Altes Elefanten treffen

Het beloofd een voorjaarseditie te worden...


Screenshot_20190209-071235.png
 
Gek, ik zie nu dat ik een heleboel notificaties over nieuwe posts helemaal niet heb gekregen... Dat zou tegenwoordig toch vanzelf moeten gaan?
Of stopt dat als je een keertje niet reageert op zo'n belletje?
 
Bij de tent zal t wel drassig zijn, maar t is op zich de hele week droog en zonnig...
Dat water zal toch wel een beetje wegtrekken?
 
ja begin van deze week voorspelde ze nog sneeuw volgende week maandag en dinsdag en zou het donderdag -7graden vriezen s'nachts. de weersvoorspelling is hard verandert voor volgende week. de sneeuw is ook bijna gesmolten op de webcam te zien;(;(:N
 
Ach... Het wordt er vast wel gezellig om... Tot dusver heb ik meer sneeuwloze versies meegemaakt dan andersom
 
Ha MF-ers, hier Dik Folmer, als alles goed gaat ben ik ook van plan om naar t AET te gaan (2e keer, vorige keer meer dan 5jr geleden). Zijn er hier die ik misschien ken van zijspantreffen Genemuiden? (Dik, blauwwitte suzuki gs850 met EML). En kan ik ergens aansluiten? Bier, Berenburg en accordeon staan klaar...
 

Bijlagen

  • 7E38CBF4-8133-4F26-80BC-DFA8E6798879.jpeg
    7E38CBF4-8133-4F26-80BC-DFA8E6798879.jpeg
    54,7 KB · Weergaven: 6
Zie het kaartje wat eerder gopost is. Kom erbij staan.
Ik rij donderdag al. Ri, Antwerpen, Luik, st vith, dan binnendoor richting prum, dan ringcamping.
 
Okee! Nog niet helemaal zeker hoor... hoop t wel. Dan rij ik vrijdag rond 10 uit Amersfoort weg, dus wordt ergens in de middag
 
Beterschap Rut, ik zal aan Mark doorgeven dat -ie de snert goed vol moet gooien zodat je kan aansterken.

Ja vol met vleesch graag! Worst, buikspek... :9~

Vandaag nogsteeds niets aan de span gedaan... Indien ik me morgen wat beter voel, zal ik eens de schuur ingaan :$
Al was het om de status op te nemen.
 
Ha MF-ers, hier Dik Folmer, als alles goed gaat ben ik ook van plan om naar t AET te gaan (2e keer, vorige keer meer dan 5jr geleden). Zijn er hier die ik misschien ken van zijspantreffen Genemuiden? (Dik, blauwwitte suzuki gs850 met EML). En kan ik ergens aansluiten? Bier, Berenburg en accordeon staan klaar...

De accordeon gaf de grootste deel van herkenning.
Ik denk dat je op de plek van Mielko ook wel een al bekenden van t EGT zult treffen. (Daar was je toch ook al eens geweest)

Ik denk dat t door de voorjaarseditie nog wel eens wat drukker kan worden, want ik probeer er nog een aantal over de drempel te duwen om t eens te proberen waarvan ik zeker weet dat ze de sfeer super zullen vinden maar normaal gesproken zich laten afschrikken door een beetje Vorst en sneeuw...
 
Gek, ik zie nu dat ik een heleboel notificaties over nieuwe posts helemaal niet heb gekregen... Dat zou tegenwoordig toch vanzelf moeten gaan?
Of stopt dat als je een keertje niet reageert op zo'n belletje?
Ken dat, vond 't ook al erg stil. Ligt dus niet aan jou, als dat een geruststelling voor je is.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Ha MF-ers, hier Dik Folmer, als alles goed gaat ben ik ook van plan om naar t AET te gaan (2e keer, vorige keer meer dan 5jr geleden). Zijn er hier die ik misschien ken van zijspantreffen Genemuiden? (Dik, blauwwitte suzuki gs850 met EML). En kan ik ergens aansluiten? Bier, Berenburg en accordeon staan klaar...
Wij rijden met drie man rond negen uur uit dongen (bij Tilburg) weg
Als je wilt Kun je meerijden
 
Okay, geen 'help-ik-sta-met-zijspannepanne-afsleepservice'?

Wil ff mn kansen/risicos/opties op een rijtje hebben, voordat ik een beslissing neem.


Is de Rolf toch gehaakt?
Nee Rudy gaat mee
Rolf was bang dat ie weer 10€ ging verliezen
 
Rutger gaat je nu met het span komen of met de twingo. Tis maar dat ik dan kan afspreken met edraket dat we met ze 3en kunnen rijden? Grtn.
 
Tuurlijk gaat die met t span!

Hij heeft nog een halve week de tijd. Bijslapen kan die daar wel weer.

(Zoals altijd ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan