alternatief voor oa spiegels slopen

Ergens in een oud topic plakte iemand stickers op auto's die een gevaar waren, dat vind ik een ludieke actie! Kost alleen wat moeite.

Oplossingen met WD40 zou ik niet zo snel doen. En houd één ding in je achterhoofd, jij delft altijd het onderspit op de motor, hoe groot en sterk je ook bent ;)
 
Wat ik dan wel eens heb gedaan toen ik zowat werd overreden door een automobilist die het nodig vond om even naar het midden van de weg te rijden om het einde van de file te zien is stoppen, tegen de raam aan tikken en dan de spiegel netjes dichtklappen.

Chauffeur keek me met een verbaasde blik aan, doet zijn raam naar beneden en vraagt, "wat doe je nou?"
Ik zeg, "je gebruikt hem toch niet dus kan ik hem maar beter inklappen zodat ik er makkelijker door kan".

Bijrijder lag krom van het lachen, net als de achterpassagiers.

Na een sorry van de bestuurder even uitgelegd dat het meer voorkomt dat er motorrijders tussen de file doorrijden, dus of ie wat beter wil kijken voordat hij van baan wisselt.

Hij zag er toen de lol ook wel van in, heb zn spiegel weer open geklapt en toen doorgereden.

Ik hoop dat als ik eens een motorrijder over het hoofd zie (wat natuurlijk altijd wel eens kan gebeuren, iedereen maakt fouten) deze ook op een normale manier reageert, en niet mn auto vol zooi spuit of beschadigt.

Ben benieuwd hoe ts zou reageren als ik met wd40 over zijn ruit heen ga spuiten.

Respect for you:) dat is netjes geregeld *D
 
iedereen heeft het wel eens gehad.
automongolisten die snijden/bumperkleven/filejaloezie(ikkie nie dan jij ook nie)

iedereen heeft wel eens de nijging gehad ergens een motorlaars/helm/handschoen in een spiegel/deur/spatbord/gezicht te planten.

nou geeft dat schade en is de kans aanwezig dat u dan weer de gebeten hond bent en voor eventuele schade mag gaan betalen.

wat echter erg effectief is zonder schade te maken is even een bus wd40 bij je te hebben

snijden oid:...spritss een lading wd40 op zijn/haar voorruit.
gegarandeerd dat diegen gegarandeerd zijn ruitenwissers gaat gebruiken om die zooi van zn ruit te wissen...resultaat die zooi versmeerd over de gehele ruit.......de rest laat zich raden

Ik vind dit een erg zwak excuus.
Iedereen maakt fouten in het verkeer, dat is nou eenmaal zo.
En ja, er rijden ook echte aso's rond die motorrijders wel kunnen schieten.
Haal een keer extra diep adem, en laat die persoon gewoon gaan.

Als jij een poging onderneemt om een voorruit te besprayen, en de automobilist krijgt een ongeluk door jouw toedoen (omdat de ruit besmeurd is en die persoon niet goed meer kan zien), dan ben jij echt de pineut.
Er is ook een kans dat jij van je motor wordt gerost als die automobilist jou aantikt met de auto.
Zit je daarop te wachten ?

Geniet van het motorrijden en accepteer dat er vervelende kwasten tussen zitten.
Wees verstandig en laat je niet verleiden om kwaad met kwaad te vergelden. Vroeg of laat komt dat je duur te staan en verongeluk je misschien zelf wel.
Houd gewoon je hoofd koel.
 
WD40 is voor watjes.....


Kettingspray is het juiste spul! :X :X :X :X

Ik heb altijd een reisflacon bij me *D

Ik zal het niet daarvoor gebruiken ,maar toch.
Vind wel dat vele autobestuurders beter op moeten letten.
Vele denken:"Wij zijn groter en harder.Hij stopt wel".

Hier in DenBosch merk je erg vaak dat je gewoon geen voorang krijgt ook al heb je daar recht op.
Ik weet dat en let daar dus ook op maar er komen ook zat rijders van buiten DenBosch en zie je het vaak fout gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik was laatst met de auto en zag nog net een motorrijder voor een auto stoppen afstappen, ging naast die auto staan en boem, sloeg zo met zijn vuist door de zijruit.

en vervolgens :W te rijden.

Ik vond het er wel komisch uit zien
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan