetje opschepperig je verhaal vertelde, maar dat heb je zelf alweer recht gezet.

dus bij deze, ik zal weer \"lief\" zijn. 8-)

[/off topic gesloten ]
 
ik heb nix tegen SAFE. Wel tegen de manier van hoe je , voor mijn gevoel een beetje opschepperig je verhaal vertelde, maar dat heb je zelf alweer recht gezet.

dus bij deze, ik zal weer \"lief\" zijn. 8-)

[/off topic gesloten ]

Sorry dat het verhaaltje verkeerd was overgekomen dat was niet de bedoeling.
En zo ben ik ook niet
SORRY!!!!
 
Personelijk zou ik de 25 KW regel afschaffen !!!!!!!

1 jaar 25kw is voldoende, je moet niet meteen iemand zetten op een 100pk of 160pk fiets. Ik neem aan dat de begrafenisondernemers wel pleiten voor het afschaffen van de 25kw wet, maar je moet eerst leren rijden en dan moet je pas leren gas geven. Maar gas geven is niet zo moeilijk als goed leren rijden.

Ben die 25kw ook zat, moet nog 7 maanden en dan EINDELIJK legaal op zware motoren rijden.

Ennuh mensen die 2 jaar wachten en dan pas op de motor stappen, kunnen beter 2 jaar wachten en dan pas hun motorrijbewijs halen, het is niet verstandig om dan meteen een GSXR1000 te kopen op je 20e of 21e. (als je in de 2 jaar 25kw nog nooit een motor hebt aangeraakt)
 
1 jaar 25kw is voldoende, je moet niet meteen iemand zetten op een 100pk of 160pk fiets. Ik neem aan dat de begrafenisondernemers wel pleiten voor het afschaffen van de 25kw wet, maar je moet eerst leren rijden en dan moet je pas leren gas geven. Maar gas geven is niet zo moeilijk als goed leren rijden.

Ben die 25kw ook zat, moet nog 7 maanden en dan EINDELIJK legaal op zware motoren rijden.

Ennuh mensen die 2 jaar wachten en dan pas op de motor stappen, kunnen beter 2 jaar wachten en dan pas hun motorrijbewijs halen, het is niet verstandig om dan meteen een GSXR1000 te kopen op je 20e of 21e. (als je in de 2 jaar 25kw nog nooit een motor hebt aangeraakt)

m\'n 1ste fiets was een cb750, voor dat ik m\'n rijbewijs had. m\'n 2e ( 3mndn na behalen rijbewijs) k1200rs....

sorry
 
Echte criminelen zoals bijv. drugsverslaafden die stelen om aan geld voor drugs te komen bezorgen de samenleving alleen al zo\'n schadepost, als je daar mee begint die in een soort werkkamp te plaatsen af laat kicken en bijv.nieuwe wegen laat aanleggen bespaar je al heel wat.Criminelen met z\'n tweeen in 1 cel , scheelt ook weer .Op deze manier valt er heel veel geld terug te halen.Den Haag is inventief genoeg om ECHTE problemen op te lossen alleen de wet moet hier en daar aangepast worden.Heel simpel als je de wet overtreed door bijv. een inbraak of overval, dan heb je geen recht meer!je weet dat het niet mag en je zadelt de samenleving met alle gevolgen op.Laat ze daar hun hersens over breken en de brave belastingbetaler met rust laten.Die zijn het makkelijkst te naaien maar dit jaar moet er ook weer gestemd worden. ;) :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan