Alu bolt-on demper (ws. ZX-6R --> hart-hart 96

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Het andere topic kan ik niet meer vinden dus maar een nieuwe.

Heb hier dus een ronde alu bolt-on demper liggen. Hart-hart afstand is 96mm. Ik had em eigelijk voor mijn ZXR750 gekocht maar hij bleek niet te passen.
Ik dacht dat ie voor een ZX-6R maar ook dit weet ik niet zeker. Meten is weten.

En anders, misschien iets voor de zelfbouwers onder ons!

Prijsje: €60 --> €40

piccie

full
 
Laatst bewerkt:
Merk? Geen flauw idee! En E-keur heeft ie niet, staat nergens een merkje op.

Thanks for the kick!
 
wat voor soort demper is het (absorbtie/orgineel?), kun je der iets meer over vertellen. en de diameter van het koppelstukje? wat is de lengte van de pijp en wat de diameter?
 
wat voor soort demper is het (absorbtie/orgineel?), kun je der iets meer over vertellen. en de diameter van het koppelstukje? wat is de lengte van de pijp en wat de diameter?


Het is geen originele demper, sportdempertje! Is geheel open dus zal wel geluidje uit komen. Het is dus een bolt on, diamater van de ronde aan het begin (waar je de bouten indraait) is 13,2 mm. Het gat in het midden is 6,8 mm. Lengte van de pijp zonder het tuitje is 48 cm. Diameter van de pijp kan ik zo niet meten. Heb geen scuifmaat en de kant van de bouten is dus iets breder zoals je op de afbeelding ziet en aan de andere kant zit het tuitje in de weg. Zal iets van 11 cm zijn.

Hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is.
 
oke tis me niet helemaal duidelijk. zou je een foto van de achterkant kunnen posten, zeg maar het gedeelte van de bolt-on? heb ik wat meer zicht en kan ik beter kijken of het wat is.

Het is namelijk voor een honda cb500 en weet niet of dit mogelijk is. maar de diameter van het koppelstuk (gedeelte voor de montage aan mijn pijp) is voor de duidelijkheid hoeveel cm?
 
oke tis me niet helemaal duidelijk. zou je een foto van de achterkant kunnen posten, zeg maar het gedeelte van de bolt-on? heb ik wat meer zicht en kan ik beter kijken of het wat is.

Het is namelijk voor een honda cb500 en weet niet of dit mogelijk is. maar de diameter van het koppelstuk (gedeelte voor de montage aan mijn pijp) is voor de duidelijkheid hoeveel cm?


Zit op me studentenkamer en heb hier geen digicam helaas. Die ligt bij me ouders en daar kom ik van het weekend pas weer. Heb ff wat aangegeven op de tekening. Tussen de rode strepen is het dus 13,2 mm. Het gat dat daarin zit (en waar je dus doorheen kijkt omdat ie open is) is 6,8 mm.

Hopelijk is het wat duidelijker. Kan zo gauw helaas geen extra foto maken... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan