Alu Cobra sportuitlaat CBR600F €75

HOE IS T GELUID IN VERGELIJK MET DE TERMIGNONI DEMPER?
KUN JE EEN GELUIDSBESTANDJE STUREN?


Termignoni klinkt denk iets voller. Deze is wat luider volgens mij. Ik heb er ondertussen een bos carbon onder zitten en geluid is daar wel mee te vergelijken. Ik zal je het soundfiletje eens toesturen.
 
Nog ff een schopje!

Ik ga zondagavond een weekje naar de ardennen en ben vrijdagavond pas weer terug. Kan in die week dus ook ff niet reageren op mails enz!
 
Hé Max,

Toch maar weer een CBR.... Zelfde kleur zelfs. Misschien kunnen we de ruitjes omwisselen, ik heb nog steeds geen nieuwe gekocht, dus je naam staat er nog op B|
 
HOE IS T GELUID IN VERGELIJK MET DE TERMIGNONI DEMPER?
KUN JE EEN GELUIDSBESTANDJE STUREN?

die Termignoni maakt iig. een boel herrie... want je schreeuwt het uit ;)




oftewel: CAPS LOCK = schreeuwen... die mag je gerust uit zetten hoor _O-
 
Hé Max,

Toch maar weer een CBR.... Zelfde kleur zelfs. Misschien kunnen we de ruitjes omwisselen, ik heb nog steeds geen nieuwe gekocht, dus je naam staat er nog op B|

He Alex,

Idd weer een cbr ja. De zxr beviel toch niet zo goed omdat ik last kreeg van me polsen bij rustige ritjes. Wilde eigenlijk een nieuwer model CBR maar de portemonnee liet het niet toe omdat ik nog nieuwe schoolboeken moest kopen. Toen kwam ik deze tegen en kon em niet laten staan. Heeft ook pas 34000 gelopen. Maar mijn naam op het ruitje kun je er gewoon afhalen hoor, is een sticker he!


Maar heb jij ondertussen al een sportdempertje gevonden? Je was destijds ook flink opzoek toch?
 
Laatst bewerkt:
Aangezien het projectje dat ik in gedachte had helaas niet mogelijk is blijft de pijp ongeschonden en is ie weer te koop.

Prijs zakt ondertussen naar €85
 
Ook weer ff een nieuw piccie geschoten waar je de pijp goed kunt zien in verhouding met de motor. Let niet op me kop, ik keek tegen de zon in :X

full
 
Aangezien ik wel iets leuks op het oog heb mag ie weg voor €75!!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan