Altes Elefantentreffen 2015 Nürburgring

  • Onderwerp starter Anoniempje313
  • Startdatum
A

Anoniempje313

Guest
Wie gaat naar welke?

Bij mij zit die bij de Nürburgring, eind februari, in de planning.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
AET 2015 staat bij mij ook in de planning, lekker dichtbij huis de Nürburgring.
Hier nog een foto van dit jaar, natte sneeuw & modder.

Foto650-FAPIDCQX.jpg
 
Ik heb er eigenlijk best zin in. Lekker bikkelen en fikkie stoken. Misschien zelfs wel een biertje drinken.
 
Daar ben ik dus ook geweest. Wel op de solo en een aantal jaartjes terug:






Dit zijn nog gescande foto's van een rolletje....
 

[Bosso is jaloers :( ] Da's een mooie laag sneeuw! Helaas was het de laatste 2 jaar volkomen k*t wat de sneeuw aangaat. [/Bosso is jaloers :( ]
 
Zoals het weer nu is, lijkt het er op dat ik in kevlarjeans naar de Nurburgring kan rijden.
 
'(Altes) Elefantentreffen 2015' > '(Altes) Elefantentreffen 2015 Nürburgring'
Van die andere loopt sinds kort ook een topic.
 
Ik heb er nooit van gehoord... Wat is het precies? Kamperen voor ultieme bikkels? Ik lees dingen over rellen enzo, maar is dat allemaal verleden tijd en is het inmiddels gewoon 'braaf'? :-p

Snap ook het verschil tussen die twee links nog niet helemaal...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nooit van gehoord... Wat is het precies? Kamperen voor ultieme bikkels? Ik lees dingen over rellen enzo, maar is dat allemaal verleden tijd en is het inmiddels gewoon 'braaf'? :-p

Snap ook het verschil tussen die twee links nog niet helemaal...
Er zijn twee treffens, beide in DLD, vlak na elkaar.
En ze heten allebei Elefantentreffen.

Natuurlijk is het voor ultieme bikkels, want koud.

De ene (waar dit topic over gaat) is een stuk dichterbij NL dan de ander.
Nürburgring in het noorden van de eifel.

De ander is in -eeeeh- ver weg: tegen de Tjechische en Oostenrijkse grens aan. Beyerse woud. Ook mooi.

Ik heb het idee dat die bij de Nürburgring wat rustiger is. Die ander heeft namelijk miv dit jaar een paar strikte regels ingevoerd ivm overlast en wat ongelukken. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.
 
Aaah oke, thanks! Zal eens kijken of ik wat meer info kan vinden... Het is wel aardig groot geloof ik he? Of laat de website het alleen maar zo lijken?
 
Het is inderdaad flink groot. Zowel in Solla/Loh ( dat is ver weg) alswel op de Nurburgring.
De wilde verhalen vallen wel mee hoor. Wel veel vuurwerk de hele nacht door en op zaterdag vele duizenden dagjes mensen die komen kijken.
En dronken motorrijders rond grote vuren maar dat is op ieder echt treffen zo.
 
Er zijn twee treffens, beide in DLD, vlak na elkaar.
En ze heten allebei Elefantentreffen.

De ander is in -eeeeh- ver weg: tegen de Tjechische en Oostenrijkse grens aan. Beyerse woud. Ook mooi.

Ik heb het idee dat die bij de Nürburgring wat rustiger is. Die ander heeft namelijk miv dit jaar een paar strikte regels ingevoerd ivm overlast en wat ongelukken. Maar hoe dat precies zit, weet ik ook niet.

De een heet altes elefanten ( bij de ring ) en de ander gewoon elefanten


Die regels zijn ingevoerd omdat het vorig jaar helemaal los ging, wel mooi hoor daar niet van. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de omgeving en sommige bezoekers als eng/vervelend worst gezien.

Ik hoop alleen niet dat het een tamme bende wordt. Dan is komend jaar voor mij de laatste keer.

als ik de stoere warmechocoboy wil uithangen. Maar ook om 10 uur stilte wil hebben als ik ga slapen, ga ik wel naar altes elefanten toe.. :P
 
Laatst bewerkt:
Ja het zal ongetwijfeld een hoop herrie /overlast opleveren voor mensen in de omgeving, en noem bij dronken mannen dat het 'bikers' zijn en ze zijn 10x zo gevaarlijk...

Anyway, thanks voor de info :)
 
De een heet altes elefanten ( bij de ring ) en de ander gewoon elefanten


Die regels zijn ingevoerd omdat het vorig jaar helemaal los ging, wel mooi hoor daar niet van. Maar ik kan me voorstellen dat het voor de omgeving en sommige bezoekers als eng/vervelend worst gezien.

Ik hoop alleen niet dat het een tamme bende wordt. Dan is komend jaar voor mij de laatste keer.

als ik de stoere warmechocoboy wil uithangen. Maar ook om 10 uur stilte wil hebben als ik ga slapen, ga ik wel naar altes elefanten toe.. :P
Ik ga wel naar de oude lullen camping :)

Die ander is wat ver.

Aan de andere kant: waarom ook niet.

Ach, ik kijk nog wel even, tis nog niet zo ver.
 
Gewoon doen

zoals het er nu uitziet ga ik op een bakbrommer ( ja. 45km/h ) dan moet jij het op de motor ook wel redden. ;)
 
Gewoon doen

zoals het er nu uitziet ga ik op een bakbrommer ( ja. 45km/h ) dan moet jij het op de motor ook wel redden. ;)
Ja ja, lekker langzaam met meer dan twee wielen door de kou.

Dat is een stukkie makkelijker dan met hogere snelheid en twee wieltjes.
;)
 
Ik ga ook naar nurbergring ,kijken of ik ehe of jupiler zn bier opgedronken krijg :+
Hebben ze daar Jup?

Zal toch niet. Lijkt me eerder een streek-merk, zoals Bit of zo.
 
Gewoon doen

zoals het er nu uitziet ga ik op een bakbrommer ( ja. 45km/h ) dan moet jij het op de motor ook wel redden. ;)

Zoiets heb je toch vaker gedaan, of was het iemand anders die helemaal naar Solla is gereden met een bakbrommer? Er staat me iets bij dat het in ieder geval een NLer was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan