Altes Elefanten treffen

We proberen weer op veld 34/35 te parkeren,net aan de rand van de rondweg,onder de bomen.
Plan-Kunden_A4_2017_web-1024x724.jpg


360.jpg

Ik moest eventjes flink terugzoeken,
Ik wist zeker dat Miel er eens een post van had gedaan, zie boven..

Achter de bomen en de blauwe smurf, is veldje plaats 34/35, voor diegenen die hierbij nieuw aansluiten :)
 
Laatst bewerkt:
Als ik ga mag ik wel wat aan mijn voorspatbord doen. Sleufgaten in de ophanging. Nu is een kiezel in het bandenprofiel al teveel;)
Er is een nieuw spatbord in de maak, dus deze kan wel wat aanpassingen krijgen. Neem aan dat ze de wegen erheen niet helemaal sneeuwvrij hebben...
 
De wegen zijn volgens mij meestal wel schoon. Alleen als het de dag van rijden sneeuwt.
De camping ligt gewoon op een hoog punt. Als het op de camping sneeuwt dan regent het vaak al 1 of 2 km van de camping vandaan omdat het dan snel lager wordt.
Garantie natuurlijk niet!
Het pak sneeuw bevalt me wel en volgens mij blijft het nog liggen of valt er nog bij!!
 
Als ik ga mag ik wel wat aan mijn voorspatbord doen. Sleufgaten in de ophanging. Nu is een kiezel in het bandenprofiel al teveel;)
Er is een nieuw spatbord in de maak, dus deze kan wel wat aanpassingen krijgen. Neem aan dat ze de wegen erheen niet helemaal sneeuwvrij hebben...

Ductape ?
 
Haha, zie nu wat je bedoeld. Als t nou niet op tijd gaat lukken kan je tm de 12e bij mij in de schuur kijken of er wat ligt dat past...
 
Even een ander vraagje, hier is 't idee opgeborreld om weer eens een pan snert mee te brengen, is hiervoor interesse? :9
 
Free Willy en Ik kom vrijdag in de vroege namiddag aan. En omdat ik mijn winter motor niet klaar krijg kruip ik bij Willy in de bak.
Zaterdag morgen komt er een vol geladen camionette met droog hout mee. Moeten dan wel even tot aan de poort gaan om het op te halen.
 
Ik ben nogsteeds / weer geveld door griep. Bigtime! Gaat dus niet heel lekker hierzo.
Nog niets aan de span kunnen doen.
Ook niet de koelkast fixen, auto remrevisie voor apk volgende week, vloer keuken stutten...

Indien ik me volgende week prima voel, maar motor niet klaar, pak ik de twingo wel mits niet afgekeurd.
 
Ik ben nogsteeds / weer geveld door griep. Bigtime! Gaat dus niet heel lekker hierzo.
Nog niets aan de span kunnen doen.
Ook niet de koelkast fixen, auto remrevisie voor apk volgende week, vloer keuken stutten...

Indien ik me volgende week prima voel, maar motor niet klaar, pak ik de twingo wel mits niet afgekeurd.
Lees ik hierin dat je er misschien helemaal niet bent?
 
Terug
Bovenaan Onderaan