Altes Elefanten treffen

Er is geen sneeuw, toch? En vanaf nu droog zonnig en snachts lekker koud. Zijspan mag nu al wennen want ik heb 'm buiten staan (lekkage in mijn garagebox... lekker dan)
 
Ik loop hier in Duitsland met 10graden vorst
Het eerste wat ik dacht 🤔wat jammer dat ik nu niet in een tentje slaap 😴⛺
Maar ja …. Ik moet weer zonodig vanuit mijn hotelbed in mijn verwarmde cabine🚜
Shit happens 🤷‍♂️
En ja …..@CB750f ….. ik baal er idd van dat ik er niet ben dus je hoeft niet lullig op dit bericht te reageren 😡
 
En ja …..@CB750f ….. ik baal er idd van dat ik er niet ben dus je hoeft niet lullig op dit bericht te reageren 😡
Hoi jpee, morgenavond ga ik een nachtje stappen met rutger en blijf dan bij hem slapen . Om dan donderdagochtend samen met de rest van de Zeeuwse delegatie te vertrekken richting je weet wel ( wil u niet kwetsen vandaar ik de naam even niet noem )
Ik snap volledig wat je bedoeld met lullig reageren en zal hem er nog eens persoonlijk over spreken ( dat hij hem moet inhouden )
Het is al erg genoeg dat je er niet bij kan zijn en dat je komend weekend en volgende week al die berichten en plaatjes zult moeten verwerken .
Je mag op je twee oren slapen in je warm hotelbedje rutger zal niet lullig reageren op uw bericht .
Ik hoop u hiermee van dienst te kunnen zijn .
Grtz Fox
 
Laatst bewerkt:
IMG-20230207-WA0003.jpeg
ziezo alles geladen , ik ben er klaar voor.
 
Ik ben een ramp in de keuken, maar ik kan eens nadenken over hete sperzieboontjes. Om jullie boefjes toch van wat vitaminen te voorzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan