Altes Elefanten treffen

Heren,
Ik ga dit jaar niet met de span !

Gister weer bij de huisarts geweest en heb een kuur op zak. Als die morgen geen resultaat geeft, moet ik aan de pretnison (ofhoeheetdatookweer). Het is dan zeker een sluimerende longontsteking, dus zal ook naar het ziekenhuis moeten voor fotos en onderzoeken.
Kersje op de taart: gister vervolgens wel weer gaan werken en had last van mijn rechter oor. Toch eventjes de arbo arts gebeld en vervolgens langs geweest. Er viel weinig uit te spuiten... ... Gaatje in het trommelvlies!
Mogelijk ook gevolg van de griep, doorgeslagen naar gehoor. En dan in combi met snuiten... Dus zowieso ff geen motor rijden.

Het spant erom, of ik uberhaupt wel ga.

Dus diegenen die bij mij in de tipi zouden liggen, regel ajb een alternatief.
 
Heren,
Ik ga dit jaar niet met de span !

Gister weer bij de huisarts geweest en heb een kuur op zak. Als die morgen geen resultaat geeft, moet ik aan de pretnison (ofhoeheetdatookweer). Het is dan zeker een sluimerende longontsteking, dus zal ook naar het ziekenhuis moeten voor fotos en onderzoeken.
Kersje op de taart: gister vervolgens wel weer gaan werken en had last van mijn rechter oor. Toch eventjes de arbo arts gebeld en vervolgens langs geweest. Er viel weinig uit te spuiten... ... Gaatje in het trommelvlies!
Mogelijk ook gevolg van de griep, doorgeslagen naar gehoor. En dan in combi met snuiten... Dus zowieso ff geen motor rijden.

Het spant erom, of ik uberhaupt wel ga.

Dus diegenen die bij mij in de tipi zouden liggen, regel ajb een alternatief.
Klinkt niet goed
Beterschap man🥒🥒🥒
Ik vind het jammer dat je er niet bij bent!
 
Ik vind de tipie tot daar aan toe
Maar de frambozen compote voor bij de gegrilde kip was wel lekker geweest
 
Klinkt idd niet goed rutger veel beterschap en ach gezondheid gaat voor op het aet. Volgend jaar beter.
 
Beterschap Rutger, luister voor 1 keer maar wel naar je verstand en kruip maar een paar dagen langer onder de wol.

Incasseren, accepteren en weer doorgaan....
 
:t Goed Wouwert! 'K wou dat dat ik er bij was
Lekker rustig eerste avondje en dan morgen de eersten zien binnendruppelen... Vergeet je bijltje niet, want dit jaar heb ik m dus niet hey!
 
@EHE Ja ik vertrek straks rond 11u hou ik ons plekje vrij. @Rutger Nee heb bijltje en zaagje bij en vind het ook sneu dat je deze jubilieum editie moet missen maar er komen nog vele edities die je kan mee doen. Belangrijkste is dat je goed geneest en terug op sterkte komt grtn.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Heren,
Ik ga dit jaar niet met de span !

Gister weer bij de huisarts geweest en heb een kuur op zak. Als die morgen geen resultaat geeft, moet ik aan de pretnison (ofhoeheetdatookweer). Het is dan zeker een sluimerende longontsteking, dus zal ook naar het ziekenhuis moeten voor fotos en onderzoeken.
Kersje op de taart: gister vervolgens wel weer gaan werken en had last van mijn rechter oor. Toch eventjes de arbo arts gebeld en vervolgens langs geweest. Er viel weinig uit te spuiten... ... Gaatje in het trommelvlies!
Mogelijk ook gevolg van de griep, doorgeslagen naar gehoor. En dan in combi met snuiten... Dus zowieso ff geen motor rijden.

Het spant erom, of ik uberhaupt wel ga.

Dus diegenen die bij mij in de tipi zouden liggen, regel ajb een alternatief.
Oew, sterkte Rut!

Als je lijf 't niet trekt dan moet je 't maar een keertje overslaan, leuk is anders maar uiteindelijk is je gezondheid belangrijker dan 'n weekend gezelligheid, daar komen er nog wel meer van.

Hopelijk valt 't mee en zien we je vrijdag, en anders zullen we er minimaal eentje - en waarschijnlijk nog veel meer - op je drinken.
 
Ik heb ook een klein beetje medicijn mee en ben nog nooit zo ontspannen in de voorbereidingen geweest. Vertrek pas vrijdag, maar heb de meeste spullen al in t span liggen.
Aangezien t toch voorjaar wordt heb ik de nieuwe banden er niet eens om gelegd, zonder sneeuw kunnen de huidige nog prima een seizoen mee.
Rijd dit jaar zoals t er naar uitziet toch helemaal alleen, dus heb een kleine detour in de Garmin gezet om vanaf Aaken de Eifel in te duiken.
 
Ik kom ook! Definitief. Heb piepklein tentje maar wel bier, beerenburg, knakworsten en veel zin. Dus als jullie een 48jarige stuiterbal met stekels en een brilletje met een afgetrapte Suzuki zien aankomen, dan eh ben ik dat dus. Vertrek uit Amersfoort plm 10 uur. Lachen.
 
Het is hier al hartstikke gezellig
 

Bijlagen

  • 20190213_165104.jpg
    20190213_165104.jpg
    632,7 KB · Weergaven: 7
  • 20190213_185054.jpg
    20190213_185054.jpg
    225,5 KB · Weergaven: 12
  • 20190213_170243.jpg
    20190213_170243.jpg
    722,5 KB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: JPee
dat ziet er nu al als een serieus kampement uit Wouwer!
mooie tools; fancy!

en het hout ziet er eens een keer niet eens zeiknat uit als ik je verse vlammen zo zie

kan haast niet wachten!!!
(maar moet wel, want anders moet ik morgen vier lieve kinderkes aan hun lot over laten....)
 
Ja het is beter als vorig jaar maar er lag niet super veel hout boven dus zal maar niet te veel fikie stoken*D dat jullie ook nog hebben.
 
sla maar flink in nu er nog droog hout ligt; verrekenen we wel als we daar aan komen, dan hoef ik het ook niet mee te slepen vanuit NL
 
Terug
Bovenaan Onderaan