Aluminium hitte tape voor kappen

Ik heb een paar kappen bij de uitlaat van mijn motor waar de aluminium tape (als dat het is) door de jaren heen versleten is.
Ik wil dit graag opnieuw toepassen om uiteraard de kappen van de uitlaathitte te beschermen.

Volstaat het volgende: bol.com | Aluminium Tape 50MM x 50M – Hittebestendig – Isolatie – Dichten Van Naden – Waterdicht...

Of is er een beter geschikte tape/oplossing?
Aluminium Tape kan je beter bij een DHZ zaak [Gamma, Praxis, Hubo] kopen is goedkoper maar de Zelfklevend aluminium reflecterend hitteschild lijkt mij niet verkeerd.
 
Aluminium tape is niet echt een thermische isolatie, enkel hitte"werend" maar dat warmt ook wel op hoor.
Die zelfklevende reflecterende hitteschild is wat ze gebruiken bij uitlaten, deze is niet van fiberglasss maar van een ander materiaal. Plakt goed, heb het aan de binnenkant van het transalp zijpaneel zitten
 
Die tape wordt door ons gebruik om naden tussen de isolatie dicht te plakken.
De tape wordt bloedheet als je het rechtstreeks op het te isoleren object plakt of erbij in de buurt komt.
Maw, ongeschikt voor dit probleem en voor de andere, zie geplaatste link hierboven, kiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan