Altijd naar het eind van het topique gaan, of laatste post eerst

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Dat kan ik effe niet vinden...

Is het instelbaar dat je bij het openen van het topique gelijk naar de laatste post (lastpost) gaat, maar alleen als er geen nieuwe posten zijn dan wil ik naar de eerste nieuwe post blijven gaan

Of een instelling dat de laatste post bovenaan staat

Bij Voorbaat Dank

Rob :t
 
Nee dat is niet mogelijk. Je gaat standaard naar het laatst gelezen bericht. Bij een topic die je nog niet eerder bezocht hebt is dat dus het eerste bericht.
 
Nee dat is niet mogelijk. Je gaat standaard naar het laatst gelezen bericht. Bij een topic die je nog niet eerder bezocht hebt is dat dus het eerste bericht.
@Duderuud Het kan dus wel... :Y

Door niet op de topictitel te cliquen maar op de datum van de laatste post aan het eind van de topicregel *O*

Wist ik ook niet :N Per ongeluk aangecliqued

1588353486037.png
 
:^ , scheelt weer typen.
daarna vergeet mf wel waar je voorheen gebleven was, of eigenlijk niet omdat je dan op het einde was.

was het toch weer een 1 april vraag .
 
Ik heb nog wat geprobeerd te ontdekken en correct me where I go wrong.

De eerste keer klikken op een groen topic brengt je naar de eerste ongelezen post
Dan uit het topic gaan en weer op groen klikken brengt je naar de eerste post van de laatste pagina
Weer uit het topic gaan en op de groene titel klikken brengt je bij de laatste post. Omslachtig om ergens te komen maar handig als je ergens moet zijn :)

De titel blijft ook groen tot je de laatste post hebt gezien.

Het is een beetje een parallax met de ontdekking dat als je je kleren niet vuil laat worden ze toch helemaal schoon uit de was komen als je ze koud wast... :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan