alternatief bot 8

voor een meid van 4 is er een speeltoestel en misschien is het weer zo goed dat je van het zwembad gebruik kunt maken
verder is er in de omgeving van alles te doen ,bijvoorbeeld toverland
er is ook een tropisch zwemgebeuren in de buurt en zelfs bij de brouwerij is een speeltoestel O-)
eventueel zou je naar klein zwitserland in tegelen kunnen dat is een hele grote speeltuin


het is inderdaad aan de maas maar die paar extra kilometers zijn het wel waard :9

het is een echte motorcamping dus met de auto kom je er niet op
maar als je de auto buiten het terrein laat staan kan je er lekker je tentje neerzetten
er is ook een mogenlijkheid om een trekkershut te gebruiken maar dan moet je wel reserveren

wij zijn er jaren achter elkaar geweest toen die van ons klein waren en er waren altijd kinderen aanwezig
en er komen waarschijnlijk wel meer kinderen mee
onze dochter is mee en misschien dat die drie boeven van rdz ook komen en misschien komen de nazaten van zeepok mee
het is geen bot dus we kunnen veel meer met de kinderen doen
en natuurlijk is er ook een uurtje voor de pappa's en de niet pappa's om te spelen
maar zoals ik al aangaf er is niks georganiseerd
ter plekke kunnen er plannen gemaakt worden met iedereen die komt

maar het zou wel heel leuk zijn als jullie kunnen komen *O*
 
ik ga proberen de boel een beetje te bewerken hier; maar soms twijfel ik wel eens of ze echt wel uit rusland komt, zodra ze zag dat het wel 160km weg was ging ze tegensputteren omdat de kleine meid dan VEEEELLLLS te lang in de auto zit (het zijspan is boven de 50km zoiezo geen optie volgens haar............)
Heb haar wel liefelijk helpen herinneren dat haar papa iedere zomer met haar naar opa en oma reed (is meer als 5000km) waarop haar verweer was: ja maar dat was niet voor twee daagjes (nee, duh, je zit bekant een week in de auto.......)

Heb je voor mij wel een adres? kan ik even kijken of er nog een hut vrij is, kamperen is nog even te hoog gegrepen denk ik, eerst de "lange reis" er maar eens door heen drukken.
 
maar soms twijfel ik wel eens of ze echt wel uit rusland komt,


daarover is hier ook wel wat gezegd _O-

maar je kan het ook in 2 dagen rijden hoor _O- _O- _O-


ik snap het wel een beetje hoor maar ze is nu 4 ze kan echt wel wat hebben
jullie moeten maar kijken wat jullie willen
maar het kan ook echt heel leuk zijn voor haar
 
k, de reis is er door............ maar tent was inderdaad net een stapje te ver O-) O-)

vanavond even een mailtje sturen; kijken of er nog een huisje is, want ze wil wel het hele weekend blijven als het allemaal doorgaat
 
Laatst bewerkt:
k, de reis is er door............ maar tent was inderdaad net een stapje te ver O-) O-)

vanavond even een mailtje sturen; kijken of er nog een huisje is, want ze wil wel het hele weekend blijven als het allemaal doorgaat

mooi, gezellig.

Yulia heeft waarschijnlijk een trauma opgelopen van die reizen naar opa en oma.
een soort horizontale hoogtevrees.
 
mooi, gezellig.

Yulia heeft waarschijnlijk een trauma opgelopen van die reizen naar opa en oma.
een soort horizontale hoogtevrees.

Ze heeft gewoon een hekel aan kamperen; is niet luxe genoeg............
Maar geeft niet, net even gebeld; huisje gereserveerd, dus in principe (als er niemand ziek wordt) zien we jullie zaterdag 31 mei.

Als we een helm o.i.d kunnen regelen zit ze zelfs half om half aan de motor te denken..... omdat het toch eigelijk niet zo ver is en ze anders een stuk moet lopen omdat de auto het terrein niet op mag _O-
 
Als we een helm o.i.d kunnen regelen zit ze zelfs half om half aan de motor te denken..... omdat het toch eigelijk niet zo ver is en ze anders een stuk moet lopen omdat de auto het terrein niet op mag _O-

Desnoods hebben wij nog de Rolstoel van Kitty staan, als je hem even ophaald
mag je die wel gebruiken O-)

:+
 
Ze heeft gewoon een hekel aan kamperen; is niet luxe genoeg............
Maar geeft niet, net even gebeld; huisje gereserveerd, dus in principe (als er niemand ziek wordt) zien we jullie zaterdag 31 mei.

Als we een helm o.i.d kunnen regelen zit ze zelfs half om half aan de motor te denken..... omdat het toch eigelijk niet zo ver is en ze anders een stuk moet lopen omdat de auto het terrein niet op mag _O-

met een beetje fantasie kan je zeggen dat je een datsja (дача) hebt.
dan wordt het ineens heel decadent.

wij hebben geen kinderhelmpjes meer, helaas, daarmee kunnen we je niet helpen.
ik denk dat je rond deze tijd van het jaar ook geen ski helmpjes kan kopen :N
blijft de bromfietsenwinkel over.
een jethelmpje met een vizier kan je daar vast wel krijgen.
 
met een beetje fantasie kan je zeggen dat je een datsja (дача) hebt.
dan wordt het ineens heel decadent.

wij hebben geen kinderhelmpjes meer, helaas, daarmee kunnen we je niet helpen.
ik denk dat je rond deze tijd van het jaar ook geen ski helmpjes kan kopen :N
blijft de bromfietsenwinkel over.
een jethelmpje met een vizier kan je daar vast wel krijgen.

Skihelmpje heb ik wel te leen... moet nog effe kijken welke maat...
 
nog 5 dagen *O* *O* *O*

hopen dat het weer nog iets opklaart

hoe laat ga jij die kant op ratman?

Ik neem vrijdagmiddag vrij en hoop in de loop van de middag te gaan rijden, mijn vrouw komt deze keer ook mee.

Het weer gaat de goede kant op, mogelijk zaterdag een onweersbuitje maar ook zon.
 
Ik neem vrijdagmiddag vrij en hoop in de loop van de middag te gaan rijden, mijn vrouw komt deze keer ook mee.

Het weer gaat de goede kant op, mogelijk zaterdag een onweersbuitje maar ook zon.

wordt vast wel lekker weer, wij gaan zaterdag-ochtend vroeg rijden, maar waarschijnlijk blijft het span thuis. Yul is welliswaar vorige week ook geslaagd voor het koekblik papier, maar durft het waarschijnlijk niet aan om gelijk al zo'n afstand te rijden, zoja dan hobbel ik op het span achter haar aan, zo nee dan komen we alleen met de golf............

tot zaterdag!!
 
Ik denk niet dat wij voor zijspanrit/overnachting gaan. Zowieso niet genoeg kampeerspul voor hele gezin. :X

Maar ik wil wel gewoon een dagje uit van maken die kant op. Heeft die camping een soort 'dag-gasten' tarief ofzo?
 
ik heb nooit anders meegemaakt dan dat iedereen maar in en uitloopt.
de camping heeft ook een café functie en allerlei toerritten starten en eindigen er.
volgens mij doen ze niet moeilijk over mee-barbeknoeien.
misschien als je echt alleen komt zwemmen met de kinderen.
 
ik heb nooit anders meegemaakt dan dat iedereen maar in en uitloopt.
de camping heeft ook een café functie en allerlei toerritten starten en eindigen er.
volgens mij doen ze niet moeilijk over mee-barbeknoeien.
misschien als je echt alleen komt zwemmen met de kinderen.

Ik twijfel eigenlijk nogal, wat te doen. ;)
Heb 't er straks thuis nog over.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
811
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan