alu velgen en merken

guazzoni

MF'er
11 jan 2004
169
14
belgie
hoi,

ben onlangs in het bezit gekomen van de restanten van een 50cc racer *D van (denk ik) begin jaren '70. Heb geen idee wat het precies is (dus als iemand toevallig een kenner mocht zijn op het vlak van 50cc frames...)

Maar heb er ook een paar wielen bij met mooie alu velgen.
Merk onbekend, en dat wil ik natuurlijk graag weten. Het enige houvast is een (klein) restant van een decal op de velg.

Heb gepoogd om er een foto van te nemen, maar m'n digicam wil niet echt scherpe foto's nemen in close-up. B|

als iemand enig idee heeft ivm het velgmerk (of gewoon merken uit die tijd, dan vind ik via google wel een logootje om te vergelijken)

alvast bedankt...

full
 
hmm ik zie een Borani achtig randje zitten, logo kan ik niet echt duidelijk zien. Maar er zijn er wel een aantal met een bredere velgen kennis dan ik.
 
Als dit de logo's zijn die ze op velgen aanbrachten dan is 't toch een ander merk.

full


En deze heeft inderdaad een deukje ;( , maar op de andere is niks meer te zien...

Ik zie (op de velg, dus scherp) rood, wit (nu vergeeld tot beige?) en zwart(een beetje)

En iets wat lijkt op horizontale streepjes aan de rand (vleugeltjes om de letters?) Enig idee????
 
Terug
Bovenaan Onderaan