alternatief bot 8

wordt vast wel lekker weer, wij gaan zaterdag-ochtend vroeg rijden, maar waarschijnlijk blijft het span thuis. Yul is welliswaar vorige week ook geslaagd voor het koekblik papier, maar durft het waarschijnlijk niet aan om gelijk al zo'n afstand te rijden, zoja dan hobbel ik op het span achter haar aan, zo nee dan komen we alleen met de golf............

tot zaterdag!!

Voor Yul gefeliciteerd met het behalen van het roze kaartje *O* *O* *O*

zie jullie zaterdag!
 
Ik kom zaterdag ook naar Melderslo, maar waarschijnnlijk pas tegen de avond.
Zondag op tijd weer terug, dus het wordt een soort van flitsbezoek.

C.U.
 
Ik kom zaterdag ook naar Melderslo, maar waarschijnnlijk pas tegen de avond.
Zondag op tijd weer terug, dus het wordt een soort van flitsbezoek.

C.U.

gezellig, hoe meer botters hoe beter.......... hoewel ik deze keer helaas de motor thuis zal moeten laten ;(
 
Bachus heeft het bandje gebracht dus dat komt jou kant op RDZ

wij vertrekken zo snel mogenlijk na het eten

maar geen idee hoe laat het gaat worden

voor degene die er straks zijn tot straks en voor wie morgen komt tot morgen
 
Laatst bewerkt:
Het vuurtje stoken was erg bescheiden met enken een benzine-brandertje. Maar verder weer een echt BOT sfeertje. *O*

Heren/dames tot de volgende keer weer. :Y Dan kom ik zeker en vast weer op drie wielen. 8-)
 
Het vuurtje stoken was erg bescheiden met enken een benzine-brandertje. Maar verder weer een echt BOT sfeertje. *O*

Heren/dames tot de volgende keer weer. :Y Dan kom ik zeker en vast weer op drie wielen. 8-)


Ik hoop dat jullie niet al die Regen, die ik op de Buienradar zag,
op de Kop gekregen hebben :N
 
Ik hoop dat jullie niet al die Regen, die ik op de Buienradar zag,
op de Kop gekregen hebben :N

nee, dat viel wel mee.
vrijdagavond rond tien uur heeft het geregend, vervelend maar niet extreem.
zaterdag zijn we geen toertje gaan doen omdat het 's middags ook regende.
maar in Venlo heeben de straten blank gestaan, dat viel in Melderslo wel mee.
het was ook droog toen we 3wheel's powerbarbeque hadden opgestart :}
 
Ziezo ik ook weer een uur thuis, lekker binnendoor gereden via Venray, Cuick,Oss tot aan Zaltbommel en dan verder over de A2/A9.
Vond het weer een tof weekend, iedereen bedankt voor de gezelligheid.
 
Zo wij zijn ook weer thuis.

Door het werk van Halflive vrijdag veel te laat vertrokken en na 1,5 km al weer op de vluchtstrook staan met een vast gelopen achterrem |(
Beetje in de traditie van het Bot.
Daardoor in de regen en in het donker de tent opgezet. :(

Ratman en zijn vrouw en Hevu en El Presidente waren er al.
Gelukkig konden we van Hevu zijn tentharingen lenen want zij hadden zo'n tuinhuisje gehuurd en wij waren de onze vergeten dacht Halflive. :o
Verder nog een gezellige avond gehad.

Zaterdag kwamen eerst de haringen tevoorschijn en daarna kwam 3Wheel en vrouw en dochter aan en ook zij hadden zo'n tuinhuisje .
Daarna hebben we boodschappen gedaan en zijn 3wheel en hevu en halflive met de auto een bbq gaan kopen want het regende })

Sávonds kwamen Zeepok en zijn 2 mannen ook aan en even later had Halflive Rdz
aan de kant van de weg gevonden :P

Heerlijk gebbqt en nog een hele gezellige avond gehad tot in de vroege uurtjes.
Leuke discussies gevoerd waarvan je nu denkt hoe kom je er op _O-

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Ratman voor de ontbijtservice

Wij gaan toch kijken of we iets kunnen regelen wat het bot 8 betreft.
 
Wij zijn ook weer thuis. Hebben een prima rit gehad, zonder regen. Temperatuur was heerlijk om te rijden. We hebben weer een gezellig weekend gehad met het bekende BOT-sfeertje. Prima barbeque (van 3-wheel). Het kwam goed uit dat zij er net een nodig hadden en wij deze in Melderslo konden inwijden. Ik hoop dat we J. omgeturnd hebben tot een (voorzichtig enthousiast) kampeerster en dat ze er volgende keer weer bij zijn. Topic-naam dient eigenlijk aangepast te worden in BOT 7.5.2. Iedereen weer bedankt voor jullie aangenaam gezelschap en het gezellige weekend. :] :W
 
Wij zijn ook al weer een tijdje thuis; maar door wegwerkzaamheden en een flink evenement in de Rotterdamse kuip (alle afslagen stonden stil en we hebben een stuk door gereden om binnendoor terug te gaan) bijna 4 uur onderweg geweest.

Mijn dochter en ik hebben weer een wereld weekend gehad ondanks het thuislaten van onze trouwe oude dame ;(
Mijn vrouw vond het ook gezellig; en algehele sfeer was zo goed dat ik langszaam wel kan gaan werken aan het verzamelen van wat nieuwe kampeerzooi, ze was namelijk nog het meest geschokt door het feit dat toen ze uit bed kwam de keuken nog niet open was en koffie een utopie leek te zijn _O-

volgende keer dus een brandertje enzo mee en gewoon een bakkie pleur kunnen zetten........

iedereen bedankt voor de sfeer en de gezelligheid en tot de volgende keer mischien (of de keer daarop, jullie kennen me inmiddels wel een beetje; ik kan niet altijd)

ps; dochterlief heeft met haar bijna 4 jaar toch nog wat leuke sfeerplaatjes met de gekaapte camera gemaakt dus wie hier belangstelling voor heeft moet maar even een berichtje sturen (pm of e-mail)
ga vandeweek wel even kijken of er een paar bijzijn die een gewone leuke sfeer indruk geven
 
Laatst bewerkt:
Ook ik ben droog thuis aangekomen, hoewel er hier en daar wel wat natte plekken op het wegdek te zien waren.
Het was zeker gezellig, ondanks het wat korte bezoek. Mijn jongens vroegen zich al af of er nog een vervolg kwam, en of ze dan weer mee konden. (dat zullen we dan wel weer zien)
Ik heb nog een paar foto's gemaakt, even kijken of er nog wat gelukt zijn.

Bedankt allen.
 
Twee foto's die een beeld geven.
full
 
Ook ik ben droog thuis aangekomen, hoewel er hier en daar wel wat natte plekken op het wegdek te zien waren.
Het was zeker gezellig, ondanks het wat korte bezoek. Mijn jongens vroegen zich al af of er nog een vervolg kwam, en of ze dan weer mee konden. (dat zullen we dan wel weer zien)
Ik heb nog een paar foto's gemaakt, even kijken of er nog wat gelukt zijn.

Bedankt allen.

Hoe oud zijn jouw jongens Zeepok ?
 
er zijn ook foto's gemaakt op het Bot 7.2.5.

full


de heer op deze foto kan het grote exemplaar opvragen bij ondergetekende.
ziet er zo erg professioneel uit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
820
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan