Alternatief voor dashboard

r4ce_e3nd

Die hard MF'er
30 mei 2005
747
0
Destelbergen (BE)
Hey, ik ben op zoek naar een alternatief voor mijn dashboard van mijn SV650N omdat ik de standaard tellerpartij maar niks vind. Als je ook een leuk voorlicht weet mag je het ook altijd weten te zeggen! Jullie hebben hier wel wat ervaring mee niet?

Maar eerst gaat mijn R1 voorvork er in, ondertussen een beetje aan het uitkijken voor het hierboven vermelde...

groeten
 
Gewoon de genoemde merken zoeken op MP en je komt er echt veel tegen, welke in nieuwstaat verkeren. Sommige met 10 km op de teller _O-
 
Trailtech alleen nog beetje klooien met rpm indication (schommelt)

maar mooi blauw backlight.
full
 
Prijs vond ik ook mooi idd

Schommelen heb ik nog niet opgelost.
ik rij er weer woon werk verkeer mee.

En moet het huis intern nu afmaken heb er een ander projectje bij van 9 maanden.
Dus de vrouw krijgt nesteldrang en alles moet af, dus motor ligt stil.

Maar moet nog ff proberen om de teller direct aan de rpm van de motor te hangen ipv paar keer om de bougie draad te wikkelen.

en de water temp heb ik ook nog niet aangesloten. Wil ik eignelijk olie temp mee gaan meten.
 
Laatst bewerkt:
Prijs vond ik ook mooi idd

Schommelen heb ik nog niet opgelost.
ik rij er weer woon werk verkeer mee.

En moet het huis intern nu afmaken heb er een ander projectje bij van 9 maanden.
Dus de vrouw krijgt nesteldrang en alles moet af, dus motor ligt stil.

Maar moet nog ff proberen om de teller direct aan de rpm van de motor te hangen ipv paar keer om de bougie draad te wikkelen.

en de water temp heb ik ook nog niet aangesloten. Wil ik eignelijk olie temp mee gaan meten.

Voor de schommelingen van de toerenteller, moet je de teller op de CDI van de motor moeten aansluiten Die windingen o de bougiekabel is niets

Groet Dave Nada
 
de enige site die ik zo gauw vind die die tellers verkoopt is een site voor quads, alwaar je de tellers merk en type specifiek kunt kopen? welke heb jij dan gekozen, of zijn ze gewoon alsnog universeel?
 
Prijs vond ik ook mooi idd

Schommelen heb ik nog niet opgelost.
ik rij er weer woon werk verkeer mee.

En moet het huis intern nu afmaken heb er een ander projectje bij van 9 maanden.
Dus de vrouw krijgt nesteldrang en alles moet af, dus motor ligt stil.

Maar moet nog ff proberen om de teller direct aan de rpm van de motor te hangen ipv paar keer om de bougie draad te wikkelen.

en de water temp heb ik ook nog niet aangesloten. Wil ik eignelijk olie temp mee gaan meten.

Moet je bij dit tellertje ook een apart kabeltje aanschaffen of zit het anders bij deze? eventueel fotootje misschien?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem bij Bon motoren gehaald.

Ze kunnen standaard op een quad of super motard. Voor elk merk een andere opnemer.

Ik kon bij hem kiezen tussen verschillende snelheid opnemers. Ik had thuis goed gekeken hoe en wat ik evt. kwijt kon.
Een opnemer gekozen waar ik iets aan vast kon maken. En dus heb een magneetje in mn schijf gemaakt, en de opnemer met beugeltje ernaast gemaakt.

Er zit ook een water temp sensor bij. Die zit in een buisie die je tussen je slang kan zetten. Diameter is alleen anders, maar das ook niet onoverkomenlijk.
Wil toch eigenlijk mn olie temp meten vindt ik veel interresanter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan