Altes Elefanten treffen

jawel mijne heren en dames...............er ligt sneeuw in de Eiffel, in de nachten rond de -4 op dit moment *O* *O* *O*

full
 
Dat gaat de goeie kant op, zo koud als in Passau zal het denk ik niet worden maar je weet nooit.
Onderstaand plaatje toont een krantenartikel toen we onderweg waren.

full
 
Jezz,

'maarre, aldaar te Sola was eigenlijk wel de koudste winter (ja ook daar!) sinds 30 jaar. M`n moeder sms-de nog dat het journaal toen sprak over -32 C in de nacht. Ter plekke was het in de zon, midden op de dag, circa -6. Dus, voor de koukleumen onder ons "ga zeker mee" :Y

(Het is droge kou, bla bla bla...)


Oh ja, HOI FREAK!! :W Ja, ik ben weer van de partij. We moeten nog zupen!

Eerste weekend van Feb doen?
 
Laatst bewerkt:
kwam trouwens nog deze charming dame tegen :X

[afbeelding]

Deze dame zal het echt niet koud hebben gehad })

afgelopen keer naar Passau (liever gezegd Solla) was helemaal top. De koudste nacht was van maandag op dinsdag toen we in een hotel in midden duitsland zaten, de volgende ochtend zijn we richting Bogen gereden en deze rit was vooral in de ochtend afzien. Mijn handen vroren er zo'n beetje af ondanks de stuurmoffen en verwarming, na een uur rijden ging het wel weer toen de zon een beetje zijn werk deed. Ik denk dat we toch in de buurt van die -34.8 graden zaten want dat was echt niet normaal, dat alle motoren nog probleemloos startten was best wel een wonder. De komende dag dat we op het elefanten aankwamen (woensdag) was het minder koud (-20 of zo)

De temperaturen zijn natuurlijk minima in de vroege ochtend, overdag was het gewoon lekker met iets van -4 tot -6 en dat typische wintersport klimaat. Zo koud als het in de ochtend was zo lekker was het s'middags toen we wat moesten sleutelen, de jasjes konden gewoon uit en we hebben nog zitten zonnebaden toen we moesten wachten op wat draaiwerk.
 
Laatst bewerkt:
is het al eind februarie??? basfzr wil naar de ring ik wil ikwil ik wil ik wil. alleen de fzr blijft thuis.

motorfreak maatje bedankt voor deze kans *O*
 
Laatst bewerkt:
Nog anderhalve maand en dan is het zover, winterbanden zitten er op nu. Moet nog wat aan het achterwiel doen en nieuwe remleidingen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

full


 
Dat weet ik echt nog niet. -O- moet het eerst even bekijken met school, en kijken of ik die verdwaalde mf'er kan vangen.
Iemand moet toch de muggenpopulatie op dit forum vertegenwoordigen...en daar ik écht geen mogelijkheid heb om mee te gaan...is die taak aan jou :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan