alu velgen

baartie

MF'er
19 nov 2004
35
0
eindhoven
heeft er iemand ervaring met walmotec in duitsland (www.walmotec.de)zij bieden volgen mij niet al te dure alu velgen aan. of is het toch beter naar haanwheels te gaan?
aart
 
wat zoek je net? Ik kan je misschien een voordeelte aan de hand doen met een stelletje dat ik op overschot heb liggen nadat ik akronts heb gekocht: een stelletje 36 gaats DID-velgen, maatje 1.85 x 18. Zeg maar...
 
honda naven dus 40 gaats, maar als er iemand anders is ik zoek dus 2 40 gaats 18" alu velgen wel gewoon standaard breedte (voor een honda cb550)weet zo gauw niet wat die is.
aart
 
honda naven dus 40 gaats, maar als er iemand anders is ik zoek dus 2 40 gaats 18" alu velgen wel gewoon standaard breedte (voor een honda cb550)weet zo gauw niet wat die is.
aart
Die dus is niet helemaal dus want tot 400cc is het 36 gaats. Maar cb550 heeft voor 19" let dus ff op dat spatbord niet mooi meer zit.
 
'k daggal, ze komen ori van onder een hondie vandaan...

naja, asse nie passe, kan ik er misschien iemand anders gelukkig mee maken...

die dus in de dus 40 gaats dus, is dus niet helemaal, duidelijk toch?
 
'k daggal, ze komen ori van onder een hondie vandaan...

naja, asse nie passe, kan ik er misschien iemand anders gelukkig mee maken...

die dus in de dus 40 gaats dus, is dus niet helemaal, duidelijk toch?

eh, nee..maargoed ik ben ook dyslectisch als wat.. :+

als je de 36 gats did velgen nog hebt, ben ik wellicht geintereseerd !! zoek ik namelijk nog... wil je me mailen svp als je ze nog hebt ??
 
eh, nee..maargoed ik ben ook dyslectisch als wat.. :+

als je de 36 gats did velgen nog hebt, ben ik wellicht geintereseerd !! zoek ik namelijk nog... wil je me mailen svp als je ze nog hebt ??
Niet helemaal Roger, was een paar komma's vergeten, roger? Das dus weer zo'n woordgrapje. :+

PS zijn het D.I.D. chroom of alu velgen?
 
iedereen wakker? DID alu velgskes (goed, nee, beter lezen backie!), 36 gaatjes dus (nou, 37 voor het ventieltje), 1.85 x 18. Zijn niet nieuw, maar recht en met wat ellebogenvet zeker netjes te krijgen. Laat me maar een berichtje via de mail in m'n profiel. Wat ze waard zijn? Geen idee, doe es een gokje?

Remmen-meneer, ik heb je effe ge-add in MSN, maar geen nood, ik flikker je d'r zo weer af als je wilt ;)
 
Laatst bewerkt:
iedereen wakker? DID alu velgskes (goed, nee, beter lezen backie!), 36 gaatjes dus (nou, 37 voor het ventieltje), 1.85 x 18. Zijn niet nieuw, maar recht en met wat ellebogenvet zeker netjes te krijgen. Laat me maar een berichtje via de mail in m'n profiel. Wat ze waard zijn? Geen idee, doe es een gokje?

Remmen-meneer, ik heb je effe ge-add in MSN, maar geen nood, ik flikker je d'r zo weer af als je wilt ;)

hebbie 'n fototje?
 
foto's gemaakt, mail me maar als je meer wil weten. Voor de gelukkige ga ik d'r nog eens over met de polijst-toestanden.
 
iedereen wakker? DID alu velgskes (goed, nee, beter lezen backie!), 36 gaatjes dus (nou, 37 voor het ventieltje), 1.85 x 18. Zijn niet nieuw, maar recht en met wat ellebogenvet zeker netjes te krijgen. Laat me maar een berichtje via de mail in m'n profiel. Wat ze waard zijn? Geen idee, doe es een gokje?

Remmen-meneer, ik heb je effe ge-add in MSN, maar geen nood, ik flikker je d'r zo weer af als je wilt ;)


damm..mijn MSN via hotmail doet het niet !! via rogierdezoete@yahoo.com weer wel !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan