Alternatief ANWB??

ANWB of Route Mobiel of KNWV?

  • ANWB

    Stemmen: 39 72,2%
  • Route Mobiel

    Stemmen: 9 16,7%
  • KNWV

    Stemmen: 6 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    54
Vorige week op zaterdagavond had mijn maat pech ter hoogte van pompstation Smarpot Heerenveen en onderweg naar Almere (3x zekering die doorbrandde en waardoor de verlichting uitviel).
ANWB gebeld en was binnen 15 min. ter plekke. Heeft bedrading +zekering gecontroleerd (temp). en een noodzekering gemaakt. Gaf het advies eerst zwaardere zekering te gebruiken. Voor de zekerheid zijn we teruggereden naar Leeuwarden en de volgende dag weer verder. Zekering hield en temp liep niet op. Ondanks de "kampioen" is ANWB toch onze favoriet. 8-)
 
gaat goed daar bij routemobiel. Krijg ik ineens een antwoord op een mail die ik 13 september had gestuurd en waar ik al een keer antwoord op heb gekregen :?

Geachte heer/mevrouw,



Hartelijk dank voor het toesturen van uw e-mail.



De premie voor de eerste auto/motor is 50 euro. Voor de tweede auto/motor is de premie 40 euro. Voor auto's vanaf 12 jaar en ouder geldt een toeslag, voor de eerste auto is dat 25 euro, voor de tweede auto geldt een toeslag van 35 euro. Premie voor de pechhulp buitenland is 25 euro per auto. De pechhulp aanhangers/caravan komt uit op 7,50 euro. Op www.routemobiel.nl kunt u nu de juiste premie berekenen

Dank u wel voor uw interesse voor Route Mobiel!

Voor overige informatie kunt u terecht op onze website,www.routemobiel.nl, of bellen met ons gratis telefoonnummer 0800-0504.

Met vriendelijke groet,

Het Route Mobiel team

fijn hoor, om twee keer antwoord te krijgen, maar een maand later? :+
 
oke ben gisteren lid geworden van route m.....betaal voor de motor buiten en binnen + auto alleen NL 114 euro ik vind het primma :} als ze me maar helpen !
 
gisteren lid geworden van de KNMV, en gelijk een partnerlidmaatschap voor mijn vrouw. Nu maar kijken of ik ze nooit nodig heb.
 
anwb is toch persoonlijk of ik nu op mijn motor rijd of in mijn koekblik als ik bel komen ze me helpen.
dus 2 de motor of auto begrijp ik niet zo????
 
Wij hebben samen 1 koekblik & 2 motoren en Route Mobiel moest bekennen dat ze dan toch fors duurder waren... Wij hebben braaf WW-totaal & partner, samen 103 euro per jaar. Route Mobiel vroeg 130.
Miepje
 
Nou in 1977 eens gestrand met m'n motor langs de snelweg. Condensator vd ontsteking was te heet geworden en daardoor overleden. Prima geholpen door ANWB/WW. 2 jr geleden wilde mijn klassieke Kever (1971) niet meer starten. ANWB gebeld, terwijl ik géén hulp krijg in eigen woonplaats. Ze stuurden toch iemand langs. Deze man hele ontsteking nagelopen (had ik zelf al gedaan) en kon daaraan niets vinden (ik ook niet). Toen geprobeerd aan te slepen: NIETS ! Wegenwacht man droop af.
Volgende dag: aangezien ik zelf de carburateur verdacht vond, heb ik een gebruikte gehaald en gemonteerd: 20 minuten werk. Motor sloeg binnen 2 seconden aan. Nu vraag ik je: Wegenwachter heeft het woord carburateur niet eens genoemd :X
(Hoefde trouwens niet extra te betalen voor woonplaatshulp, omdat de hulp niets opleverde).
 
Fuck, lees ik net in de mail van viccie dat motoren ouder dan 12 jaar toeslag moeten betalen.

Wordt het voor mij alweer duurder. B|

Wegenwacht komt overal voor.
Ik vulde nooit een kenteken in op het pasje, en ze hielpen met de auto, maar ook met de motor.

Pasje heb ik trouwens ook nooit bij me. Ze geloven me altijd. Dus ik kan eigenlijk mijn lidmaatschap wel opzeggen en zeggen dat ik me broer ofzo ben. })
 
Nou in 1977 eens gestrand met m'n motor langs de snelweg. Condensator vd ontsteking was te heet geworden en daardoor overleden. Prima geholpen door ANWB/WW. 2 jr geleden wilde mijn klassieke Kever (1971) niet meer starten. ANWB gebeld, terwijl ik géén hulp krijg in eigen woonplaats. Ze stuurden toch iemand langs. Deze man hele ontsteking nagelopen (had ik zelf al gedaan) en kon daaraan niets vinden (ik ook niet). Toen geprobeerd aan te slepen: NIETS ! Wegenwacht man droop af.
Volgende dag: aangezien ik zelf de carburateur verdacht vond, heb ik een gebruikte gehaald en gemonteerd: 20 minuten werk. Motor sloeg binnen 2 seconden aan. Nu vraag ik je: Wegenwachter heeft het woord carburateur niet eens genoemd :X
(Hoefde trouwens niet extra te betalen voor woonplaatshulp, omdat de hulp niets opleverde).


waar heb jij eigenlijk hulp nodig
om gal te spuwen
 
Ik ben al een paar keer echt heel erg goed geholpen door de ANWB. Zelfs als motorrijder. Wil eerst wel eens vananderen horen wat hun ervaringen zijn met deze nieuwe service, voordat ik weggga bij de ANWB...maar dat stomme blaadje en die praatpalen mogen ze van mij afschaffen.
 
maar dat stomme blaadje en die praatpalen mogen ze van mij afschaffen.
Bij een valpartij overleeft je mobieltje het mogelijk niet. Kun je om 0:55 op de A50 op de Veluwe toch mooi gebruik maken van een praatpaal :-)

Ten tweede kunnen ook buitenlanders via de praatpalen pech/sleephulp inroepen, die zullen het 0800 nummer van de ANWB of het 0900 nummer van de politie hier niet kennen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan