Alternatief voor MotorXtra

Toxic_FizZ

Rookie
4 feb 2011
13
0
Ik ben een beetje aan het rondneuzen op internet en kwam terecht op de site van MotorXtra: een "kenniscentrum voor motoren", oftewel een garage in het midden van het land waar je zelf kan sleutelen in de werkplek en daar desgewenst hulp bij krijgt. Tevens worden er cursussen gegeven voor dingen als motoronderhoud en circuitcursussen.

Nou blijkt de zaak al per 2009 niet meer te bestaan, wat ik heel erg jammer vind wat ik vind het concept echt super.

Zelf heb ik nog geen motor, maar het lijkt mij leuk om tegen die tijd lekker zelf te knutselen met mijn motor om ook de motor een beetje te leren kennen zodat je zelf kunt constateren wanneer er iets mis is met je motor en hier zelf iets aan kunt doen ipv voor elk klein dingetje naar de garage te moeten. Het onder begeleiding sleutelen concept spreekt mij daarom erg aan omdat je daar erg veel van leert en meteen een deskundige aan kunt schieten als je ergens hulp bij nodig hebt. Tevens heb je er goed gereedschap tot je beschikking wat je thuis misschien niet altijd hebt.

Nu dus mijn vraag: weet iemand een soortgelijke garage en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
www.motorrijschoolhoekvanholland.nl organiseert binnenkort ook deze sleutelcursussen.
Er staat momenteel nog niks over op de website maar als je een mailtje stuurt kunnen ze je op de lijst erbij zetten. :)
Circuittrainingen worden ook aangeboden, 17 juli staat er één op de planning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan