altijd binnen, elk jaar een grote beurt, loopt altijd enz

Had een keer een , volgens de foto en beschrijving , mooie gixxer 1100w op het oog , in de paarse uitvoering met fluo wielen in de kleur van de stickers...
Konden heel moeilijk een afspraak maken ivm beider werk, en op een gegeven moment op half acht 's morgens uit de nachtdienst daar heen gereden...

Kom ik daar aan:
"heb de kuip er nog af liggen, zaten wat krasjes op"

En de wielen ?

Hoezo...

Nou op de foto staan oranje fluoriserende wielen, en om maar gelijk door te gaan, diablo's en een akra...

ligt dat allemaal in de schuur?

nee hoe kom je daar nou bij..

Dus ik laat de foto's even zien die hij in de advertentie had gezet....

OH..die..dat zijn voorbeeldfoto's

heb hem niet eens meer laten starten, zo omgekeerd, en meneer was gepiekeerd dat ik hem niet kocht, want nu was hij een uur te laat op het werk, en wilde hij vergoed hebben
 
Had een keer een , volgens de foto en beschrijving , mooie gixxer 1100w op het oog , in de paarse uitvoering met fluo wielen in de kleur van de stickers...
Konden heel moeilijk een afspraak maken ivm beider werk, en op een gegeven moment op half acht 's morgens uit de nachtdienst daar heen gereden...

Kom ik daar aan:
"heb de kuip er nog af liggen, zaten wat krasjes op"

En de wielen ?

Hoezo...

Nou op de foto staan oranje fluoriserende wielen, en om maar gelijk door te gaan, diablo's en een akra...

ligt dat allemaal in de schuur?

nee hoe kom je daar nou bij..

Dus ik laat de foto's even zien die hij in de advertentie had gezet....

OH..die..dat zijn voorbeeldfoto's

heb hem niet eens meer laten starten, zo omgekeerd, en meneer was gepiekeerd dat ik hem niet kocht, want nu was hij een uur te laat op het werk, en wilde hij vergoed hebben

haha, ik moet hardop lachen. _O- _O- _O-

Sjesus man! :') :')
 
Laatst bewerkt:
Haha het valt wel mee, iemand vroeg me het hemd van het lijf over mijn motor terwijl ik een uitgebreide advertentie hier op MF en MP had staan. Heel verhaal over de in te ruilen motor over wat er allemaal vervangen was en aan onderhoud gedaan door hem. Dus na wat heen en weer over een eventuele prijs, afgesproken om elkaars motor te bekijken. Eenmaal bij mij voor de deur, motoren netjes op de stoep. De mijne start en die van hem start niet, je hoorde gewoon dat de startmotor loos draaide.

Na wat overleggen wat de mogelijkheden waren zeg ik dat de aanbieding van mijn kant te scherp was om nog water bij de wijn te doen en ik geen zin/tijd had om met een defecte motor aan de haal te gaan. Conclusie, hij zou de motor weer mee naar huis nemen en het probleem verhelpen. Dus paar dagen later emailtje binnen dat hij het een en ander los had gehaald, zag er goed uit en daarom maar niks vervangen had. Werkte namelijk weer prima.
Was daar al niet zo blij mee eigenlijk en gezegd dat de deal alleen door zou gaan wanneer ik zeker weten het probleem niet zou hebben, ook niet in de aankomende tijd na de deal.
Vlak voor ons tweede treffen een emailtje dat de motor toch weer niet startte, wat op zich wel weer netjes is maar uiteindelijk denk je dan ook van had het dan gewoon opgelost zoals afgesproken.

En daarmee bedoelde ik, dat ik niet zelf ergens heen gereden heb maar dat iemand je tijd komt verdoen bij jou op de stoep. Natuurlijk kan er eens iets ineens niet meer werken, hebben de meeste van ons meegemaakt met motoren en brommers. Maar als je dan afspreekt dat die gene het probleem verhelpt, maar het uiteindelijk niet doet omdat het "er wel goed uitzag" ben ik er wel gelijk helemaal klaar mee. Van mijn kant had ik op dat moment het misschien ook beter al af kunnen kappen.

Die motor ken ik ( heel goed zelfs want die stond bij mij gestald) en met die motor was tot het moment dat we hem bij jouw op de stoep neerzette niets mis mee...
Je mag blij zijn dat we met de aanhanger kwamen, en niet met een rijdende motor, anders waren we daar nooit achtergekomen, en had je waarschijnlijk ooit in de toekomst met het euvel gestaan...

En net zo goed als dat ik geen defecten van andere wil kopen, wil ik dat ook niet dat andere dat doen als verkoper, en hier had ik een doorslaggevende stem in, voelde gewoon allemaal niet goed, dus afhaken, testen en indien nodig vervangen, of er bij vertellen bij verkoop....

Dit was gewoon een samenloop die je een keer in je leven meemaakt, en wat we heel vervelend vonden

En kan hier nog wel een boekje open doen over MF-ers die je belangeloos helpt na een oproep, en als ze vragen wat het kost, en je zegt doe maar een fles rum, dan zeggen ze in de volste overtuiging dat ze die komen brengen, en dan nooit meer terug ziet, en dat gebeurt niet een keer hoor...
Neemt niet weg dat ik er plezier in blijf houden, en de volgende keer weer net zo zal reageren
 
Laatst bewerkt:
MF-ers die je belangeloos helpt na een oproep, en als ze vragen wat het kost, en je zegt doe maar een fles rum, dan zeggen ze in de volste overtuiging dat ze die komen brengen, en dan nooit meer terug ziet, en dat gebeurt niet een keer hoor...

Dat leer je snel genoeg af (althans, ik wel). De druppel was iemand (MF-er) die ik een doppensetje uit leende om onderweg een paar keer zijn verrotte uitlaat mee vast te zetten. Nooit meer wat van gehoord terwijl hij voor die tijd +/- 2 keer per maand langs kwam. Nou dan denk ik, fuck you too krentenkakker.
 
Dat leer je snel genoeg af (althans, ik wel). De druppel was iemand (MF-er) die ik een doppensetje uit leende om onderweg een paar keer zijn verrotte uitlaat mee vast te zetten. Nooit meer wat van gehoord terwijl hij voor die tijd +/- 2 keer per maand langs kwam. Nou dan denk ik, fuck you too krentenkakker.

Kan het niet zo zijn dat hij daar misschien nog steeds mee bezig is en daarom het doppensetje nog niet heeft teruggegeven? :X

Ik wacht ook nog steeds op een fles wijn van de makelaar. Zelfs voor de grap nog eens achteraan gebeld... ik wacht nu bijna 6 jaar.
 
Kan het niet zo zijn dat hij daar misschien nog steeds mee bezig is en daarom het doppensetje nog niet heeft teruggegeven? :X

Ik wacht ook nog steeds op een fles wijn van de makelaar. Zelfs voor de grap nog eens achteraan gebeld... ik wacht nu bijna 6 jaar.

Hahahaha, dat soort personen ken ik ook. Ene meneer Rutte beloofde me een paar jaar terug 1000 euro. Nooit meer iets van gehoord. B|
 
Kan het niet zo zijn dat hij daar misschien nog steeds mee bezig is en daarom het doppensetje nog niet heeft teruggegeven? :X

Ik wacht ook nog steeds op een fles wijn van de makelaar. Zelfs voor de grap nog eens achteraan gebeld... ik wacht nu bijna 6 jaar.

Als het goeie wijn is wordt die alleen maar meer waard...
Bij wijn is geduld een schone zaak
 
Die motor ken ik ( heel goed zelfs want die stond bij mij gestald) en met die motor was tot het moment dat we hem bij jouw op de stoep neerzette niets mis mee...
Je mag blij zijn dat we met de aanhanger kwamen, en niet met een rijdende motor, anders waren we daar nooit achtergekomen, en had je waarschijnlijk ooit in de toekomst met het euvel gestaan...

En net zo goed als dat ik geen defecten van andere wil kopen, wil ik dat ook niet dat andere dat doen als verkoper, en hier had ik een doorslaggevende stem in, voelde gewoon allemaal niet goed, dus afhaken, testen en indien nodig vervangen, of er bij vertellen bij verkoop....

Dit was gewoon een samenloop die je een keer in je leven meemaakt, en wat we heel vervelend vonden

En kan hier nog wel een boekje open doen over MF-ers die je belangeloos helpt na een oproep, en als ze vragen wat het kost, en je zegt doe maar een fles rum, dan zeggen ze in de volste overtuiging dat ze die komen brengen, en dan nooit meer terug ziet, en dat gebeurt niet een keer hoor...
Neemt niet weg dat ik er plezier in blijf houden, en de volgende keer weer net zo zal reageren

Pfff begrijpend lezen is ook een vak, ik zet er nog duidelijk in dat dergelijke zaken kunnen gebeuren. Waar ik me dan aan irriteer is dat je afspreekt dat de deal door kan gaan mits het probleem opgelost zal worden. Onder oplossen versta ik niet ff open maken en denken dat zit wel snor dus bouw ik het maar weer dicht. Daar kwam hij zelf achter dat je op die manier niks oplost.

Maar wat hulp aan anderen en rumflessen hiermee te maken hebben weet ik ook niet. Zegt denk ik het meeste over jezelf als je zo iets meerdere malen overkomt.
 
Pfff begrijpend lezen is ook een vak, ik zet er nog duidelijk in dat dergelijke zaken kunnen gebeuren. Waar ik me dan aan irriteer is dat je afspreekt dat de deal door kan gaan mits het probleem opgelost zal worden. Onder oplossen versta ik niet ff open maken en denken dat zit wel snor dus bouw ik het maar weer dicht. Daar kwam hij zelf achter dat je op die manier niks oplost.

Maar wat hulp aan anderen en rumflessen hiermee te maken hebben weet ik ook niet. Zegt denk ik het meeste over jezelf als je zo iets meerdere malen overkomt.

Als iets 1 maal weigert en in de week erop waarin je de motor uitvoerig test geen mankementen laat zien, je de motor openmaakt en het onderdeel laat bekijken door deskundigen, weer monteert en de motor opnieuw probleemloos draait,

zou jij dan toch gewoon maar even de startkoppeling vervangen?

Als je antwoord ja is, geloof ik er niks van.

Op dat moment gaat de deal voor mij niet door, simpel omdat ik er geen rekening mee heb gehouden in mijn budget dat ik nog kosten aan mijn eigen motor krijg zo tegen het einde van het jaar.
 
Pfff begrijpend lezen is ook een vak, ik zet er nog duidelijk in dat dergelijke zaken kunnen gebeuren. Waar ik me dan aan irriteer is dat je afspreekt dat de deal door kan gaan mits het probleem opgelost zal worden. Onder oplossen versta ik niet ff open maken en denken dat zit wel snor dus bouw ik het maar weer dicht. Daar kwam hij zelf achter dat je op die manier niks oplost.

Maar wat hulp aan anderen en rumflessen hiermee te maken hebben weet ik ook niet. Zegt denk ik het meeste over jezelf als je zo iets meerdere malen overkomt.
hmm, er reageren nu 2 mensen over de zelfde motor die het niet met je eens zijn... misschien eens naar de andere kant van het verhaal kijken? want zeggen dat er 2 kanten aan een verhaal zitten of dat verhaal ook daadwerkelijk lezen zijn 2 dingen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan