Alsjemenauw...

xrmanu

MF veteraan
17 jan 2004
1.420
27
Aalst - België
635386774_ANeLG-XL.jpg

635375164_bqCua-XL.jpg


635375144_Pfbck-XL.jpg

635375312_hHs2c-XL.jpg

635375357_ZVtNB-XL.jpg

635375371_sCBp4-XL.jpg

635375179_T8wqd-XL.jpg

635375244_vb6Wb-XL.jpg

635375253_FcKgf-XL.jpg


Supermoto your Superbike!
 
lol lol lol. kijk die voorband bij de landing. :| of is dat normaal :|
 
ik mis eigenlijk een close up dat je de vork keering eruit ziet springen
 
hey, die foto's zijn wel aardig, maar de eerste foto! damn, als je die mooi bijsnijd, niveaus en curves wat aanpast, is het wel echt een heeeele vette plaat zeg!
 
Haha, vet hoor. Las dat hij rijdt met open flat-sides... :X Lekkah zand zuigen :') Verder zat ik op een foto te wachten waarbij zn hele voorpartij afgebroken was. Hij zal iig zn vering even moeten checken voordat hij weer het circuit op gaat :z
 
Laatst bewerkt:
nou, hoop dat ik hier niemand mee op z'n pik trap dan, tis goed bedoeld.

vind het echt en hele goeie foto, want er ord een heleboel verteld, gebeurd enorm veel, maar het beld legt het allemaal zelf uit.

edit: hmm.. krijgen jullie de foto wel te zien?
 
Laatst bewerkt:

Heb enkele maanden geleden op emmen ook een sv650 gezien die over de kartbaan ging. Maar over de houten schans was idd niet echt alles voor de kerel (uiteraard een Duitser :+ ). Volgens mij heb je ballen van staal nodig, zo'n tank zal niet meegeven als je net net goed uitkomt met de landing :r

Maar hij kon aardig meekomen met de SM's. Snap alleen nooit waarom die gasten er geen breder stuur op zetten. Met clipons is klote rijden lijkt me.

wel vette pica's!
 
Volgens mij had die vent iets beter moeten lezen voordat ie zich aanmeldde voor een circuitdag :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan