Altes Elefanten treffen

Wij zijn ook onderweg
IMG_20200214_115913.jpg
 
Hoi.

De laatste keer dat ik daar was, was het ook zo'n baggerbende, s'nachts wat vriezen, op de dag dooi.
En een bult wind, kampvuurverbod.

Het jaar daarop in Solla, zelfde pestweer.
Het wintertreffen het jaar erop werd Krystallralley in Noorwegen, dan heb je echt winter.

Groeten, Paul.
 
Lekker yoh. Chef spreekt
 

Bijlagen

  • AFADD516-BA2D-4414-B290-65D68CF48569.jpeg
    AFADD516-BA2D-4414-B290-65D68CF48569.jpeg
    183,5 KB · Weergaven: 14
Het viel uiteindelijk wel mee. 1e stuk beetje in de gaten houden met de valwinden. Daarna heel stuk snelweg Duitsland vooral rugwind en vanaf Venlo wel ff oppassen voor flinke zijwaartse winden naar we zijn weer thuis spulletjes liggen of te drogen of liggen bij de wasmachine.
 
Brabant is veilig en wel thuis
Bedankt allemaal voor weer en topeditie
Foto uploaden lukt niet
Misschien iemand anders🤔🤭
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Ook de dames zijn weer thuis. Geen drup regen gehad.
Wat hebben we genoten van het meer dan geweldige weekend. Bedankt allemaal! Geen idee wat we konden verwachten, maar wat zijn we verrast. Het eten, de gezelligheid..geweldig!
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Hier liggen de kampeerspullen ook te drogen en de rooklucht te zuiveren. Was idd weer een geslaagd treffen. En bedankt iedereen die voor het lekkere varken gezorgd heeft. Nu maar quality time met het vrouwtje doorbrengen dat ik volgend jaar terug mag gaan. :P _O-
 
Het viel uiteindelijk wel mee. 1e stuk beetje in de gaten houden met de valwinden. Daarna heel stuk snelweg Duitsland vooral rugwind en vanaf Venlo wel ff oppassen voor flinke zijwaartse winden naar we zijn weer thuis spulletjes liggen of te drogen of liggen bij de wasmachine.

Nu met de foto's erbij weet ik waar jullie stonden en heb jullie zelfs zien rijden op vrijdag toen thv t laatste tankstation voor de Ring
 
Ben dus ook weer thuis. Heerlijk terug gereden. De wind was krachtig maar met een beetje mazzel en de juiste routevolgorde viel de last het tijdens t rijden reuze mee.
Vooral grappig om te merken dat wanneer het net zo hard waait als dat je rijdt, dat je dan dus geen windgeruis om je helm meer hebt :)

Was gewoon weer een geweldige editie!
Volgend jaar gewoon weer!
 
Zoals ik eerder al eens gepost heb, IK HAAT WIND!!!
Die K€&@)(&t A58 Markiezaat naar Vlissingen vond ik echt niet tof. De rest ging eigenlijk best wel.

Afijn, we zijn weer veilig thuis. Brommer in de schuur gerold, uitpakken doen we wel op een ander moment. Nu echt geen zin , laat staan puf. Douchen, crashen op de bank, snacken, filmpie.. Snurken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan