alternatief bot 8

bmwoman

MF veteraan
Donateur
27 mei 2004
1.478
317
purmerend
Het is een idee wat wij al langer hadden ,
en omdat het Bot nu voor iedereen niet door gaat is dit misschien een mogelijkheid


Wij gaan het weekend van 31 mei / 1 juni naar de motorcamping in Horst.
Misschien kunnen we daar iets afspreken .
Alle voorzieningen zijn aanwezig van een zwembad tot een bbq,
ook aan kleine kinderen is er gedacht .
We kunnen ook net als met het bot het eten zelf regelen en het ontbijt ook.
Een ritje in de buurt is ook te regelen evenals een bezoek aan de brouwerij.
Als je komt schuif je aan en als je toch niet kan dan is er geen probleem .

Nu maar hopen dat Halflive tegen die tijd geen nieuw rooster heeft :X


Ik zou het erg gezellig vinden en zo hebben we toch nog een beetje een Bot,
en we moeten Ralfie toch maar lief aankijken voor het Bot in oktober .
Het zou wel heel jammer zijn als het niet meer zou plaatsvinden . -O-
Als het geen probleem is om voor een tweede keer naar een plek te gaan kunnen we het misschien nog een keer in castricum houden?

Laat maar eens weten wat jullie er van vinden
 
Laatst bewerkt:
Goed idee!

lijkt me wel wat dus ik doe mee

welke brouwerij zou dat nu zijn :)



het lijkt me trouwens wel een goed idee om de toekomstige BOT weekenden op pp basis te organiseren en niet als groep. Zo kan het ook doorgaan als je met 4 personen bent.
Inderdaad vervelend als je een terrein huurt en er vallen een hoop deelnemers af dat de laatste ineens voor hoge kosten staan.

Eens kijken of Ralfie iets wil organiseren voor Oktober, anders neem ik die taak weer op me en komt er een BOT in Velsen.

Komt er in elk geval een BOT in Oktober
 
Is dat Horst tussen Venray en Venlo? Dan is het in ieder geval naast de deur. ;)

Eens kijken of ik dan kan, mogelijk dan inclusief het hele gezin, als ik dat zo hoor. :Y
 
Volgens mij kun je de auto kwijt buiten de poort, ik heb hem wel eens daar langs de kant van de weg geparkeerd in de berm.

Heb auto daar ook weleens in het dorp geparkeerd en motor taxi genomen
werkt prima

Datum is voor mij slecht gekozen. kom in dat weekend dan net terug van weekje rondrijden in Schotland. ;)
 
misschien ga ik ook wel mee O-)
bmwoman op het span naar limburg lijkt me geen goed plan :X

je kan er wel met de auto komen maar hij mag het terrein niet op.
in het weekend staan er altijds bosjes auto's voor de deur.
het lijkt mij wel een goed plan als er wat mensen met de auto komen.
die kunnen ons dan mooi naar de brouwerij brengen en na het proeven weer terugbrengen.
krijg je van mij een cola-tje :Y
 
Oke, de datum heb ik alvast maar in de agenda gezet, dus dat moet lukken. Ik zal minimaal proberen zelf te komen, maar misschien neem ik wel 1 (of 2) van mijn nakomelingen mee.
Goed plan, zo'n alternatief BOT.

Is RBOE voorlopig goed genoeg? ;)

Het BBQ pakket wat voor BOT 8 gereed lag zal tegen die tijd waarschijnlijk niet goed meer zijn, dus dat eet vanavond maar op.
 
Laatst bewerkt:
hmmmmmmmmmm

Heb zo zitten denken
Kom zaterdags om 10.00 uur aan met de ferry.

Als ik dan is langs huis rij (lees clubhuis), is maar een klein stukje om, de brommert parkeer en overstap op het span.

Bij een goede organisatie moet dit toch te realiseren zijn zoals
- brommert met vuil wasgoed eenvoudig weg neer ploffen. Staat er waarschijnlijk
maandag ook nog wel
- spanneke reeds van te voren laden en door clubhuis bemanning op vrijdag reeds klaar
laten zetten

In theorie zou ik dan toch ergens om ca. 13.30 uur in Melderslo moeten kunnen zijn.
Kan ik nog net met ritje mee
we vertrekken toch meestal een half uur te laat

Ga dit eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig als voorstel bij El Presidente voor leggen }) })
 
Ik zou het erg gezellig vinden en zo hebben we toch nog een beetje een Bot,
en we moeten Ralfie toch maar lief aankijken voor het Bot in oktober .

U riep mij? O-)

Ik zal even overleggen hier, weet al wel een leuke camping die ik ook moet kunnen halen met mijn span :+. Camping is geopend tot eind oktober, je mag er barbequen, ze hebben twee kampeerhutten voor 6 personen (met verwarming) en verwarmd sanitair 8-). En in een prachtige omgeving, dus met die rit zit het ook wel goed.

U hoort nog van mij.
 
U riep mij? O-)

Ik zal even overleggen hier, weet al wel een leuke camping die ik ook moet kunnen halen met mijn span :+. Camping is geopend tot eind oktober, je mag er barbequen, ze hebben twee kampeerhutten voor 6 personen (met verwarming) en verwarmd sanitair 8-). En in een prachtige omgeving, dus met die rit zit het ook wel goed.

U hoort nog van mij.


Klingt goed, wij wachten in Spanning af :)
 
:W

Ootje zwaait weer even, want zoals het er nu uitziet is Ootje aan het passen rijden in Zwiterland.


jammer hoor dat is bijna net zo leuk als een weekend in melderslo _O-

veel plezier in ieder geval
en mochten de plannen toch nog wijzigen ,je kan altijd nog aanschuiven


:W
 
hmmmmmmmmmm

Heb zo zitten denken
Kom zaterdags om 10.00 uur aan met de ferry.

Als ik dan is langs huis rij (lees clubhuis), is maar een klein stukje om, de brommert parkeer en overstap op het span.

Bij een goede organisatie moet dit toch te realiseren zijn zoals
- brommert met vuil wasgoed eenvoudig weg neer ploffen. Staat er waarschijnlijk
maandag ook nog wel
- spanneke reeds van te voren laden en door clubhuis bemanning op vrijdag reeds klaar
laten zetten

In theorie zou ik dan toch ergens om ca. 13.30 uur in Melderslo moeten kunnen zijn.
Kan ik nog net met ritje mee
we vertrekken toch meestal een half uur te laat

Ga dit eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig als voorstel bij El Presidente voor leggen }) })

El Presidente is wel voor dus gaat een zeer en hoogst aan zeker grenzende, zekerheid waarschijnlijk wel lukken :)
 
U riep mij? O-)

Ik zal even overleggen hier, weet al wel een leuke camping die ik ook moet kunnen halen met mijn span :+. Camping is geopend tot eind oktober, je mag er barbequen, ze hebben twee kampeerhutten voor 6 personen (met verwarming) en verwarmd sanitair 8-). En in een prachtige omgeving, dus met die rit zit het ook wel goed.

U hoort nog van mij.

It giet oan. Meer details volgen nog 8-).
 
Het is een idee wat wij al langer hadden ,
en omdat het Bot nu voor iedereen niet door gaat is dit misschien een mogelijkheid


Wij gaan het weekend van 31 mei / 1 juni naar de motorcamping in Horst.
Misschien kunnen we daar iets afspreken .
Alle voorzieningen zijn aanwezig van een zwembad tot een bbq,
ook aan kleine kinderen is er gedacht .
........................
..........................
................

klinkt aanlokkelijk en ook mijn vrouw ziet het wel zitten, maar hoe klein is kleine kinderen? mijn dochter is dan bijna 4 maar die moet niet de hele dag verloren lopen terwijl papa met z'n motor aan het spelen is

maaruh welke Horst??
want volgens de routeplanner zijn er 3
1) ca 160km van Rotterdam (horst aan de maas)
2) ca 100km van Rotterdam (horst - ermelo)
3) ca 70km van Rotterdam (horst - Gilze-rijen)

de eerste krijg ik er hier met de kleine zeker niet in het zijspan doorheen, de laatste 2 gaat mischien lukken als ik een intergraal helm voor victoria te pakken krijg, Yul vindt dat de kleine momenteel teveel wind in haar gezicht krijgt, ze zit precies in de werveling van de ruit nu........

maar "gelukkig" kunnen we nu in ieder geval kiezen om met het koekblik te komen (die hebben ze tegen die tijd heus wel gerepareerd denk ik)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
771
Reacties
402
Weergaven
18K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan