Als nieuw: Garmin Zumo 345 lifetime, incl veel accessoires!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-Foot

MF veteraan
7 mrt 2007
2.651
6
Beilen (drenthe)
Te koop aangeboden in verband met veel te weinig gebruiken en toch liever op de bonnefooi rijden.

Garmin Zumo 345 met lifetime updates (levenslang gratis kaart- en software updates).

2,5 jaar geleden aangeschaft bij Waypoint Leek, dus net uit de garantie. Door aanschaf bij Waypoint echter verzekerd van zeer goede aftersales, mocht er in de toekomst ooit iets mee aan de hand zijn.

Toestel is in de afgelopen 2,5 jaar slechts sporadisch gebruikt. 2x meegenomen op motorvakantie en verder alleen in de zomermaanden af en toe een ritje.

Het toestel verkeerd dan ook in absolute nieuwstaat, zonder ook maar 1 krasje of vlekje.

Wat krijg je er allemaal bij:
- Zumo 345, reeds voorzien van nieuwste kaarten en software
- Alle originele toebehoren, incl actieve motorsteun.
- 2 extra autosteunen incl 2 voedingskabels voor sigaretten aansteker
- Garmin Zumo Lock, zodat je de Garmin veilig kunt afsluiten met (bijgeleverde) slotjes. Het toestel kun je dan onbeheerd op je motor laten zitten en kan niet meer gestolen worden.
- Alle bijbehorende originele boekjes, verpakkingen enz.
- Originele aankoopfactuur

Vraagprijs: 225,- euro all in. Excl evt verzendkosten.

De Garmin is vanzelfsprekend eerst vrijblijvend te bezichtigen in Beilen (Drenthe), maar verzending is uiteraard ook mogelijk tegen kostprijs (6,75 euro).

Mocht je nog vragen hebben, extra of andere foto’s wensen, of langs willen komen, laat het mij weten!

Groeten Ralph
 
Laatst bewerkt:
Vraagje wat is de reden dat een zo jong navigatiesysteem wordt verkocht ?

Enige waar ik belang bij zou hebben is de bevestiging met voedingskabel op de motor, maar dat lijkt mij onlogisch om apart te verkopen ;)
 
Vraagje wat is de reden dat een zo jong navigatiesysteem wordt verkocht ?

Enige waar ik belang bij zou hebben is de bevestiging met voedingskabel op de motor, maar dat lijkt mij onlogisch om apart te verkopen ;)
Dit staat echt letterlijk aangegeven in de allereerste zin van de advertentie...
 
@ Sven: ik het het inderdaad al genoteerd, maar ik gebruik hem simpelweg veel te weinig en vind het dan zonde om hem in de doos te laten liggen.

@ Nijlpaard, vraagprijs inderdaad volledig vergeten te vermelden! Excuus!

Vraagprijs: 225,- euro all in. Excl evt verzendkosten.

Voor dat bedrag is het toestel nu ook even gereserveerd, maar ik heb ervaringen uit het verleden dan men wel eens “vergeet” langs te komen. Dus mocht je interesse hebben, zet ik je als nr 2 op de lijst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan