Altes Elefanten treffen

20190215_134346.jpg

Koud hé
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Dit jaar was het een zomerfanten treffen pfoew warm. Komt door het nederlands stikstof word dringend tijd dat ze de snelheid verlagen overdag naar 100km dat we terug een koud elefanten krijgen met sneeuw.O-)_O-
 
Laatst bewerkt:
laten we de snelheid maar niet verlagen
want in de ardennen (barac-m) ligt al een behoorlijk pakkie snow en bar koud
meestal licht er dan richting n ring ook al het nodige
 
inderdaad goed dat het topic weer eventjes aangehaald wordt!
tijd om te gaan denken aan de reanimatie van de span.... olieleiding gesprongen...
Ik zal in Januari me weer eens druk hierover maken :D
 
inderdaad goed dat het topic weer eventjes aangehaald wordt!
tijd om te gaan denken aan de reanimatie van de span.... olieleiding gesprongen...
Ik zal in Januari me weer eens druk hierover maken :D
zo ken ik je! alles op het laatste moment fixen! 🤣🤣👍
 
  • Haha
Waarderingen: EHE
en bedankt hey! :D

heb overigens wel weer wat mooie gadgets gezien voor de Glamping-tipi !!! Verlichting!! / Kapstok !! / Droogbeugel / Indiaas kleed (vervanging van de Perz) / Binnentent nu verkrijgbaar voor 1/4 vd tent
ff kieke wat er na de wintersport nog op de bank staat ;)
1 ding is zeker; de huidige kachel moet nog maar ff meegaan, want het grotere model heeft nog niet alle opties beschikbaar. Dan maar wat vaker een blokje erop gooien
 
we hebben nu een goed adress voor goed droog hout en voor enkle tientjes. Dus je kan veel blokjes fikken.

Top! We sturen Kees er wel om })
Was jij trouwens ook van plan weer op woensdag al aan te rijden? Ik weet t nog niet ivm een groot project... Maar ga t proberen te regelen
 
Ik heb er een motor bij gekocht voor het aet en alle wintertreffens die ik dit jaar ga doen.
 

Bijlagen

  • 20191226_115300.jpg
    20191226_115300.jpg
    192 KB · Weergaven: 14
  • 20191226_115242.jpg
    20191226_115242.jpg
    176,5 KB · Weergaven: 15
Ik heb er een motor bij gekocht voor het aet en alle wintertreffens die ik dit jaar ga doen.

Dik Wouwer!!!

Paar dikke noppen eronder en dan kan ook jij mooi de crosbaan op, of met die enduro gasten mee t bos door midden in de nacht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan